Šiais metais lenktynėse dalyvavo šeši dalyviai, kurių vienas bėgo, o kiti vyko autobusu, maršrutiniu taksi, elektromobiliu, dviračiu ir paprastu automobiliu.
Autobuso keleivis ir dviratininkas į finišo vietą prie universiteto rektorato pastato atvyko vos dvylikos sekundžių skirtumu, todėl organizatoriai nusprendė skelbti lygiąsias. Trečias atvažiavo elektromobilio vairuotojas, ketvirtas - maršrutinio taksi keleivis, penktas - paprasto automobilio vairuotojas, paskutinis prie finišo pasirodė bėgikas.
Pasak organizatorių, palyginti su praėjusiais metais, beveik visų lenktynių dalyvių rezultatai pagerėjo.
Stabiliai aukštas dviratininkės rezultatas (studentė lenktynėse dalyvavo antrą kartą) pasiektas nepaisant to, kad trasoje kaip įprastai teko keletoje vietų dviratį laiptais tiesiog nešti. Taigi dviračių trasos infrastruktūrą lenktynių atkarpoje reikėtų tobulinti.
Pirmąjį kartą šiemet lenktynėse dalyvavo ir maršrutinio taksi keleivis. Jo kelionės trukmė patvirtino keleivinio transporto specialistų jau pastebėtą dėsningumą: piko metu maršrutinis taksi, toje atkarpoje stojantis dažniau nei ekspreso autobusas, turi tik komforto, o ne greičio pranašumą.
Pastaruosius trejus metus lenktynes laimėjo dviratininkai, antroje vietoje buvo elektromobiliai, trečioje - autobusai.
Aptarė kliuvinius
Lenktynių dalyvių įspūdžiai leido keleivinio transporto specialistams ir savivaldos atstovams sužinoti, su kokiomis kliūtimis teko susidurti.
"Pagrindiniai trukdytojai yra automobiliai, kurie važiuoja A juosta. Tai yra problema ir reikėtų padiskutuoti, kaip ją išspręsti kai kuriose vietose. Pavyzdžiui, ar reikėtų daryti posūkius iš Taikos prospekto į prekybos centrus ir taip toliau. Galbūt reikia kalbėti apie tai, kad būtų padarytos lėtėjimo juostos, iš kurių būtų galima pasukti. Dabar yra vietų, pavyzdžiui, ties Žarde, kur įvažiavimas ir išvažiavimas yra komplikuotas - kol viena transporto priemonė neišvažiuoja, kita neįvažiuoja. Tada visi stovi ir laukia. Formaliai tai Kelių eismo taisyklių nepažeidžia, bet sunkina eismą", - komentavo VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktorius Gintaras Neniškis.
Surinktą informaciją apie tokias problemines vietas, kur automobilių vairuotojai važiuoja viešajam transportui skirta A juosta, KKT ketina perduoti policijai, kad būtų ieškoma sprendimų.
Tradicines lenktynes KKT rengė kartu su Klaipėdos universiteto studentų sąjunga.
Lenktynių rezultatai
Autobusu Davidas Martirosian atvažiavo per 21 min. 59 s.
Dviračiu Saulė Medelytė atmynė per 22 min. 11 s.
Elektromobiliu Vidmantas Žiogas (KKT) atvažiavo per 23 min. 19 s.
Maršrutiniu taksi Vladislav Račkovskij atvažiavo per 24 min. 27 s.
Automobiliu Vaiva Makarauskaitė atvažiavo per 25 min. 53 s.
Eligijus Toleikis atbėgo per 31 min. 11 s.
Rašyti komentarą