Pasak vicemerės Juditos Simonavičiūtės, esminis neatitikimas - Pylimo g. atstatyta bažnyčia veikiausiai sumažintų eismo pralaidumą. Dėl to galbūt bus svarstoma vienpusio eismo galimybė.
"Anksčiau sakiau, kad kol nėra naujojo Jono bažnyčios atkūrimo detaliojo plano, tol nei Tomo, nei Pylimo gatvių įrengti negalime. Techninio projekto - taip pat. Pasirodo, kad tos dvi gatvės yra nagrinėjamame detaliajame plane. Dėl to atsiranda infrastruktūrinių dalykų, kuriuos ateityje reikės spręsti", - sakė miesto vicemerė.
Tarp kitų teritorijoje esančių kliuvinių - Turgaus g. besitęsianti "Klaipėdos energijos" trasa. J. Simonavičiūtės teigimu, trasa veikiausiai buvo tiesiama jau po bažnyčios nugriovimo.
"Vakarų ekspresas" rašė, kad veiksmų dėl detaliojo plano buvo imtasi dėl to, jog dabartinis minėto sklypo detalusis planas, patvirtintas dar 2001 metais, kliudytų atstatyti autentiško dydžio bažnyčią. Ankstesniame detaliajame plane buvo netikslūs planuojamo užstatyti ploto rodikliai.
Uostamiesčio liuteronų bendruomenė jau buvo parengusi techninį projektą mažesnio tūrio bažnyčiai statyti, tačiau Savivaldybė prieš keletą metų nusprendė, kad Šv. Jono bažnyčia bus atstatoma tokia, kokia buvo prieš Antrąjį pasaulinį karą, su 75 metrų aukščio bokštu.
Iki gegužės viliamasi pateikti sklypo detaliojo plano koncepciją. Po to ateis eilė sprendiniams. Detalusis planas bus rengiamas iki Naujųjų metų.
Rašyti komentarą