Rekonstruotos Klaipėdos uosto krantinės


2018 m. rugpjūčio 21 d. 17:27 val., antradienis

ve  >  Žinios  >  Klaipėda  >  Klaipėda

Klaipėda

Rekonstruotos Klaipėdos uosto krantinės

2018-07-18, 13:16

Klaipėdos uosto inf.

Rekonstruotos Klaipėdos uosto krantinės nuotrauka, foto

© Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

Šį mėnesį Klaipėdos uoste lankėsi rekordinio dydžio konteinervežiai, perrašę uosto istoriją, o artimiausių metų siekis yra priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus. Tam ruošiamasi jau šiandien – ką tik baigtos rekonstruoti krantinės Nr. 101–104, prie kurių ateityje galės švartuotis „Post Panamax“ tipo laivai. Tai pirmosios Klaipėdos uosto krantinės, prie kurių bus pasiektas iki 16,5 m gylis. Artimiausiu metu tokie parametrai bus pasiekti ir prie dalies kitų uosto krantinių.

Krantinės, kuriomis naudojasi UAB Birių krovinių terminalas (BKT), rekonstruotos taip, kad ateityje šalia jų bus galima išgilinti akvatoriją iki 16,5 m gylio ir priimti „Post Panamax“ tipo laivus su maksimalia leistina grimzle, kai bus rekonstruoti molai ir uosto kanalas išgilintas iki 17 m.

„Kaip matome pasaulines tendencijas, laivų parametrai sparčiai didėja, tad mes privalome būti pasirengę priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus. Didesnis gylis bei didesnė leistina grimzlė reiškia, kad laivai gali būti pilniau pakrauti, o tai žymiai atpigina krovinių transportavimo kaštus ir uostą daro konkurencingą. Džiaugiuosi, kad jau rekonstravome dalį BKT naudojamų krantinių. Tai yra kompanija, kuri daro milžinišką šuolį ir generuoja didžiausią krovinių srautą uoste“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Krantinės buvo rekonstruojamos nestabdant krovos. Perduota eksploatuoti 433 m rekonstruotų krantinių.

„Tai turbūt pirmas objektas, kuris buvo statomas tokiais tempais ir nestabdant krovos darbų. Šios krantinės jau funkcionuoja ir, pagal mūsų skaičiavimus, kitų metų balandį jos atsipirks. Labai dėkingi Uosto kapitonui ir visam Uosto direkcijos kolektyvui, nes nebuvo lengva šalia dirbančių kranų, kitos technikos švartuoti laivus, bet gyvenimas parodė, kad tai galima padaryti“, - sako BKT generalinis direktorius, Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Vidmantas Dambrauskas.

Krantinių Nr. 101–104 rekonstrukcija kainavo 8,96 mln. Eur, sutaupyta beveik 1 mln. Eur. Krantines rekonstravo konkursą laimėjusi AB „Latvijas tilti“.

Nuotraukų galerija

 

© Egidijaus Jankausko nuotraukos

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Egidijaus Jankausko nuotraukos

 

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Klaipėda

Dar 2015-aisiais uostamiesčio verslininkai siūlė apmąstyti variantą transportą į senamiestį įleisti bent...

Kokiame senamiestyje norime gyventi? nuotrauka, foto

Savaitgalį Klaipėdoje, pamėgtoje miesto svečių bei klaipėdiečių pasivaikščiojimų vietoje - ant...

Šiaurinį molą papuošė meninis akcentas nuotrauka, foto

Savaitgalį praūžusiame muzikos, laisvės, gamtos ir jūros festivalyje "Karklė Live Music Beach...

Karklės festivalis - chaosas suvaldytas? nuotrauka, foto

Iniciatyvūs slengiškiai, siekiantys prijungti Slengių gyvenvietę prie Klaipėdos, ėmėsi realių veiksmų. Pirmadienį...

Slengiškiai siekia prisijungti prie Klaipėdos nuotrauka, foto

Kviečia į prisitraukimų varžybas nuotrauka, foto

Sportas, Ateinantį šeštadienį, rugpjūčio 25 dieną, nuo 14 iki 18 val. Klaipėdos M....

5,6 tūkst. žmonių iš „Sodros“ gavo priminimą apie PSD nuotrauka, foto

Ūkis, „Sodra“ 5,6 tūkst. gyventojų išsiuntė priminimus, jog jiems gali tekti sumokėti...

Netekome Zinos Birontienės nuotrauka, foto

In Memoriam, Rugpjūčio 20-osios vakarą Klaipėdos universiteto bendruomenė neteko brangios kolegės, draugės, mokslininkės, pedagogės...

Kokiame senamiestyje norime gyventi? nuotrauka, foto

Klaipėda, Dar 2015-aisiais uostamiesčio verslininkai siūlė apmąstyti variantą transportą į senamiestį įleisti bent...

Sportas, Paskelbta prieš 25 min.

In Memoriam, Paskelbta prieš 1 val.

Klaipėda, Paskelbta prieš 1 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...