Individualių namų gyventojams - alternatyvi gatvė

Individualių namų gyventojams - alternatyvi gatvė

Šalia Liepojos gatvės braižoma lygiagreti dviejų eismo juostų gatvė. Planuojama, kad ji tęsis nuo Šiltnamių gatvės iki Klaipėdos gatvės, kur užsibaigs akligatviu.

Teigiama, kad tokia nauja gatvė mieste reikalinga dėl šalia Liepojos gatvės individualiuose namuose gyvenančių klaipėdiečių saugumo.

"Atkarpoje nuo Šiltnamių iki Klaipėdos gatvės yra daug individualių namų. Dabar šių namų gyventojai išvažiuoja tiesiai į Liepojos gatvę. O tai yra C kategorijos gatvė, kuria važiuoja didžiuliai automobilių srautai, tad tai yra nesaugu. Ir patys gyventojai prašo, kad jiems būtų nutiesta alternatyvi gatvelė", - pasakojo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova.

Projektuotojai Savivaldybei jau pristatė pirmuosius priešprojektinius sprendinius. Pasak E. Mantulovos, projektuotojai siūlo, kad įvažiavimas į naująją gatvę būtų iš Šiltnamių gatvės, o prie Klaipėdos gatvės ji baigtųsi akligatviu.

"Visoje šioje atkarpoje jau dabar yra suformuotas chaotiškas pėsčiųjų takelis. Vietomis jis padengtas danga, kitur tiesiog praminta, ir tiek. Tad siūloma šį pėsčiųjų taką tinkamai sutvarkyti, o arčiau gyventojų sklypų nutiesti ir šaligatvį. Kadangi tai bus tik gyventojams skirta gatvė, nuspręsta, kad šaligatvio pakaks vienoje pusėje", - pasakojo E. Mantulova.

Preliminariai skaičiuojama, kad atstumas tarp Liepojos plento ir naujosios paralelinės gatvės būtų maždaug 800 metrų. Planuojama, kad gatvė driektųsi kuo arčiau gyvenamųjų namų tvorų.

"Kadangi toje teritorijoje yra prisodinta daug medžių, bus stengiamasi projektuoti taip, kad jų nereikėtų liesti. Bus maksimaliai stengiamasi išsaugoti ir toje teritorijoje esamą infrastruktūrą, nors reikia pripažinti, kad dalis gyventojų tvorų yra išlindusios už sklypų ribų, tad būtų per drąsu sakyti, kad visos jos bus išsaugotos", - pasakojo direktoriaus pavaduotoja.

Kadangi gatvė bus D kategorijos, dviejų eismo juostų, jau dabar svarstoma, ar ją nutiesus vairuotojai nepradės lakstyti neleistinu greičiu. Todėl svarstoma, kad šioje gatvėje gali tekti įrengti greitį slopinančias priemones, arba pačią gatvę daryti ne vientisą, o "banguojančią", kad vairuotojai savaime būtų priversti slopinti greitį.

Projekto parengimo kaina - 9 300 eurų. Pagal sutartį jis turėtų būti baigtas rugsėjo pradžioje. Strateginiame plane yra numatyta, kad realūs darbai galėtų prasidėti 2019-aisiais, tačiau ar taip ir bus, kol kas nėra žinoma.

"Dabar pradedame projektuoti ir kviesime gyventojus, kad jie išsakytų savo pastabas ir pageidavimus", - minėjo E. Mantulova.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder