Prieš Jūros šventę pakilusios kainos lietuvių neatbaido

Prieš Jūros šventę pakilusios kainos lietuvių neatbaido

Nors kainos prieš Jūros šventę šiek tiek pakilo, apgyvendinimo įstaigos savaitgaliui Klaipėdoje jau užpildytos 86 proc., sako Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė Romena Savickienė. Anot jos, lietuviai atostogaudami šiemet apskritai išlaidesni. „Visi buvo pasitaupę atostogoms ir šiemet išėjo taip, kad turime atostogauti Lietuvoje, tai ieškome įvairių pramogų ir leidžiame sau šiek tiek daugiau“, – sako ji.

Pasak Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorės, nepaisant pakilimo prieš savaitgalį vyksiančią Jūros šventę, kainos pajūryje šiemet išlieka panašios kaip ir pernai.

„Jūros šventės metu kainos yra truputėlį kilstelėtos, nes yra paklausa, tai viešbučiai stengiasi tai išnaudoti. Jei pažiūrėtume Klaipėdos statistiką, visus praėjusius savaitgalius viešbučiai buvo užimti 90 proc. Ir Neringa visa pilna, ir Palangoj tikrai netrūksta svečių, ypač savaitgaliais. Tai nėra, dėl ko nuleisti kainų. Darbo dienomis kainos koreguojamos, bet savaitgaliais išlieka kaip ir pernai“, – sako R. Savickienė.

Jos teigimu, artėjanti Jūros šventė bus iššūkis tiek organizatoriams tiek miestiečiams.

„Reikėtų paminėti, kad Jūros šventė bus pirmoji šventė Lietuvoje po karantino, tai didelis iššūkis ir organizatoriams, ir miestiečiams. Tikrai apgalvojome visas socialines distancijas, dezinfekcines priemones. Nuspręsta, kad bus tik vienkartinė, ne daugkartinė tara. Apgalvota, kad nebūtų spūsčių, grūsčių, koncertai, renginiai išskirstyti po visa miestą“, – pasakoja pašnekovė.

Lietuviai drąsesni ir išlaidesni

R. Savickienė pasakoja, kad turistų pajūryje šiemet netrūksta, jau lankosi ir svečiai iš užsienio.

„Pajūris gyvena ne taip jau blogai. Turistų ir svečių sulaukiame nemažai. Negalime pasakyti, kad turistų srautai tokie kaip pernai, bet jie auga kiekvieną dieną. Džiaugiamės, kad ne tik Lietuvos svečiai lankosi pajūryje, bet ir Vokietijos, Estijos, Latvijos...“ – pasakoja ji.

„Latviai atvyksta trumpesniam laikui, bet jau turime svečių ir iš Lenkijos, Vokietijos, kurie pabūna ilgiau. Išskirtinumas yra tas, kad daugelis viešbučių ir kelionių organizatorių iki šiol sulaukdavo grupių, kurių sudėtis – apie 30–40 žmonių, tai dabar grupelės iki 10–15 žmonių. Jos keliauja ne tik po Klaipėdos regioną, bet visa Lietuvą, kai kurios vyksta į visas Baltijos šalis“, – sako R. Savickienė.

Tiesa, lietuviai, pašnekovės teigimu, šiemet linkę daugiau pramogauti ir išlaidauti: „Labiau pinigines atveria Lietuvos turistai. Vis dėlto visi buvo pasitaupę atostogoms ir šiemet išėjo taip, kad turime atostogauti Lietuvoje, tai ieškome įvairių pramogų ir leidžiame sau turbūt šiek tiek daugiau ir išleisti. Užsienio turistai truputį turi baimių, nuogąstavimų eiti į labiau lankomas vietas, apsiriboja gamtos objektų lankymu ir individualiu poilsiu.“

„Mes esame drąsesni, nes esame namie. Dėl to esame labiau užtikrinti. Teko ne su vienu keliautoju kalbėti ir iš Lietuvos, kurie keliavo į svečias šalis, tai daugelis minėjo, kad vengia tam tikrų vietų, susibūrimų, bet Lietuvoj mes tampame drąsesni“, – kalba R. Savickienė.

Siūlo naujų pramogų

Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė pasakoja, kad po karantino viešbučiai, stengdamiesi privilioti turistų, siūlo daug naujų paslaugų.

„Viešbučiai sugalvojo įvairiausių paslaugų: atsirado galimybė pasiimti dviratį ir pakeliauti po Klaipėdą, buvo, kurie siūlė trečią nakvynę nemokamai... Manau, daugelis tuo pasinaudoja“, – sako R. Savickienė.

Ji nesutinka, kad lietuviai būtinai renkasi pigiausią nakvynės vietą – paklausūs ir prabangesni viešbučiai.

„Ir Lietuvoje yra žmonių, kurie nori įvairios kategorijos poilsio. Kartais sakydami, kad brangesni viešbučiai tušti, mes labai klystame. Visuose viešbučiuose žmonių yra. Kiekvienas žiūri pagal savo galimybes. Kiekviena pasiūla turi paklausą“, – laidoje „Delfi diena“ teigia R. Savickienė.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder