2019 m. gegužės 23 d. 22:00 val., ketvirtadienis

ve  >  Žinios  >  Jūra

Jūra

Uosto direkcijoje vėl atleidžiama 15 darbuotojų

(2)

Paaiškėjus degalų grobstymo iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos locmaninių katerių aferai, nuspręsta inventorizuoti liekamųjų medžiagų apskaitą, t. y. įvertinti, kiek turima likusių nuardytų bėgių, iešmų ir t. t. Šios medžiagos sandėliuojamos penkiose uosto vietose.

Tik pradėjus inventorizaciją, savo noru iš Uosto direkcijos jau išėjo vienas darbuotojas, kurio darbas buvo susijęs su geležinkeliais. Nors galutinė šios patikros ataskaita dar nepateikta, jau pastebima, kad bus keliolikos tonų trūkumas.

Dabar laukiama sugrįžtant į darbą vieno darbuotojo, kuris po ligos gydosi reabilitacinėje įstaigoje, kad jis pateiktų paaiškinimą dėl trūkumo. Beje, viena tona tokio metalo laužo kainuoja per 1000 Lt. Suprantama, vieno metro bėgių, sveriančių apie 50 kg, įsidėjęs į portfelį neišsineši, turėjo būti organizuojamas jų išvežimas.

Po degalų grobstymo skandalo reorganizuojama Uosto kapitono tarnyba. Po pertvarkos nebeliks 15 etatų, bet atsiras 3 nauji, pavyzdžiui, konsultantas laivybos klausimais, kapitonas inspektorius, kuris, be kitų dalykų, kontroliuos ir įrašus laivų žurnaluose.

Daugiausia - 10 žmonių - bus atleidžiama iš laivų įgulų. Anksčiau dirbdavo visų trijų locmaninių katerių įgulos, o po pertvarkos dirbs vienas kateris su įgula, kitas kateris su įgula stovės, o trečiame kateryje įgulos nebus, t. y. sumažės įgulų pamainų.

Uosto kapitonas Viktoras Lukoševičius dar dirbs iki spalio, o nuo rugsėjo 14 d. šalių susitarimu iš Laivyno skyriaus viršininko pareigų traukiasi Vytautas Saulėnas.

Beje, locmanų kateriai sunaudoja 80-85 proc. viso Uostos direkcijos laivų degalų kiekio. Anksčiau per mėnesį direkcijos degalų sąnaudos sudarydavo 32-42 tonas, o liepą sudarė jau tik 22,7 t, rugpjūtį - 20,9 t.

Įdomu ir tai, kad po skandalo dėl degalų Uosto direkcijoje liepą degalų mažiau sunaudojo ir AB "Smiltynės perkėla" keltai. Tai tik dar labiau sustiprina įtarimus, kad locmaninių katerių įgulų nariai surinkdavo vogtus degalus visame uoste. Nebelikus šios funkcijos - tų, kuriems būtų galima priduoti, atrodo, degalų sąnaudos uoste pradeda gerokai mažėti.

Uosto direkcijos generaliniu direktoriumi pradėjus dirbti Eugenijui Gentvilui, ši įstaiga turėjo 292 etatus, pastaruoju metu jų bebuvo 252, o po dar vienos reorganizacijos jų liks 240.

Anksčiau Uosto kapitono tarnyba turėjo 7 padalinius, po pertvarkos liks uosto kapitonas ir 2 padaliniai - Laivų eismo ir Uosto priežiūros tarnybos.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

Savas

2012-09-07   15:25

IP: 80.239.242.207

Ne rinkimus reikia blokuoti, o is pagrindu keisti rinkimu sistema. Kazkas per ilgai uzsisedejo...

NEREMK SISTEMOS, NEBALSUOK!

2012-09-05   16:14

IP: 37.130.227.133

Šiais metais Lietuvoje įvyko trys referendumų iniciatyvos (ketvirta dar vyksta). Nė vienai iniciatyvai nepavyko surinkti reikiamo parašų skaičiaus (netikrintų surinktų parašų skaičius: 45 026; 109 933; 123 641). Iki šių metų buvo dar 16 referendumų iniciatyvų, kurių organizatoriams taip pat nepavyko surinkti reikiamo parašų skaičiaus. Ir tai nė kiek nestebina, kadangi tarybų Lietuvoje, 1989 metais, priimtas Referendumo įstatymas nustatė aukščiausią parašų kvotą, kurios nėra nė vienoje valstybėje. Palyginimui su nedemokratinėmis valstybėmis:
- Rusijoje gyvena 140 mln. gyventojų, referendumui inicijuoti reikia surinkti 2 mln. parašų, imant pagal Lietuvos principą, reikėtų 14 mln. parašų;
- Baltarusijoje gyvena 9,7 mln. gyventojų, referendumui inicijuoti reikia 450 tūkst. parašų, pagal Lietuvos analogiją reikėtų 970 tūkst.
Be to, Baltarusijos ir Rusijos gyventojai turi teisę dalyvauti vietos (miesto, savivaldybės ir pan.) referendumuose. Lietuvos piliečiai tokios teisės neturi, kadangi šios teisės nenumato Lietuvos Respublikos Konstitucija. Nors birželio 21 d. Seimas ratifikavo Europos vietos savivaldos chartijos papildomą protokolą dėl teisės dalyvauti sprendžiant vietos valdžios reikalus, kurio 2 straipsnio 2 dalies ii punkte viena iš nurodytų priemonių spręsti vietos valdžios reikalus yra REFERENDUMAS, tačiau, mes DEMOKRATINĖS valstybės gyventojai iki šiol neturime VIETOS REFERENDUMO!
Šių tiesioginės demokratijos teisių nebūvimas Lietuvoje leido susiformuoti visagaliams partokratiniams ir oligarchiniams klanams, kurių jokie rinkimai nesunaikins, kadangi rinkimai sukurti ne jų sunaikinimui, tačiau jų interesų apsaugai. Šiemet vyks 6 rinkimai į seimą, ir kaip visada, bus rinkėjų, kurie naiviai tikės, jog pagaliau balsuoja už tuos, kurie atstovaus ne kapitalo, tačiau piliečių interesus. Tačiau bus, kaip visada, – vienas pavardes pakeis kitos pavardės ir esama sistema toliau sėkmingai funkcionuos. Niekas kitas, jokie, net geriausi atstovai, negali tinkamai atstovauti piliečio, kaip jis pats. Tačiau sistema pati nenori reformuotis, nenori piliečiams suteikti tiesioginės demokratijos teisių, kurias turėdami jie galėtų kontroliuoti savo išrinktus atstovus ir priimti sprendimus svarbiausiais valstybės ar miesto klausimais.
Kadangi seimo nariai balsavo prieš demokratines teises, prieš tai, jog su rinkimais būtų surengtas referendumas dėl demokratinių teisių tautai suteikimo, tai vienintelis būdas, kurį šiandien turi piliečiai - tai boikotuoti rinkimus ir tokiu būdu parodyti, jog nepritaria ir nepalaiko esamos sistemos ir jos politinio elito, kuris pasisavino pagal Konstituciją tautai priklausančias suverenias galias, parodyti, kad tautai nereikalinga tokia valdžia, kuri negirdi piliečių. Kandidatuojančios partijos ir asmenys tokiam pasipriešinimui nepritars ir nepalaikys, jie kartu su valdžia ragins savo balsavimu paremti valdžią, kadangi jie nors ir aršiai kritikuoja sistemą, tačiau kartu labai nori į ją patekti, tapti jos dalimi, nauju klanu.
facebook.com/264586623602209/posts/101820073295413
SEIMO RINKIMŲ BOIKOTAVIMAS – TAI BALSAVIMAS UŽ TIKRĄ DEMOKRATIJĄ.
youtube.com/watch?v=W9XoqX2Rzjg

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Jūra

Jūrų kapitonų asociacijos narys, Klaipėdos universiteto profesorius Vytautas Paulauskas neseniai grįžo iš...

Piratavimas "persikrausto" į Viduržemio jūrą nuotrauka, foto

Šiemet rugsėjį duris atvers Klaipėdos jūrų kadetų mokykla. Deja, Lietuvoje žmonės dar...

Jūrinis rengimas Jungtinėje Karalystėje nuotrauka, foto

Redakcija sulaukė vairuotojų skundo dėl labai ilgai, visą dieną, trunkančių muitinės procedūrų...

Muitininkų trūksta, bet katastrofos nėra nuotrauka, foto

Klaipėdos policininkai išskirtiniai tuo, kad vieninteliai Lietuvoje turi ir jūrų uosto...

Policininkus į jūrą palydėdavo ruonis nuotrauka, foto

Ši vasara Palangoje bus paskutinė tokia nuotrauka, foto

Vasara, Ši vasara – paskutinė, kai paplūdimiuose įsikūrusiose laikinose kavinėse bus galima pagurkšnoti...

Protesto įkvėptos merginos kyla į kovą Klaipėdoje nuotrauka, foto

Klaipėda, 16-metė Greta Thunberg praėjusią vasarą prie Švedijos parlamento surengė protestą, kuriame ragino...

"Dragūnui" - Klaipėdos miesto medalis nuotrauka, foto

Sportas, Klaipėdos "Dragūno" rankininkai, iškovoję devintąjį Lietuvos rankinio lygos čempionų titulą, sulaukė Klaipėdos...

Piratavimas "persikrausto" į Viduržemio jūrą nuotrauka, foto

Jūra, Jūrų kapitonų asociacijos narys, Klaipėdos universiteto profesorius Vytautas Paulauskas neseniai grįžo iš...

Vasara, Paskelbta prieš 1 val.

Klaipėda, Paskelbta prieš 2 val.

Sportas, Paskelbta prieš 3 val.

Jūra, Paskelbta prieš 3 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...