Tiesa, vairuotojams teks apie pusantro mėnesio susitaikyti su nepatogumais, kilsiančiais dėl šių darbų: jau skelbta, kad nuo šiandien uždaromas eismas viena Minijos gatvės puse - vakarine jos dalimi nuo Dubysos gatvės iki Strėvos gatvės.
Kitaip sakant, pasikartos scenarijus, naudotas praėjusių metų pabaigoje, kai nuo lapkričio 10-osios iki gruodžio 8-osios dėl inžinerinių tinklų prijungimo darbų ties naujuoju keleivių ir krovinių terminalu abiem kryptimis važiuojantiems vairuotojams teko naudotis viena Minijos gatvės puse.
Šį kartą eismo schema bus analogiška - pietinės miesto dalies link judantys automobilininkai ties Dubysos gatve privalės pervažiuoti į priešingos krypties eismo juostą ir ja važiuoti iki pat Strėvos gatvės.
Kaip ir tąkart, sankryžoje jiems bus draudžiama sukti kairėn, į Baltijos prospektą. Žinia, pernai čia irgi stovėjo posūkį draudžiantis ženklas, tačiau kasdien šimtai vairuotojų jį ignoruodavo ir taip sudarydavo kamščius. Už tai ne vienas jų buvo nubaustas policijos pareigūnų, pradėjusių budėti prie sankryžos pažeidimams nesiliaujant.
Tiesą pasakius, bus atnaujinta tik pusė Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžos - vakarinė. Pagrindinė naujovė bus ta, kad ši sankryža taps keturšalė, t. y. atsiras vadinamasis Baltijos prospekto tęsinys, šį prospektą sujungsiantis su Centriniu Klaipėdos terminalu.
Nepaisant to, kad rytinėje sankryžos pusėje nauja asfalto danga nebus klojama, šviesoforai šioje dviejų svarbių gatvių sankirtoje bus pastatyti nauji. Tiesa, kol kas nežinoma, kokia tvarka veiks šio šviesoforo fazės - tą žadama nuspręsti iki darbų pabaigos, numatomos balandžio 17-ąją.
Darbų rangovas - bendrovė "Kauno keliai".
Rašyti komentarą