10 elektroninio etiketo klaidų

10 elektroninio etiketo klaidų

Geros manieros niekada neišeina iš mados, o technologijoms sparčiai žengiant į priekį, tenka būti mandagiam ne tik bendraujant akis į akį, bet ir per atstumą. Žurnalas "Forbes" paskelbė dešimt didžiausių "elektroninio etiketo" klaidų.

1. Telefonas - prioritetas.

Susitikimo metu, jeigu laukiate svarbaus skambučio, pasakykite tai savo pokalbininkui iš anksto ir atsiprašykite prieš atsakydami į skambutį. Jeigu pokalbis telefonu trunka ilgiau nei minutę, susitarkite su skambinančiuoju dėl vėlesnio laiko.

Kad ir koks nuobodus būtų susitikimas, nereikia nuolat tikrinti žinučių savo telefone. Tai ne tik nemandagu, tačiau ir demonstruoja jūsų nervingumą.

2. Pramogos darbo metu.

Nepamirškite, kad aplinkiniai gali perskaityti (ir būtinai perskaitys), kas parašyta jūsų kompiuterio ekrane. Bosas visada atsidurs už nugaros, kai jūs, užuot dirbę, organizuosite savo atostogas.

Susirinkimuose, kad ir kokie nuobodūs jie būtų, neskaitykite elektroninių laiškų, neatidarinėkite tinklalapių, nežaiskite kompiuterinių žaidimų ir nedarykite nieko, kas nesusiję su susirinkimo tikslu.

3. Pokalbis triukšmingoje vietoje.

Niekas taip neerzina jūsų telefoninio pokalbininko (ir žmonių, sėdinčių šalia jūsų), kaip to paties sakinio rėkimas į telefoną keletą kartų.

... ir nespauskite telefono tarp kaklo ir peties - tai ne tik deformuoja jūsų balsą, bet ir gresia rimta trauma.

4. Neaiškūs balso pašto pranešimai.

Repas, žinoma, - labai "kieta", tačiau nelabai profesionalu (jeigu, žinoma, jūs ne reperis). Jei nesate profesionalus komikas, venkite satyros ir juokelių palikdami balso pranešimą. Kalbėkite trumpai, aiškiai ir savo balsu.

5. Elektroninis laiškas su klaidomis.

Šiais laikais elektroninis laiškas, adresuotas vienam žmogui, gali būti persiųstas visam pasauliui per kelias sekundes. Todėl prieš išsiųsdami savo pranešimą sekundę sustokite ir susimąstykite: niekada negali žinoti, kieno pašto dėžutėje jis atsidurs.

Temos eilutė turi atspindėti pranešimo esmę, o ne jūsų nuotaiką. Nepiktnaudžiaukite šauktukais. Ir įjunkite orfografijos patikrą.

6. Neaktualus profilis "LinkedIn" arba "Facebooke".

Pirmas dalykas, kurį daro 50 proc. žmonių, yra žinučių skaitymas socialiniuose tinkluose (JAV duomenys). Todėl verta pasirūpinti, ką jūs demonstruojate pasauliui. Reguliariai atnaujinkite profilį, būkite išrankesni ir energingai nusikratykite skaitmeninių šiukšlių.

7. Netinkamai prisegtas priedas prie laiško.

Kad per klaidą nenusiųstumėte savo bosui nuotraukos iš atostogų prie jūros, visada tikrinkite, ką prisegėte, iki išsiųsdami.

8. Netinkami pranešimai socialiniuose tinklalapiuose.

Įkeldami fotografiją iš darbovietės vakarėlio arba pranešimą apie kliento šiurkštumą, turėkite galvoje, kad vos tik spustelėsite "įkelti", tai amžiams liks neaprėpiamose interneto erdvėse. Tai taps dalimi jūsų reputacijos ir turės įtakos jūsų ateičiai.

9. Praleistų skambučių ir elektroninių laiškų ignoravimas ilgą laiką.

Gavę svarbų elektroninį laišką, iškart atrašykite, kad jis jus pasiekė, o detalesnį atsakymą atsiųsite vėliau. Niekada neskubėkite atsakyti į laišką, kuris jus sunervino. Jeigu jaučiate pyktį arba nepasitenkinimą, ištverkite mažiausiai vieną dieną nieko neatsakę.

10. Elektroninis laiškas vietoje ranka parašytos padėkos.

Jums gali pasirodyti, kad tai senamadiška, tačiau paklauskite apie tai kolegų, pažįstamų ir darbdavių: ką jie įsiminė. Vargu ar kuris nors jums pasakys: "Man įsiminė mielas elektroninis laiškas, kuris atėjo kartu su dar 400 laiškų". Išsiskirkite iš minios ir parodykite, kad mokate naudotis rašikliu.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder