2018 m. birželio 23 d. 12:59 val., šeštadienis

ve  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Ūkis

Ūkis

Konferencija "Marketingas turizmui" dalino sėkmės receptus

(5)

Konferencija "Marketingas turizmui" dalino sėkmės receptus nuotrauka, foto

DISKUSIJA. Kaip spręsti pajūrio regiono sezoniškumo ir kitas problemas diskutavo: (iš kairės) Klaipėdos pramonės, prekybos ir amatų rūmų Turizmo komiteto pirmininkas, "Michaelson boutique Hotel" viešbučio savininkas ir direktorius Gintautas Bertašius, Klaipėdos rajono turizmo informacijos centro direktorė, Pamario turizmo klasterio vadovė Daiva Buivydienė, Eglės sanatorijų Birštone ir Druskininkuose Rinkodaros ir pardavimo direktorius Edgaras Briedis, Klaipėdos rajono savivaldybių asociacijos vykdomoji direktorė Klaudija Kionies.

© Egidijaus Jankausko nuotr.

Lietuvos marketingo asociacijos organizuota konferencija "Marketingas turizmui Lietuvoje", gegužės 18 d. vykusi Klaipėdos "Kultūros fabrike", buvo vienas kokybiškiausių renginių uostamiestyje tiek rinkodaros, tiek turizmo srityje. Stiprūs pranešėjai, įdomios ir aktualios temos, įkvepiančios sėkmės istorijos, aštri diskusija, emocionalus "afterparty". Viskas laiku ir vietoje.

Ši konferencija yra pagrindinis didžiausios šalies profesinės sąjungos Lietuvos marketingo asociacijos metinis renginys. "Ji sujungė penkis mano mėgstamiausius dalykus: rinkodarą, turizmą, žmones, pajūrį ir krepšinį", - juokavo LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė, trumpai apibūdindama konferenciją. Dar trumpiau, tik tris, tačiau esminius žodžius apie renginį pasakė jo šūkis: "Žmonės. Žinios. Patirtys."

Išties į konferenciją "Marketingas turizmui Lietuvoje" susirinko žmonės, turintys žinių ir patirties, kuria verta dalintis. ISM vadybos ir ekonomikos universiteto dėstytoja daktarė doc. Indrė Pikturnienė savo pranešime akcentavo, kaip požiūris į vartotojo patirtį transformuoja turizmo ir svetingumo įmonių rinkodarą; kuo turizmo rinkai gali padėti nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose "influenceriai" pasakojo Laura Aleksandravičė. Kęstutis Pikūnas, reprezentacinio leidinio apie Lietuvą ir lietuvius "Passport" leidėjas, pažymėjo, kaip svarbu tikėti savo idėja ir nepasiduoti susidūrus su sunkumais; kokias socialinių tinklų, "Google" ir interneto funkcijas geriausia naudoti verslui, aiškino šios srities specialistai Aidis Dalikas ir Aurimas Paulius Girčys, "Design Thinking" principus sėkmingoms turizmo paslaugoms dėstė Ugnius Savickas. Dalyvavo konferencijoje Valstybinio turizmo departamento turizmo plėtros skyriaus atstovės Irma Mickuvienė ir Laura Bieliauskienė, jos pristatė šiandienę Lietuvos turizmo situaciją ir strategiją.

"Lietuva yra labai patraukli šalis turizmui, turinti labai gausius išteklius, kuriems reklamuoti reikalinga kokybiška rinkodara, bet ne mažiau svarbu ir užtikrinti kokybiškas turizmo paslaugas jau atvykusiems iš užsienio ar keliaujantiems vietoje šalies turistams, atsakyti į klausimą, kaip tai padaryti, priminti senas ir atskleisti naujausias rinkodaros priemones, užmegzti dialogą ir ieškoti problemų sprendimo būdų, įkvėpti kūrybiškumo ir įkvėpti veikti, - tokie svarbiausi šio renginio tikslai", - sakė LiMA direktorė A. Palaimaitė.

KOKYBĖ. "Lietuva yra labai patraukli šalis turizmui, turinti labai gausius išteklius, kuriems reklamuoti reikalinga kokybiška rinkodara, bet ne mažiau svarbu ir užtikrinti kokybiškas turizmo paslaugas jau atvykusiems iš užsienio ar keliaujantiems vietoje šalies turistams", - sakė LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė. Egidijaus Jankausko nuotr.

LiMA vadovė pasidžiaugė, kad pajūryje pavyko surasti ir įkvepiančių turizmo verslo pavyzdžių. Savo sėkmės istorijomis su konferencijos dalyviais pasidalino restorano "Monai" šeimininkai Vytautas ir Kristina Samavičiai, Palangos ledainės, išgarsėjusios burbuliniais vafliais, savininkai Laurynas ir Martynas Rimavičiai.

Informacijos atnaujinimas

Romena SAVICKIENĖ, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro direktorė

Džiaugiamės, kad tokio lygio renginys vyksta Klaipėdoje. Žinoma, jog daugelis dalykų, apie kuriuos kalbame, nėra nauji, bet infomacijos atnaujinimas visada yra reikalingas. Man pasirodė labai aktuali ir įdomi renginio dalis, skirta rinkodarai socialiniuose tinkluose, informacija, kaip efektyviai naudoti jų funkcijas. Galbūt ne visas jas įmanoma pritaikyti turizmo informacijos centro veikloje, tačiau tikrai įmanoma pritaikyti turizmo versluose. Tendencijos, naujovės, patarimai, sėkmės pavyzdžiai - buvo įdomūs. Norėtųsi dar daugiau pavyzdžių, kaip "n" miestas tampa turistų lankomu.

Šiuos žinios būtinos ir studentams

Jurgita KASPARIENĖ, Klaipėdos valstybinės kolegijos dėstytoja

Tokių forumų Klaipėdoje labai trūksta. Išgirdau labai daug reikšmingų "digital tourism" temų, kuriomis būtina papildyti turizmą studijuonačių studentų programas, t.y. būtent tai ko reikia Z kartos vartotojui. Savęs pristatymas socialiniuose tinkluose, savo produkto viešinimas - tai nauja ir būtina kelionių agento, gido veiklos dalis, apie kurią svarbu kalbėti kompetetingai.

Nuotraukų galerija

 

© Egidijus JANKAUSKAS

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Egidijus JANKAUSKAS

 

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Komentarai

Alio

2018-05-22   09:12

IP: 78.57.208.240

Rinkodara, o ne marketingas.

Turistas

2018-05-22   07:41

IP: 82.135.213.31

O kur prierašas, kad tai reklaminis straipsnis?

i ka ten turistam ziuret?

2018-05-22   01:53

IP: 82.13.69.231

turistai prisiziuri savo pramoniniuose rajouose i nuskustas dykvietes tokias kaip piliaviete, jono kalnelis, mazvydo iki aikste, dabar dar skulturu parka iskirs ir prie parodu rumu... ka, tie turistai betono nemate? visi pramoniniai didmiesciu uzmiesciai to pilni

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Ūkis

Krova Klaipėdos uoste ir toliau auga. Per penkis šių metų mėnesius perkrauta...

Milijonu tonų ir milijonu eurų daugiau nuotrauka, foto

Degalinių tinklas „Emsi“ gavo tiek reklamos, kiek tikrai nesitikėjo, – įmonės išsiųstas...

Ciniškas sveikinimas kelia pasipiktinimą internete nuotrauka, foto

Teisminis ginčas Klaipėdos miesto teisme išnagrinėtas priklausomybę įrodžiusio vyro naudai. Nors prašymas...

Klaipėdos kazino teks grąžinti vyrui 6,5 tūkst. praloštų eurų nuotrauka, foto

Padidėjęs užsienio turistų srautas, aistruolių zona ir didžiulis pelnas - prieš keletą...

Dėl nepadarytų namų darbų - kaltųjų paieška nuotrauka, foto

Pretendentų į kultūros magistrus - šeši nuotrauka, foto

Kultūra, Šiemet Klaipėdos miesto savivaldybė sulaukė šešių paraiškų šių metų kultūros magistro titului...

"Žmona visada blogos nuotaikos" nuotrauka, foto

Klauskite, "Paskutiniu metu labai pykstamės su žmona. Ji amžinai kažko nepatenkinta, rėkia, priekaištauja,...

Kitokios Joninės: idėjos magiškiausiai metų šventei nuotrauka, foto

Įvairybės, Joninės arba Rasos – tai bene giliausias tradicijas turinti lietuvių šventė. Ilgiausia...

Prie naktinio baro sulaužė žandikaulį nuotrauka, foto

Kriminalai, Į Klaipėdos pareigūnus kreipėsi 22 metų vaikinas, kuris nurodė, kad birželio 22...

Kultūra, Paskelbta prieš 59 min.

Klauskite, Paskelbta prieš 59 min.

Įvairybės, Paskelbta prieš 59 min.

Kriminalai, Paskelbta prieš 2 val.

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...