2019 m. balandžio 19 d. 15:15 val., penktadienis

ve  >  Žinios  >  Jūra

Jūra

Žygeiviai: "Buvo daug sunkiau nei tikėjomės"

(10)

"Iššūkis buvo didžiulis ir minčių buvo įvairiausių. Iš tiesų viskas buvo daug sunkiau nei tikėjomės", - vakar telefonu iš Švedijos pakrantėmis plaukiančios jachtos "Lietuva" žvaliai nusiteikęs kalbėjo Paulius Paulionis, vienas iš žygio "Dėl tavęs aš perplauksiu jūrą" dalyvių. Vyriškis užsiminė, kad visas jo kūnas dar įsitempęs, o rankų nuo pūslių neapsaugojo nei specialiai užvynioti pleistrai.

Praėjusio šeštadienio rytą nuo Palangos krantų žygį kartu su P. Paulioniu pradėję Marius Norvaišas ir Domantas Laukevičius galutinį tikslą - Elando salą - pasiekė vakar apie 2 valandą nakties. Pirminiais apskaičiavimais, jūroje jie praleido apie 4 paras.

Gerai pasiruošė

"Nors švedai turėjo žinoti apie šį žygį, žmonių ant kranto nesutikome, nes atplaukėme naktį. Žinote, man pats didžiausias įspūdis buvo tuomet, kai išplaukėme iš Gotlando salos, o mus pamatę dešimtys ruonių palaikė kompaniją ir ilgai plaukė kartu. Reginys buvo įspūdingas", - prisiminimais dalijosi P. Paulionis.

Jam iš visos trijulės išbandymų kelionės metu teko patirti, ko gero, daugiausiai - pirmąją naktį jūroje jis susirgo jūros liga, bet po suteiktos pagalbos žygį tęsė toliau; artėjant prie Gotlando kilusi didžiulė audra apvertė jo baidarę ir vyrui atsikelti turėjo padėti "Lietuvos" įgulos nariai.

Jachtos ekipažas pasakojo, kad audra buvo tokia stipri, kad lakstė indai, o žmonės buvo verčiami lauk iš lovų, todėl žygis trumpam buvo sustabdytas ir vyrai ilsėjosi jachtoje.

"Negaliu sakyti, kad audra buvo baisiausia, kas nutiko. Negaliu sakyti, kad kas nors buvo baisu. Jūra yra jūra ir mes buvome nusiteikę viskam. Tačiau priešpriešinis vėjas krante ir jūroje skiriasi kaip diena nuo nakties. Jūroje visa tai ištverti kur kas sunkiau. Nepaisant visko, ką teko iškęsti, dabar džiaugiamės, kad mums pavyko. Emocijų tiek daug, kad, matyt, prireiks kelių dienų, kol sudėliosime mintis į lentynėles ir galėsime sklandžiai viską nupasakoti, kaip viskas buvo", - emocijų neslėpė P. Paulionis.

Pasak jo, kelionei išties buvo pasiruošta gerai. Nuo jūros vandens gelbėjo neperšlampantys kostiumai, tačiau vandens pribėgdavo į baidares ir tekdavo jį semti. Pokalbininkas svarstė, kad tokiame žygyje reikėtų, jog vienoje baidarėje plauktų du žmonės.

Pasiteiravus, ar pasiekus tikslą nekilo minčių dar kartą pakartoti tą patį, jis nusijuokė: "Užteks, bent jau su baidarėmis. Bet juk yra begalės kitokių būdų..."

RUOŠIASI SUTIKTUVĖMS. Krante likusi palaikymo komanda visus sirgalius šeštadienį 12 val. kviečia į piliavietėje vyksiančias drąsuolių sutiktuves.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

ARTURAS

2010-06-14   22:32

IP: 195.182.77.169

VISKAS GERAI ,PADARE JURA O KAM PAVIDS JAMA ,TAI PATYS ISBANDYKITE NORS DVI PARAS ZIURETI TELIKA TA PATI KANALA IR .....

ARTURAS

2010-06-14   22:31

IP: 195.182.77.169

irklautojas

2010-06-14   12:41

IP: 195.182.84.197

grazus ir reikalingas plaukimas, bet bukime saziningi _ be laipiojimu i jachtas butumet neiveike juros:) be to navigacija ir gabvot is jachtos , rupintis visai nereikejo:) o gera ir teisinga navigacija - lygu pusei sekmingo plaukimo ,per storma -dar daugiau

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Jūra

Žiniasklaidoje pasklidus, kad Klaipėdos valstybinio jūrų uosto vadovo postą rengiamasi atiduoti ,,Maxima...

Neigia gandus apie galimą uosto vadovą nuotrauka, foto

Antradienį skelbiama navigacijos pradžia eksploatuojamuose Lietuvos valstybinės reikšmės vidaus vandenų keliuose. ...

Vidaus vandenų keliuose - navigacijos sezono pradžia nuotrauka, foto

Maskvoje prasidėjo tarptautinė transporto ir logistikos paroda „TansRussia 2019“. Jau dvidešimt ketvirtą...

Klaipėdos uostas pristatomas parodoje Maskvoje nuotrauka, foto

Daugiau nei 6 intensyvaus darbo valandos ant vandens pučiant stipriam vėjui –...

„Ambersail 2“ ruošiasi trečiajam sezono iššūkiui nuotrauka, foto

Kviečia į „GeoKiaušingą“: interaktyvų žaidimą Neringoje nuotrauka, foto

Neringa, Su šeima ar draugais, vaikais ar seneliais – ilgasis Velykų savaitgalis...

Respublikinėje Klaipėdos ligoninėje - ypatingas metas nuotrauka, foto

Sveikata, "Galima sakyti, kad tai mūsų gydymo įstaigos Didysis penktadienis", - džiaugdamasis naujosiomis...

Kodėl Dalia Ibelhauptaitė emigravo iš Lietuvos nuotrauka, foto

Žmonės, Kodėl skundžiamasi, kad Lietuvoje visuomenė nedraugiška, pavydi, agresyvi? Kodėl mums atrodo, kad...

Kandidatas tapti Savivaldybės vadovu - Gintaras Neniškis nuotrauka, foto

Klaipėda, Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriumi gali tapti VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) vadovas...