Gatvės rekonstrukcija: ilgai laukę dar palaukit

Gatvės rekonstrukcija: ilgai laukę dar palaukit

Kol grandiozinis Pajūrio gatvės rekonstrukcijos projektas klimpsta biurokratijos pinklėse, gyventojai rizikuoja savo gyvybe ir sveikata naudodamiesi šios gatvės kelkraščiais ir autobusų stotelėmis. Ir nėra kam net skalda užpilti duobių, kuriose telkšo didžiulės balos.

Žinia, jog per Tauralaukį einančią Klaipėdos ir Pajūrio gatvę planuojama rekonstruoti į keturių juostų kelią. Šiais metais rengiamas rekonstrukcijos techninis projektas, pasak Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, užsitęsė.

"Klaipėdos gatvėje, ties sankirta su Pajūrio gatve, šalia naujojo prekybos centro, turėtų atsirasti keturšalė sankryža, tačiau prie kelio toje vietoje auga seni medžiai, menantys dar Tauralaukio dvaro laikus. Kultūros paveldo departamento specialistų teigimu, šie medžiai yra vertingi ir kirsti jų negalima. Todėl, kad gautume leidimą medžius nukirsti, įrengti sankryžą ir atsodinti medžių alėją šalia praplatėjusio kelio, teko pirkti papildomas paslaugas - dvaro vertingųjų savybių vertinimą", - sakė V. Švedas.

Kita problema, anot pašnekovo, iškilo dėl Pajūrio g. 7 šalia posūkio į Akmenų gatvę esančio pastato.

"Pagal techninį projektą tas objektas atsidurtų viduryje sankryžos, todėl jį reikia paimti visuomenės poreikiams. O tai - ilgai trunkanti procedūra", - sakė V. Švedas.

Anot Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo, dėl šių priežasčių techninio projekto rengimas gali nusitęsti iki Naujųjų metų, tačiau garantijos, kad ateinančiais metais prasidės realūs darbai, taip pat nėra.

PERĖJA. "Vienintelė perėja Klaipėdos Tauralaukio progimnazijos mokiniams Pajūrio gatvėje", - rašo nuotrauką į redakciją atsiuntusi klaipėdietė Ilma.

"Kai parengsime techninį projektą, kreipsimės dėl statybos leidimo ir lauksime, kol Lietuvos automobilių kelių direkcija paskirstys lėšas, nes Pajūrio gatvė yra regioninės reikšmės kelias. Kadangi šiais metais Klaipėdoje pradėtas kitas didelis projektas - Tilžės gatvės rekonstrukcija, tikimybė, kad direkcija skirs lėšų abiem projektams - nedidelė, o Savivaldybė savo lėšomis irgi nesiims tokio didelio darbo. Tad gali būti, kad Pajūrio gatvės rekonstrukcija nusikels į 2018 metus", - prognozavo V. Švedas.

Kol valstybės ir miesto tarnautojai sprendžia popierines gatvių problemas, miesto ir rajono gyventojai, važiuojantys Klaipėdos, Pajūrio gatvėmis, kenčia tragišką jos dangą ir rizikuoja savo sveikata bei gyvybe naudodamiesi jos kelkraščiais bei viešojo transporto stotelėmis.

Į redakciją paskambinusi Tauralaukio gyventoja piktinosi, jog Smėlio stotelėje, keleivių išlaipinimo vietoje, po lietaus telkšo didžiulės balos.

"Keleiviams nėra kur nuo vėjo, lietaus pasislėpti, nėra kur prisėsti, o dabar net kojos nėra kur pastatyti, iš autobuso išlipame tiesiai į balą", - skundėsi klaipėdietė.

Anot jos, nervus gadina ir autobusų vairuotojai, priversti važiuoti per tokias stotelių duobes.

Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausioji specialistė Nijolė Vedeikienė sutiko, kad stotelėje galima užpilti skaldos, tačiau, kad toks darbas būtų atliktas, į Savivaldybę turi kreiptis VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT), kuriam pavesta prižiūrėti viešojo transporto stoteles.

KKT direktorius Gintaras Neniškis aiškino, jog jo vadovaujama įstaiga nevykdo specialios autobuso sustojimų apžiūros, ir tikino, jog tik Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus specialistai atsakingi už tai, kad būtų papilta skaldos duobių išmuštoje šalikelėje ar kitaip išspręsta problema.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder