Pažinti Klaipėdą padės orientacinis žaidimas

Pažinti Klaipėdą padės orientacinis žaidimas

Jau nuo kitos savaitės Klaipėdos miesto gatvės prisipildys jaunatviško šurmulio. Semtis žinių į uostamiestį suplūs jaunuoliai iš įvairiausių Lietuvos kampelių. Kad kiekvienas atvykęs greičiau pajustų šio miesto dvasią ir įsilietų į jo gyvenimą, Klaipėdos paslaugų ir verslo mokyklos mokiniai kviečia išbandyti orientacinį žaidimą „Senamiesčio ralis“.

„Daugelis atvykstančių mokytis jaunuolių itin menkai pažįsta Klaipėdą. Norime, kad jie atrastų tikrąjį studijų miesto grožį, išskirtinę kultūrą ir kuo plačiau skleistų apie jį žinią, – sako Klaipėdos paslaugų ir verslo mokyklos istorijos mokytoja Violeta Mačienė. – Pilietiškumas gimsta mus supančioje aplinkoje, kuri vis didėja. Pažinę ir išmokę ją branginti, labiau mylėsime ir savo šalį.“

Anot pedagogės, daugelį metų Mažajai Lietuvai priklausiusio Klaipėdos miesto istorija įdomi ir turtinga. Deja, pagal mokymo programą daugiausia dėmesio skiriama visuotinei istorijai, todėl pamokų metu nelieka laiko išsamiau panagrinėti uostamiesčio praeitį ir aplankyti ją menančius objektus.

Vienas geriausių būdų pažadinti jaunuolių smalsumą, patraukliai ir įdomiai pristatyti miestą – surengti orientacines varžybas. Aktyviausi Paslaugų ir verslo mokyklos mokiniai sudarė pažintinį maršrutą „Atrask ir pažink savo studijų miestą“, į kurį įtraukė svarbiausius ir įdomiausius Klaipėdos senamiesčio objektus. Tarp jų – paminklai Lietuvos vardo tūkstantmečiui paminėti ir poetui Simonui Dachui atminti, Lietuvos jūreivių žygdarbius simbolizuojantys knechtai, skulptūros „Slibinas“, „Stebuklingasis peliukas“, „Katinas džentelmeno veidu“ ir kt. Kiekvieno jų link veda mįslingos užuominos. Žaidimą laimi greičiausiai jas įminusi ir visus objektus aplankiusi komanda.

Anot Paslaugų ir verslo mokyklos vizualinės reklamos gamintojo specialybės mokinės Kristinos Lybikaitės, įveikusieji „Senamiesčio ralį“ greičiau apsipras mieste. Ieškodami „užkoduotų“ objektų, jie taip pat įsimins, kur yra prekybos centrai, biblioteka, paštas, įvairios laisvalaikio praleidimo vietos.

„Pavasarį orientacinį žaidimą išbandė mūsų mokyklos mokiniai, net klaipėdiečiai apie gimtąjį miestą sužinojo naujų dalykų, – tikina V. Mačienė. – Norėtume išplėsti maršrutą ir įtraukti į jį daugiau objektų. Kiekvieną rudenį planuojame šį žaidimą organizuoti naujiems mokiniams, taip pat kviesime jį išbandyti mokyklos svečius.“

Sukurti orientacinį žaidimą ir geriau pažinti studijų miestą Klaipėdos paslaugų ir verslo mokyklos jaunimą paskatino didžiausias Lietuvoje pilietiškumo ugdymo projektas „Kuriame Respubliką: visuomenės pilietinio veikimo kompetencijų ugdymas“. Jame iš viso dalyvauja ir savo iniciatyvas įgyvendina 120 švietimo įstaigų – bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų, kolegijų – iš 30-ies savivaldybių.

Projektą „Kuriame Respubliką“ įgyvendina VšĮ Pilietinės visuomenės institutas kartu su partneriais. Jį finansuoja Europos socialinis fondas pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 2 prioriteto „Mokymasis visą gyvenimą“ priemonę „Neformaliojo švietimo paslaugų plėtra“.

Daugiau informacijos apie projektą rasite interneto svetainėje www.kuriamerespublika.lt ir socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje www.facebook.com/KuriameRespublika.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder