2017 m. rugpjūčio 18 d. 08:03 val., penktadienis

ve  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Automobiliai

Automobiliai

Prasidėjus naujai išmetamų teršalų kiekio erai, gamintojai grįžta prie didesnių variklių

Dar nenutilus "Volkswagen" skandalo atgarsiams, sugriežtinti Europos automobilių išmetamų teršalų kiekio bandymai atnešė netikėtų pasekmių - didesnius variklius, praneša "Reuters".

Automobilių gamintojai, pastarąjį dešimtmetį mažinę variklių pajėgumą, kad atitiktų Europos Sąjungos (ES) išmetamų teršalų kiekio standartus, dabar priversti brangiai sumokėti ir elgtis priešingai, nes bandymai keliuose realiomis vairavimo sąlygomis atskleidė mažiausių variklių trūkumus, teigė su automobilių pramone susipažinę šaltiniai.

Iki šiol mažieji varikliai puikiai išlaikydavo bandymus laboratorijose. Automobilių gamintojai, reguliuotojų ir žaliųjų grupės nutuokė, kad tikrieji išmetamo CO2 ir azoto oksido kiekiai, važinėjant keliuose, yra didesni. Esant didesnei apkrovai nei leidžia dabartiniai bandymai, dauguma mažųjų europietiškų variklių išmeta didesnius teršalų kiekius nei leistina - kai kada iki 15 kartų.

Per artimiausius trejus metus "Renault", "General Motors" ir "VW" ruošiasi padidinti arba nebegaminti kai kurių perkamiausių mažųjų automobilių variklių, teigė šaltiniai. Manoma, kad kiti gamintojai irgi paseks jų pavyzdžiu, gamindami tiek dyzelinius, tiek benzinu varomus variklius.

Grįžus prie didesnių variklių bus dar sunkiau atitikti anglies dvideginio (CO2) tikslus, taip pat tai brangiai atsieis gamintojams, kurie jau patiria daug išlaidų dėl skubaus įsiliejimo į elektromobilių ir hibridų rinką.

Jau 2017 m. nauji modeliai bus bandomi keliuose dėl išmetamo azoto monoksidų kiekio, o iki 2019 m. visi automobiliai turės atitikti su azoto oksidais susijusius reikalavimus. Po dvejų metų bus pradėti privalomi bandymai, remiantis naujais pasauliniais bandymų standartais, dėl sunaudojamo degalų ir išmetamo anglies dvideginio kiekio.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Automobiliai

 „Daugiausiai problemų kyla dėl pėsčiųjų neapdairumo – jie žengia ten, kur negalima....

Laikas kelyje dabar pats pavojingiausias nuotrauka, foto

2016-ieji elektromobiliams buvo tikri proveržio metai. Būtent pernai gruodį mūsų planetos keliais...

Elektromobilių daugėja, bet jie vis tiek - mažuma nuotrauka, foto

Nuo rugpjūčio mėnesio keičiasi valstybės įmonės "Regitros" praktinio egzaminavimo tvarka - vairavimo...

"Regitra" egzaminuos su planšetėmis nuotrauka, foto

Prieš penkerius metus šalyje buvo registruoti vos šeši elektromobiliai. Per tą laiką...

Kada elektromobiliai Lietuvoje nebebus egzotika? nuotrauka, foto

Brangiausi pasaulio automobiliai nuotrauka, foto

Automobiliai, Šiuolaikinis gyvenimas dažnam yra neįsivaizduojamas be nuosavo automobilio. Keliaujama į darbą, susitikimus...

Ketvirtasis ratas prasidėjo be "Atlanto" nuotrauka, foto

Sportas, Trečiadienį rungtynėmis Utenoje ir Vilniuje prasidėjo Lietuvos futbolo A lygos čempionato ketvirtasis...

Rugpjūčio 18-ąją gimtadienį švenčia nuotrauka, foto

Klaipėda, Jei pastebėjote, jog šiandien Jūsų giminaitis, draugas, pažįstamas ar kolega švenčia gimtadienį,...

Recidyvistai vagišiai laiką leis pataisos namuose nuotrauka, foto

Kriminalai, Klaipėdos rajono teismas nuteisė vagišių trijulę, kurie apvogė vaistinę Dercekliuose bei knygyną...

Automobiliai, Paskelbta prieš 3 min.

Sportas, Paskelbta prieš 1 val.

Klaipėda, Paskelbta prieš 8 val.

Kriminalai, Paskelbta prieš 12 val.

Naudinga informacija

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...