2019 m. gegužės 25 d. 12:14 val., šeštadienis

ve  >  Žinios  >  Jūra

Jūra

Labiau rūpi sankryža Klaipėdoje nei "Brexit"

(7)

Labiau rūpi sankryža Klaipėdoje nei "Brexit" nuotrauka, foto

NEPATIRS. Keltams, kursuojantiems iš Klaipėdos į Švediją ir Vokietiją, iššūkių dėl "Brexit" neteks patirti.

© Redakcijos archyvo nuotr.

AB "DFDS Seaways" atstovai tikina, kad keltai, plaukiantys iš Klaipėdos į Švediją ir Vokietiją, "Brexit" padarinių tiesiogiai tikrai nepajus. Šiuo metu juos labiau domina, kada uostamiestyje bus rekonstruota Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryža, kuri pagreitintų transporto patekimą į Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT), kuriame švartuojasi jos keltai.

Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas, neseniai susitikęs su "DFDS Seaways" atstovais, aptarė ir artėjančio "Brexit" niuansus, ir Baltijos pr. ir Šilutės pl. sankryžos, kuri aktuali ir CKT, ir "DFDS Seways", ir visam Klaipėdos miestui, klausimą. Kompanija suinteresuota, kad keltais atplukdytų autotransporto priemonių išvažiavimas iš to terminalo būtų kuo sklandesnis. Pasak mero, minėta sankryža turėtų būti įrengta 2021 metais.

Nors, pasak "DFDS Seaways" komunikacijos ir ryšių su visuomene vadovo Baltijos jūros regionui Vaido Klumbio, kompanija šiuo metu didelių problemų dėl įvažiavimo ar išvažiavimo iš CKT neturi, tačiau jai, kaip ir visai Klaipėdai, šis klausimas aktualus.

"Miestas turėtų spręsti žiedinių sankryžų problemą. Rytais susidaro kamščiai, nors autotransporto priemonių su kroviniais iš mūsų keltų juose nebūna. Pasibaigus darbo dienai vėl visur susidaro kamščiai, ypač Baltijos pr. ir Šilutės pl. žiede. Mums labai svarbu, kad klientams būtų patogu įvažiuoti į terminalą ir išvažiuoti. Mūsų ir CKT pagrindinis tikslas dabar, kad nesusidarytų kamščių prieš terminalo vartus", - sakė V. Klumbys.

"DFDS Seaways" keltai CKT švartuojasi jau seniai: vienos linijos keltai - nuo 2015 metų, o visi keltai iš buvusio Jūrų perkėlos terminalo perkraustyti į CKT 2017 metais. Dar prieš kraustydamiesi į kitą terminalą bendrovės atstovai pabrėžė, kad jiems labai svarbus yra transporto judėjimo mieste klausimas.

Nebent šiek tiek sutriktų krovinių pervežimas

V. Klumbys sako, kad kompanijos keltai, plaukiantys į Klaipėdą, tiesiogiai "Brexit" padarinių nepajus, kaip ir visa Lietuva. Tie keltai iš Lietuvos uosto plaukia į Švediją ir Vokietiją. "Mes galėtume galbūt tik simboliškai ką nors pajusti", - sakė jis

Galbūt "Brexit" gali netiesiogiai padaryti nedidelę įtaką krovinių vežėjams, kurie, atplaukę keltu į Vokietiją, toliau krovinius gabena į Angliją. Tačiau tokių vežėjų labai mažas procentas "DFDS Seaways" keltuose. "Jeigu įvyktų tas kietasis "Brexit", galbūt tai kiek sutrikdytų tų vežėjų, kurie krovinius gabena iš Lietuvos į Angliją, pervežimus", - teigė V. Klumbys.

Tačiau du "DFDS Seaways" keltai - "Tulipa Seaways" ir "Gardenia Seaways", plaukiojantys su Lietuvos vėliava, kuriuose dirba Lietuvos jūrininkai, iš Roterdamo Vlaardingeno terminalo (Olandija) kursuoja į Angliją, į Imingemo uostą.

"Vakarų eksprese" jau buvo rašyta, kad ten ruošiamasi galimiems iššūkiams, muitinės patikrų procedūroms, norima turėti daugiau aikštelių kroviniams ir t. t. Pasak V. Klumbio, DFDS gana anksti pradėjo ruoštis galimam kietajam "Brexit", šiam tikslui bendrovėje yra sudaryta ir darbo grupė.

Anglijos vyriausybė yra parengusi programą transportui, paskirtas ir finansavimas. Jeigu vyktų vadinamasis kietasis "Brexit", laivybos kompanijos yra įsipareigojusios didinti savo pajėgumą, jei susidarytų papildomi krovinių srautai, siekiant išvengti transportavimo problemų. Šiuo metu Anglijos sandėliuose yra kaupiamos prekės, kad jų nepritrūktų.

Žymos: dfds seaways

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

idomu

2019-04-11   18:33

IP: 78.57.231.89

kaip kompanija planuoja prisidėti prie sankryžų įrengimo?

Siaip

2019-04-11   15:41

IP: 185.11.26.161

Lubys istratino visa Klaipeda su tuo terminalu... cha cha cha

Stepas

2019-04-11   13:45

IP: 78.62.147.40

Iš viso, reikia kelti sunkiasvorių automobilių pakrovimą atgal į Mukrano perkelą, ten jiems niekas netrukdo. Įdomu kieno čia sumanymas, perkelti furų pakrovimą į miesto centrą?

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Jūra

Jūrų kapitonų asociacijos narys, Klaipėdos universiteto profesorius Vytautas Paulauskas neseniai grįžo iš...

Piratavimas "persikrausto" į Viduržemio jūrą nuotrauka, foto

Šiemet rugsėjį duris atvers Klaipėdos jūrų kadetų mokykla. Deja, Lietuvoje žmonės dar...

Jūrinis rengimas Jungtinėje Karalystėje nuotrauka, foto

Redakcija sulaukė vairuotojų skundo dėl labai ilgai, visą dieną, trunkančių muitinės procedūrų...

Muitininkų trūksta, bet katastrofos nėra nuotrauka, foto

Klaipėdos policininkai išskirtiniai tuo, kad vieninteliai Lietuvoje turi ir jūrų uosto...

Policininkus į jūrą palydėdavo ruonis nuotrauka, foto

Paskutinį gegužės savaitgalį - renginių lavina nuotrauka, foto

Renginiai, Vakarų Lietuva skambiai ir aktyviai palydės paskutinį pavasario savaitgalį. Pajūrio gyventojams ir...

Kas valdo pasaulį: nuo absurdo teorijų iki tiesos nuotrauka, foto

Skaityk dabar, Sąmokslo teorijos (pavyzdžiui, apie kino studijoje filmuotą išsilaipinimą mėnulyje arba Lietuvą užvaldžiusį...

Botanikos sode - jautri paroda nuotrauka, foto

Klaipėda, Klaipėdos universiteto Botanikos sode eksponuojamos jautrios fotografijos, kuriose užfiksuotos negalią turinčių žmonių...

Pajūryje bus išbarstyta 40 kilogramų gintaro nuotrauka, foto

Vakarų Lietuva, Šeštadienį ir sekmadienį Palangoje vyks tradicinis Gintarinis savaitgalis, per kurį bus išbarstyta...

Renginiai, Paskelbta prieš 59 min.

Skaityk dabar, Paskelbta prieš 1 val.

Klaipėda, Paskelbta prieš 1 val.

Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 1 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...