2020 m. spalio 1 d. 00:00 val., ketvirtadienis

ve  >  Žinios  >  Jūra

Jūra

Baigta 10 metų trukusi krantinių rekonstrukcija

(1)

Baigta 10 metų trukusi krantinių rekonstrukcija nuotrauka, foto

© Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

Reklama

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija baigė rekonstruoti 7–9 krantines, kurias naudoja krovos kompanija KLASCO. Nuo šiol šios krantinės, prie kurių kraunama metalurgijos žaliava, grūdinės kultūros ir cukrus, yra pritaikytos iškart švartuoti du „Postpanamax“ 13,4 m gramzdos laivus, kurių talpa didesnė negu 70 tūkst. tonų.

Po rekonstrukcijos gylis prie krantinių padidėjo iki 14,5 m (buvo 13,0 m). Fasadinė siena (krantinės linija) buvo patraukta į marias apie 2,4 m, buvo sumontuoti kombinuoti plieniniai įlaidai palei visą krantinę (įlaidai sukalti į 25,5 m gylį). Įrengti nauji pokraniniai keliai (2x261,4 m), pagal naują krantinės liniją perstumti esami geležinkelio keliai, atnaujintos gelžbetoninės dangos tarp geležinkelio kelių ir už jų. Darbų, kuriuos atliko AB „Latvijas tilti“, vertė – apie 25 milijonai litų.

„Džiaugiamės, kad pagaliau baigta daugiau kaip 10 metų trukusi šių krantinių rekonstrukcijos istorija ir kompanija gali pasinaudoti suteikiamomis naujomis galimybėmis. Investicijos į krantines, didesnių gylių užtikrinimą ypač svarbios didinant Klaipėdos uosto konkurencingumą. Skiriami pinigai uosto infrastruktūrai duoda žaibišką grąžą. Yra apskaičiuota, kad investicijos Klaipėdos uoste atsiperka per pustrečių metų“, – teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Šiemet per 6 mėnesius prie bendrovės krantinių atplaukė 22 didesnės nei 50 tūkst. tonų talpos laivai (pernai – 18). Pradėjus naudoti ilgesnę pagilintų krantinių atkarpą tokių laivų tikimasi sulaukti daugiau. Beje, 2013 metais per du mėnesius operatyviai pagilinus 7–9 krantines, Į Klaipėdą pavyko pritraukti visiškai naują krovinį – metalurgijos žaliavą. Šio krovinio apimtis per metus siekia apie 1 mln. tonų.

„KLASCO jau ne kartą įrodė, kad savo projektais stengiasi kuo greičiau užtikrinti ir privačių lėšų, ir valstybės investicijų grąžą. Per pastaruosius dvejus metus į trąšų kompleksą investavome per 70 mln. litų, šiemet atidarėme antrą sandėlį birioms trąšoms, galime sukaupti iki 220 tūkst. tonų biriųjų trąšų. Prie 7–9 krantinių atvirose aikštelėse galime sukaupti iki 300 tūkst. tonų verstinių krovinių. Dabar, kai Uosto direkcija rekonstravo 7–9 krantines, pritaikytas iškart švartuoti du „Postpanamax“ laivus, kurių talpa didesnė negu 70 tūkst. tonų, juos pakrauti galėsime sparčiau“, – apie atsivėrusias naujas galimybes pasakojo KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža.

Uosto krovos kompanijos KLASCO apyvarta vidutiniškai sudaro 13 mln. tonų krovinių per metus. Šiemet per pirmąjį pusmetį KLASCO krovė 6,4 mln. tonų krovinių. Klaipėdos uoste ir Būtingėje per pirmą pusmetį perkrauta 17,75 mln. tonų krovinių.

Nuotraukų galerija

 

© Egidijus JANKAUSKAS

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

vyt.

2014-08-02   08:13

IP: 78.157.68.101

Sveikinu p.Audriu - puikus vadovas ir dar puikesnis zmogus.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Jūra

Tarptautinio uostų terminalų operatoriaus „Terminal Investment“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos...

Rekonstravus „Klaipėdos Smeltės“ terminalą, pajėgumai išaugo dvigubai nuotrauka, foto

Pirmadienį minimos dvidešimt šeštosios kelto „Estonia“ katastrofos metinės. „Estonia“ nuskendo 1994 m....

„Estonia“ katastrofos metinės: iš 989 žmonių žuvo 852 nuotrauka, foto

Baltijos jūros regiono aplinkos ir žemės ūkio ministrai pirmadienį pasirašė deklaraciją dėl...

Pasirašė deklaraciją dėl Baltijos jūros taršos mažinimo nuotrauka, foto

Tęsiame publikacijų ciklą, kuriame pristatome išskirtines Klaipėdos uosto krovos kompanijų profesijas ir...

Klaipėdos uostininkai moko kolegas įvairiose šalyse nuotrauka, foto

Nidoje paaiškėjo Europos "Optimist" buriuotojų čempionato dalyviai nuotrauka, foto

Sportas, Šį savaitgalį Nidoje vyko Lietuvos 'Optimist" jachtų klasės buriuotojų asociacijos (LOJKBA) taurės...

Pokyčiai Nemuno deltoje bus naudingi vietos žvejams – Saugomų teritorijų tarnybos vadovas nuotrauka, foto

Lietuva, Vyriausybės trečiadienį priimti pokyčiai Nemuno deltoje bus naudingi vietos žvejams, teigia Valstybinės...

Rekonstravus „Klaipėdos Smeltės“ terminalą, pajėgumai išaugo dvigubai nuotrauka, foto

Jūra, Tarptautinio uostų terminalų operatoriaus „Terminal Investment“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos...

Už neatsargumą gimnazistė sumokėjo gyvybe nuotrauka, foto

Kriminalai, Už saugos diržo neprisisegimą gresia keliasdešimties eurų bauda. Septyniolikmetės Radviliškio rajono gyventojos...

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...