Kelių policijos laikinai viršininko pareigas einantis Mindaugas Džermeika "Vakarų ekspresui" tvirtino, jog pirmoji avarija įvyko maždaug 7.30 val., kai pirmasis automobilis pristabdė šalia į "Vlantanos" teritoriją vedančios lėtėjimo juostos. Išsyk į jo galą "įvažiavo" saugaus greičio nepasirinkęs kitas vairuotojas. Pirminiais duomenimis, praėjus kelioms sekundėms į antrąjį automobilį rėžėsi dar vienas, kol galiausiai pareigūnams teko suskaičiuoti 5 avariją patyrusios automobilius, kurių avarijos buvo užregistruoti kaip trys atskiri įvykiai.
Likę septyni automobiliai vienas į kitą trankytis pradėjo susidariusiame kamštyje iki ir už Dauparų viaduko.
Per vieno eismo įvykį iššovus oro pagalvei sužalotas keleivio veidas. Žmogus išvežtas į ligoninę.
Iškart po avarijos pradėtos kelti pačios įvairiausios versijos. M. Džermeika mano, jog jas galėjo lemti šlapias ir ganėtinai slidus kelias, tamsus paros metas, rytinė transporto kamšatis. Kai kurie pro šalį važiavę vairuotojai kėlė versiją, kad eismą galėjo sutrikdyti į keltą uoste vežama belgų kariuomenės technika.
"Tą versiją tikriname, tačiau iš pačių eismo dalyvių informacijos negavome ir pašaliniai liudininkai šio fakto nepatvirtino. Galutinai konstatuoti ir sakyti, kad ta technika pamaišė ir dėl to įvyko įvykis, negalima. Bet viena iš versijų galima, kad važiuodama karinė technika staiga sulėtino greitį ir sukdama į "Vlantanos" aikštelių teritoriją iššaukė staigesnį iš galo važiavusio vairuotojo stabdymą, kas lėmė tokias pasekmes", - sakė M. Džermeika.
Beje, atvirkščiai, atsirado tikinančių, kad kariškiai ne tik kad nepamaišė, tačiau puolė reguliuoti eismą, įjungė švyturėlius ir saugojo įvykio vietą.
Turite nuotraukų ar video iš įvykio vietos?
VE.lt skaitytojo Donato Skuodo nuotr.
Rašyti komentarą