Mada tampa brandesnė

"Jeigu jums 50, o mėginate atrodyti tarsi trisdešimtmetė, atrodysite vyresnė, negu iš tikrųjų esate, - tvirtina stilistė E. Gorenštein, Niujorko parduotuvės "Loehmann's", prekiaujančios dizainerių sukurtais drabužiais, klientų padalinio vadovė. - Kai maža mergaitė rengiasi kaip mama, tai normalu, bet kai atvirkščiai - ne."

E. Gorenštein brandžioms moterims, net ir vilkinčioms 36 dydžio drabužius, kelnes pažemintu juosmeniu ir atviras palaidines pataria palikti spintoje.

Niekas nenori atrodyti senas. Kita vertus, nė vienas, kas siekia būti autoritetas, neturėtų atrodyti kaip paauglys.

Iškiliausi JAV drabužių modeliuotojai, neseniai pristatę savo kolekcijas Niujorko mados savaitėje, pagaliau atsiliepė ir į brandžių žmonių poreikius. "2006-ųjų pavasario mada tapo labiau suaugusi", - sako Deividas Vulfas, konsultacijų kompanijos "Doneger Group" kūrybos direktorius.

Kai kurie modeliuotojai koncentruojasi į vidutinio amžiaus karjeristes. Štai Ralfas Ručis, kurio darbo kokybė bei prabangūs audiniai yra plačiai pagarsėję, tvirtina, kad jo klientės nenori drabužių su V formos iškirptėmis ir aukso sagėmis. Jos nori atrodyti elegantiškai, ištaigingai ir ekscentriškai.

Oskaras de la Renta, kuriam 73-eji, sako: "Svarbiausia mados vartotoja šiandien yra moteris profesionalė, kuriai nereikia atsiklausti vyro, ką vilkėti, ir kuri nepuoselėja ištikimybės tik vienam dizaineriui."

Šis dizaineris, rengiantis pirmąją JAV ledi Lorą Buš ir jos dukras dvynes, savo kolekcijose neskirsto žmonių pagal amžių. Jis siūlo aprangos stilių įvairovę - kad kiekviena moteris galėtų išsirinkti.

"Oxygen media" prezidentė 46 metų Liza Gerš Hol žavisi ryškiais dizaineriais - tokiais kaip Stela Makartni, bet nepiktnaudžiauja vieno stiliaus drabužiais.

"Nereikia, kad į aprangą kreiptų daugiau dėmesio negu į tave", - akcentuoja Hol, savo karjerą pradėjusi kaip advokatė ir darbe segėjusi sijoną. Šiuo metu ji dirba ne tokioje konservatyvioje srityje ir mieliau renkasi kelnes

. Dabar ji siekia pusiausvyros tarp jaunimo ir brandžios mados.

Paisydama mados tendencijos maišyti prabangą su paprastumu, ji vilki "Chanel" švarką bei kelnes ir "Gap" marškinėlius arba paprastutę suknelę ir prabangius batelius.

Ilgaplaukė liekna blondinė Hol prie trumpo sijonėlio derina apavą plokščiu padu, kartais mūvi kelnes pažemintu juosmeniu, tačiau į jas susikiša palaidinę ar marškinėlius.

Mirėja Galjano, šampano "Veuve Clicquot" gamintojų LMVH atstovybės JAV vadovė ir bestselerio "Prancūzės nestorėja" autorė, apie madą samprotauja kaip apie maistą: "Kuo mažiau, tuo daugiau. Aš pasisakau už prabangą ir pabrėžtinai elegantišką stilių", - sako ji.

Kaip ir dauguma prancūzių, 58-erių Galjano parduotuvėse apsiperka rūpestingai: ji investuoja į daiktus, kuriuos vilkės metų metus. Nuo 20-ies, kai pradėjo dirbti, kasmet nusipirkdavo po vieną "Armani" kostiumą. Vieną iš jų vilki iki šiol.

"Jeigu turi juodą suknutę, juodą sijoną bei juodas kelnes ir porą trejetą glaustinukių, vadinasi, turi 4-5 aprangos variantus." Mirėjos nuomone, svarbiausia yra stiliaus pajautimas, o jis atsiranda sulaikus 40-ies.

Renė Briset, 40-metė "Alson & Bird" advokatė, vilki jai siūtus švarkus su ryškiaspalvėmis glaustinukėmis ir madingais diržais, kad parodytų klientams galinti mąstyti nepriklausomai.

Brandaus amžiaus moterys, anot jos, be reikalo vengia eksperimentuoti ir dėl to atrodo neskoningai bei senamadiškai.

Kita vertus, darbo apranga neturi virsti buitinio stiliaus drabužiais, kuriais vilkėdamas eini plauti mašinos.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder