Autobusai Debreceno gatvėje: nepatenkintuosius nuginkluoja skaičiai

Autobusai Debreceno gatvėje: nepatenkintuosius nuginkluoja skaičiai

Kai kurie uostamiesčio Debreceno gatvės gyventojai skundžiasi neva prasta viešojo transporto organizavimo tvarka šiame mikrorajone. Tačiau VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) atstovai tvirtina, kad Debreceno gatvė turi nepalyginamai geresnį susisiekimą nei, pavyzdžiui, Baltijos prospektas ar Kauno gatvė, tad būtent jose pirmiausia ir gali atsirasti daugiau autobusų.

"Mes jau pavargome nuo tokios netvarkos. Iš Taikos pr. iki Šilutės pl. lauki autobuso po 40, 30 min., ypač po penktos valandos. O kai suvažiuoja, tai trys autobusai iš karto. 2A "mikriukas" važiuoja iki parduotuvės "Iki", o kodėl jis negali važiuoti iki Šilutės plento? Ten prie garažų yra kur apsisukti. Jis važiuoja nuo 19 valandos, kai žmonių jau nebėra, o dieną nevažiuoja. Norėtume, kad ši problema būtų išspręsta ir grafikai būtų sureguliuoti", - redakcijai skirtame laiške rašė Debreceno gatvės gyventojas Juozas.

Tokį skundą perskaitęs KKT direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas pirmiausia akcentavo, kad Klaipėda yra linijinio suplanavimo miestas, tad tarp magistralių esančios skersinės gatvės visada turės ne tokį gerą susisiekimą kaip, tarkime, Taikos prospektas.

"Tačiau per pastarąjį dešimtmetį nutiesėme naujus maršrutus Kauno gatve, Baltijos prospektu. Debreceno gatve anksčiau kursavo tik 11 numerio autobusas, o dabar važiuoja 1, 2A, 11, 12, 15A, 22 autobusai. Mokslo metų sezono metu prie jų dar prisijungia ir 2B", - vardino A. Samuilovas.

Jis nesutiko ir su pono Juozo nuomone, kad 2A autobusas dažniau važiuoja po 19 valandos nei darbo metu. Vienas iš KKT vadovų pateikė skaičius, kad darbo metu šie autobusiukai atlieka 39 reisus, o nuo 19 valandos - tik 5.

"Šis autobusas nevažiuoja iki Šilutės plento kaip tik dėl to, jog yra skirtas Debreceno gatvės gyventojams: autobusas mažos talpos, ir jeigu jis taptų tranzitiniu ir Šilutės plento gyventojams, Debreceno gatvės keleiviai į jį tiesiog nebetilptų. O Šilutės plento pietinės atkarpos gyventojai savo namus iš šiaurinės dalies patogiai gali pasiekti 2, 5, 11 ir 15 autobusais", - aiškino pašnekovas.

Jis sutiko su Juozo pastaba, kad Debreceno gatve autobusai kartais važiuoja vienas po kito. Tačiau taip esą bus ir toliau.

"Ši gatvė yra 1, 11, 12, 15A ir 22 maršrutų viduryje. Mums svarbu užtikrinti ritmingą autobusų kursavimą iš pradinių stotelių - ten, kur susisiekimas nėra toks geras kaip maršruto viduryje, suėjus keleto maršrutų trasoms. Maršrutų ilgiai ir atitinkamai reisų trukmė yra skirtingi, tad maršrutų viduryje autobusai kartais neišvengiamai susitinka", - aiškino A. Samuilovas.

Jis akcentavo, kad Debreceno gatve miesto autobusų eismas darbo dieną vyksta nuo 5.13 iki 21.30 val. Darbo dieną (skaičiuojant Draugystės stotelėje į vieną pusę) visų šešių maršrutų autobusai atlieka 189 reisus. Palyginimui, jis pateikė skaičius, kad Baltijos prospektu (Turistų stotelėje) trijų maršrutų autobusai darbo dieną viena kryptimi atlieka 31 reisą. Kauno gatvėje (beje, tik viena kryptimi) vienas autobusas atlieka tik 15 reisų.

"Klaipėdos miesto viešasis transportas nėra dotuojamas, o bilietų kainos yra mažiausios šalyje. Vienintelis būdas su turimais ištekliais padažninti viešojo transporto eismą kurioje nors gatvėje - tai praretinti tą eismą kitoje gatvėje. KKT gauna, mūsų nuomone, pagrįstų klaipėdiečių skundų dėl prasto susisiekimo Baltijos prospekte ir ypač Kauno gatvėje. Įvertinę savo išteklius, esamus ir potencialius keleivių srautus, siekdami lygaus visų klaipėdiečių komforto, šiuo metu svarstome galimybę užtikrinti šiems klaipėdiečiams geresnį susisiekimą kaip tik Debreceno gatvės sąskaita", - sakė KKT direktoriaus pavaduotojas.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder