Klaipėdos-Kylio keltų linija - perspektyvi

Klaipėdos-Kylio keltų linija - perspektyvi

Klai­pė­dos uos­tas pa­gal ro-ro kro­vi­nių mas­tą nė kiek ne­nu­si­lei­džia jū­ri­niam po­ri­nin­kui - kel­tų li­ni­ja su juo su­jung­tam Vo­kie­ti­jos Ky­lio uos­tui.

Ky­lio uos­to ad­mi­nis­tra­ci­ja pa­skel­bė pra­ėju­sių me­tų re­zul­ta­tus, ku­rie ro­do ne­žy­mų vi­sos apy­var­tos di­dė­ji­mą (0,2 proc.) iki 6,32 mln. to­nų. Ky­lio spe­cia­li­za­ci­ja – uni­ver­sa­lių kro­vi­ni­nių ro-ro kel­tų ir ke­lei­vi­nė krui­zi­nė lai­vy­ba. Dvie­juo­se ro-ro ter­mi­na­luo­se per­krau­ta 5,1 mln. to­nų kro­vi­nių, 1,3 proc. dau­giau nei 2012 me­tais. Ky­lio uos­tą kom­pa­ni­jos „Ste­na Li­ne“ kel­tai jun­gia su Šve­di­jos Ge­te­bor­go kel­tų ter­mi­na­lu, o „DFDS Sea­ways“ kel­tai plau­kia kas­dien į Klai­pė­dą, 2 kar­tus per sa­vai­tę – į Us­ta Lu­gą Ru­si­jo­je.

Kro­vos apy­var­ta Klai­pė­dos jū­rų kro­vi­nių kom­pa­ni­jos KLAS­CO per­kė­los ter­mi­na­le, iš ku­rio „DFDS Sea­ways“ kel­tai kur­suo­ja į Karls­ham­ną Šve­di­jo­je ir Ky­lį, vir­ši­ja 5,2 mln. to­nų. Dar prieš me­tus kro­va bu­vo ne­tgi in­ten­sy­ves­nė, ta­čiau ne­di­de­lį su­ma­žė­ji­mą nu­lė­mė nu­trū­kęs ge­le­žin­ke­lio va­go­nų srau­tas, kai rug­sė­jo mė­ne­sį lai­vy­bos kom­pa­ni­ja už­da­rė ne­eko­no­miš­ką Klai­pė­dos- Zas­ni­co li­ni­ją. KLAS­CO va­do­vas Aud­rius Pa­uža ti­ki­si tech­ni­kos pa­gau­sė­ji­mo Ky­lio li­ni­jos kel­tuo­se, nors da­ry­ti api­bend­ri­ni­mus, kaip kei­čia­si kro­vi­nių srau­tai, bus ga­li­ma maž­daug po me­tų.

Pra­ėju­siais me­tais Ky­lio uos­te Klai­pė­dos kryp­ties kel­tams bu­vo įreng­tas nau­jas ter­mi­na­las (Os­tu­fer­ha­ven) su pa­to­gia ram­pa, pa­grin­di­nį dė­me­sį ski­riant kel­tų kro­vos grei­čiui - įdieg­ta elek­tro­ni­nė informa­ci­nė sis­te­ma įva­žia­vi­mo var­tuo­se, nu­pirk­tas nau­jas kra­nas, pa­sta­ty­ti san­dė­liai. Uos­to ad­mi­nis­tra­ci­jos pra­ne­ši­me spau­dai tei­gia­ma, kad dau­giau­sia kro­vi­nių per­nai ga­ben­ta „DFDS Sra­ways“ kel­tais, nors di­džiau­siu prie­au­giu, skai­čiuo­jant pro­cen­tais, pa­si­žy­mė­jo „Ste­na Li­ne“ Ge­te­bor­go li­ni­ja.

„Per­nai mes bu­vo­me su­kon­cen­tra­vę dė­me­sį į Os­tur­fer­ha­ven, da­bar sie­kia­me plė­to­ti šią uos­to da­lį jun­giant ją su pra­mo­ni­ne zo­na. Mū­sų tiks­las – stip­rin­ti prieš­aki­nes po­zi­ci­jas Bal­ti­jos vals­ty­bių ro-ro trans­por­to rin­ko­je“, - tei­gė Ky­lio uos­to ge­ne­ra­li­nis di­rek­to­rius Dirc Claus.

Aikš­te­lė­mis iš­plės­ta Klai­pė­dos jū­rų per­kė­la ka­pi­ta­li­nę ter­mi­na­lo te­ri­to­ri­jos pert­var­ką sie­ja su Smel­tės pu­sia­sa­lio iš­vys­ty­mo ter­mi­nais. Dau­giau aiš­ku­mo čia ti­ki­ma­si šių me­tų pa­bai­go­je pa­sta­čius gre­ti­mai, prie Kiau­lės Nu­ga­ros sa­los, su­skys­tin­tų gam­ti­nių du­jų ter­mi­na­lą.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder