Oranžiniai skaitytuvai suerzino žmones

Oranžiniai skaitytuvai suerzino žmones

Pirmadienį iš ryto autobusais važiavę buvo ramūs tik tie žmonės, kurie turėjo popierinius bilietėlius. Turintieji elektroninius bilietus sutriko, nes naujoji elektroninio bilieto sistema neveikė - užsidegdavo raudonos oranžinio skaitytuvo lemputės. Ką daryti? Važiuoti be bilieto, o jeigu įlips kontrolė?

Keleiviai lankstė po autobusą, ieškodami senųjų komposterių - šie buvo užklijuoti. Patarinėjo vieni kitiems, kaip reikia pridėti elektroninį bilietą prie to naujo oranžinio skaitytuvo. "Jų sistema neveikia, o mes liksime kalti", - piktinosi vyras. Vieni keleiviai nusiramina, įlipa kiti ir vėl prasideda blaškymasis.

Mieste netruko pasklisti žinia, kad kontrolieriai dirba kaip įprastai. "Tai matai, jie taip nori pasipinigauti", - kalbėjo žmonės.

VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) vadovas Gintaras Neniškis patikino, kad paaiškėjus, kad naujojoje elektroninio bilieto sistemoje yra kelios klaidos, kontrolieriai iš karto buvo įspėti ir miesto autobusuose jie nutraukė darbą, dirbo priemiestiniuose autobusuose.

"Keleiviams nieko nereikia daryti. Jeigu skaitytuvai nenuskaito jų bilietų, nors jie juos priglaudžia prie skaitytuvų, tai tikrai ne jų, o mūsų problema. Dėl to tikrai negalime bausti žmonių, turime patys spręsti savo problemą. Šiuo klausimu mes laikomės tokios pozicijos", - teigė G. Neniškis.

Pasak KKT vadovo, dėl terminuotų e. bilietų problemų neturėjo kilti, nes jie jau seniai buvo perkelti į naują sistemą, juos anksčiau buvo galima pasitikrinti naujuose komposteriuose. Bet iš pradžių ir dėl jų buvo kilę nedidelių problemų.

Su nesklandumais pirmadienį susidūrė asmenys, turėję vienkartinius e.bilietus kortelėje. Beje, kartinių bilietų turėtojų, pasak G. Neniškio, yra labai daug.

"Žadėta, kad visi duomenys bus perkelti sėkmingai. Bet aš realistas. Duomenų bazė labai didelė - įvairių įrašų yra per 100 tūkst. Tad rizikos, kad kai kurie jų pasiklys ar į vieną, ar į kitą pusę, yra. Mūsų specialistai dirba, renkame tokius atvejus ir aiškinamės, nes priežasčių gali būti kelios - galėjo būti neperkelti kai kurių kortelių duomenys, galėjo būti duomenys perkelti, bet nerodomi ekrane ir t. t.", - aiškino KKT vadovas.

Tikėtasi pirmadienį iki pietų visas problemas išspręsti, tad žmonės namo galės grįžti nebesinervindami ir nebesijausdami kalti, kad jų bilietas neskenuojamas.

"Mes prisiklausome visokių sąmokslo teorijų apie tai, kaip dingsta bilietai, - sakė G. Neniškis ir pridūrė, kad pirmadienį turėtų pradės veikti KKT interneto svetainėje sistema, kurioje žmonės galės pasitikrinti ir kartinių bilietų balansą, matyti, ar kas dingo, ar ne. Anksčiau to nebuvo galima padaryti.

"Manėme, kad seksis geriau pereiti prie naujojo elektroninio bilieto sistemos. Deja, klaidų yra ir mes jas taisome. Tikimės, kad nauja sistema veiks tikrai gerai ir džiaugsimės atsisakę senosios sistemos, kuri administracijai kėlė daugybę problemų", - sakė G. Neniškis.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder