2019 m. gegužės 20 d. 08:06 val., pirmadienis

ve  >  Žinios  >  Jūra

Jūra

Labiau rūpi sankryža Klaipėdoje nei "Brexit"

(7)

Labiau rūpi sankryža Klaipėdoje nei "Brexit" nuotrauka, foto

NEPATIRS. Keltams, kursuojantiems iš Klaipėdos į Švediją ir Vokietiją, iššūkių dėl "Brexit" neteks patirti.

© Redakcijos archyvo nuotr.

AB "DFDS Seaways" atstovai tikina, kad keltai, plaukiantys iš Klaipėdos į Švediją ir Vokietiją, "Brexit" padarinių tiesiogiai tikrai nepajus. Šiuo metu juos labiau domina, kada uostamiestyje bus rekonstruota Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryža, kuri pagreitintų transporto patekimą į Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT), kuriame švartuojasi jos keltai.

Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas, neseniai susitikęs su "DFDS Seaways" atstovais, aptarė ir artėjančio "Brexit" niuansus, ir Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos, kuri aktuali ir CKT, ir "DFDS Seways", ir visam Klaipėdos miestui, klausimą. Kompanija suinteresuota, kad keltais atplukdytų autotransporto priemonių išvažiavimas iš to terminalo būtų kuo sklandesnis. Pasak mero, minėta sankryža turėtų būti įrengta 2021 metais.

Nors, pasak "DFDS Seaways" komunikacijos ir ryšių su visuomene vadovo Baltijos jūros regionui Vaido Klumbio, kompanija šiuo metu didelių problemų dėl įvažiavimo ar išvažiavimo iš CKT neturi, tačiau jai, kaip ir visai Klaipėdai, šis klausimas aktualus.

"Miestas turėtų spręsti žiedinių sankryžų problemą. Rytais susidaro kamščiai, nors autotransporto priemonių su kroviniais iš mūsų keltų juose nebūna. Pasibaigus darbo dienai vėl visur susidaro kamščiai, ypač Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiede. Mums labai svarbu, kad klientams būtų patogu įvažiuoti į terminalą ir išvažiuoti. Mūsų ir CKT pagrindinis tikslas dabar, kad nesusidarytų kamščių prieš terminalo vartus", - sakė V. Klumbys.

"DFDS Seaways" keltai CKT švartuojasi jau seniai: vienos linijos keltai - nuo 2015 metų, o visi keltai iš buvusio Jūrų perkėlos terminalo perkraustyti į CKT 2017 metais. Dar prieš kraustydamiesi į kitą terminalą bendrovės atstovai pabrėžė, kad jiems labai svarbus yra transporto judėjimo mieste klausimas.

Nebent šiek tiek sutriktų krovinių pervežimas

V. Klumbys sako, kad kompanijos keltai, plaukiantys į Klaipėdą, tiesiogiai "Brexit" padarinių nepajus, kaip ir visa Lietuva. Tie keltai iš Lietuvos uosto plaukia į Švediją ir Vokietiją. "Mes galėtume galbūt tik simboliškai ką nors pajusti", - sakė jis

Galbūt "Brexit" gali netiesiogiai padaryti nedidelę įtaką krovinių vežėjams, kurie, atplaukę keltu į Vokietiją, toliau krovinius gabena į Angliją. Tačiau tokių vežėjų labai mažas procentas "DFDS Seaways" keltuose. "Jeigu įvyktų tas kietasis "Brexit", galbūt tai kiek sutrikdytų tų vežėjų, kurie krovinius gabena iš Lietuvos į Angliją, pervežimus", - teigė V. Klumbys.

Tačiau du "DFDS Seaways" keltai - "Tulipa Seaways" ir "Gardenia Seaways", plaukiojantys su Lietuvos vėliava, kuriuose dirba Lietuvos jūrininkai, iš Roterdamo Vlaardingeno terminalo (Olandija) kursuoja į Angliją, į Imingemo uostą.

"Vakarų eksprese" jau buvo rašyta, kad ten ruošiamasi galimiems iššūkiams, muitinės patikrų procedūroms, norima turėti daugiau aikštelių kroviniams ir t. t. Pasak V. Klumbio, DFDS gana anksti pradėjo ruoštis galimam kietajam "Brexit", šiam tikslui bendrovėje yra sudaryta ir darbo grupė.

Anglijos vyriausybė yra parengusi programą transportui, paskirtas ir finansavimas. Jeigu vyktų vadinamasis kietasis "Brexit", laivybos kompanijos yra įsipareigojusios didinti savo pajėgumą, jei susidarytų papildomi krovinių srautai, siekiant išvengti transportavimo problemų. Šiuo metu Anglijos sandėliuose yra kaupiamos prekės, kad jų nepritrūktų.

Žymos: dfds seaways

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

idomu

2019-04-11   18:33

IP: 78.57.231.89

kaip kompanija planuoja prisidėti prie sankryžų įrengimo?

Siaip

2019-04-11   15:41

IP: 185.11.26.161

Lubys istratino visa Klaipeda su tuo terminalu... cha cha cha

Stepas

2019-04-11   13:45

IP: 78.62.147.40

Iš viso, reikia kelti sunkiasvorių automobilių pakrovimą atgal į Mukrano perkelą, ten jiems niekas netrukdo. Įdomu kieno čia sumanymas, perkelti furų pakrovimą į miesto centrą?

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Jūra

Klaipėdos policininkai išskirtiniai tuo, kad vieninteliai Lietuvoje turi ir jūrų uosto...

Policininkus į jūrą palydėdavo ruonis nuotrauka, foto

Į LR buriavimo taurę Nidoje savaitgalį susirinkęs rekordinis skaičius buriuotojų iš Lietuvos,...

Beveik 200 buriuotojų Nidoje orai nepašykštėjo iššūkių nuotrauka, foto

"Smiltynės perkėla" jau pasiruošė artėjančiam vasaros sezonui. Šiemet jį tikėtasi pasitikti su...

"Smiltynės perkėla" pasiruošė vasaros sezonui nuotrauka, foto

Šiandien, gegužės 10 d. Nidoje startuoja tarptautinė Vl. ir V. Mamontovo atminimo...

Tarptautinėse varžybose Nidoje – beveik 200 buriuotojų nuotrauka, foto

Antradienio horoskopas 12-ai zodiako ženklų nuotrauka, foto

Įvairybės, ************** Protingos mintys: „Kas nieko neklausia, tas nieko neišmoks“ (T. Fuleris)....

Su A.Guoga Centro partija turi daugiau už konservatorius nuotrauka, foto

Lietuva, Iš visų 17 į Europos parlamentą šiemet žygiuojančių partijų ir komitetų, daugiausia...

Internetu parsisiuntė akacijų ir vos išvengė kalėjimo nuotrauka, foto

Lietuva, Neseniai mokslus baigęs jaunuolis sėdo į teisiamųjų suolą už, atrodo, nekaltai...

Šilutės laiškininkai važinėja elektriniais dviračiais nuotrauka, foto

Vakarų Lietuva, Šiaulių dviračių gamintoja „Baltik vairas“ pagal užsakymą Lietuvos paštui pagamino 210 elektrinių...

Įvairybės, Paskelbta prieš 1 val.

Lietuva, Paskelbta prieš 10 val.

Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 14 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...