Autobusuose - bilietų sistemos gedimas

Autobusuose - bilietų sistemos gedimas

Trečiadieno rytą dėl elektroninių bilietų sistemos gedimo Klaipėdos autobusuose buvo nuskaitomi tik kartiniai bilietai. Dėl to keleviai, turintieji ir mėnesinius, ir kartinius bilietus patyrė nuostolių.

"Dėl serverio gedimo autobusuose esančių komposterių nepasiekdavo informacija apie galiojančius mėnesinius bilietus. O informacija apie kartinius bilietus yra laikoma pačioje kortelėje, tad nesant ryšio jie ir nuskaitomi", - aiškino VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas| direktorius Gintaras Neniškis.

Gedimą numatoma pašalinti maždaug iki 8 val.

G. Neniškis tvirtina, kad duomenys apie nuskaitytus bilietus yra archyvuojami, tad keleivis, įtaręs, jog tai buvo padaryta neteisėtai, visada gali keiptis į KKT ir jam bilietai bus grąžinti.

"Bet kokiu atveju žmonės dažniausiai žino, koks yra jų kartinių bilietų likutis, stebi ir informaciją, rodomą komposteryje. Užfiksavus, kad bilietai buvo neteisingai nuskaičiuoti, jiems bilietai arba pinigai visada grąžinami. Ateityje numatome įdiegti galimybę internetu pasitikrinti, kiek kortelėje yra kartinių bilietų. Tiesa, tai būtų ne tos minutės, o praėjusios dienos vakaro likutis, nes apie jį duomenis galima gauti tik autobusams baigus visus reisus", - sakė pokalbininkas.

Jis pabrėžė, kad elektroniniai bilietai jau ir taip yra savotiška kompensacija keleiviams, nes už popierinius reikia mokėti 40 centų brangiau. Tad papildomų kompensacijų dėl sistemos gedimų nukentėjusiems keleiviams esą nėra galimybės skirti.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder