2017 m. vasario 23 d. 22:57 val., ketvirtadienis

ve.lt  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Automobiliai

Automobiliai

Prasidėjus naujai išmetamų teršalų kiekio erai, gamintojai grįžta prie didesnių variklių

Dar nenutilus "Volkswagen" skandalo atgarsiams, sugriežtinti Europos automobilių išmetamų teršalų kiekio bandymai atnešė netikėtų pasekmių - didesnius variklius, praneša "Reuters".

Automobilių gamintojai, pastarąjį dešimtmetį mažinę variklių pajėgumą, kad atitiktų Europos Sąjungos (ES) išmetamų teršalų kiekio standartus, dabar priversti brangiai sumokėti ir elgtis priešingai, nes bandymai keliuose realiomis vairavimo sąlygomis atskleidė mažiausių variklių trūkumus, teigė su automobilių pramone susipažinę šaltiniai.

Iki šiol mažieji varikliai puikiai išlaikydavo bandymus laboratorijose. Automobilių gamintojai, reguliuotojų ir žaliųjų grupės nutuokė, kad tikrieji išmetamo CO2 ir azoto oksido kiekiai, važinėjant keliuose, yra didesni. Esant didesnei apkrovai nei leidžia dabartiniai bandymai, dauguma mažųjų europietiškų variklių išmeta didesnius teršalų kiekius nei leistina - kai kada iki 15 kartų.

Per artimiausius trejus metus "Renault", "General Motors" ir "VW" ruošiasi padidinti arba nebegaminti kai kurių perkamiausių mažųjų automobilių variklių, teigė šaltiniai. Manoma, kad kiti gamintojai irgi paseks jų pavyzdžiu, gamindami tiek dyzelinius, tiek benzinu varomus variklius.

Grįžus prie didesnių variklių bus dar sunkiau atitikti anglies dvideginio (CO2) tikslus, taip pat tai brangiai atsieis gamintojams, kurie jau patiria daug išlaidų dėl skubaus įsiliejimo į elektromobilių ir hibridų rinką.

Jau 2017 m. nauji modeliai bus bandomi keliuose dėl išmetamo azoto monoksidų kiekio, o iki 2019 m. visi automobiliai turės atitikti su azoto oksidais susijusius reikalavimus. Po dvejų metų bus pradėti privalomi bandymai, remiantis naujais pasauliniais bandymų standartais, dėl sunaudojamo degalų ir išmetamo anglies dvideginio kiekio.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Automobiliai

Planų daug, bet darbų rezultatai - dar ne šiemet. Taip būtų galima...

Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet nuotrauka, foto

Toks įspūdis susidaro paskaičiavus, kiek šiuo metu Klaipėdoje važinėja elektromobilių ir kiek...

Kiekvienam elektromobiliui - po stotelę nuotrauka, foto

Iki 2020 metų Klaipėdoje turėtų veikti 18 elektromobilių įkrovos stotelių. Šiuo metu...

Klaipėdoje daugės elektromobilių įkrovos stotelių nuotrauka, foto

Pirmadienio rytą eismo sąlygas vakarų ir šiaurės Lietuvoje sunkina sniegas ir plikledis,...

Eismo sąlygas sunkina sniegas ir plikledis nuotrauka, foto

Naktį laukiama šlapdribos ir plikledžio nuotrauka, foto

Lietuvos naujienos, Ketvirtadienio pavakarę šalies pagrindinių kelių dangos daugiausiai buvo šlapios arba drėgnos ir...

Aptarė planus su Klaipėdos krovos kompanijomis nuotrauka, foto

Ekonomikos naujienos, Klaipėdoje susitikę AB "Lietuvos geležinkeliai" ir Klaipėdos jūrų uosto krovos kompanijų...

Klausimas Vyriausybei: Kur dingsta mūsų pinigai? nuotrauka, foto

Lietuvos naujienos, Palyginęs Tarptautinio valiutos fondo (TVF) pateiktą statistiką, pagal kurią bendruoju...

Palengvins potvynių įkaitų dalią nuotrauka, foto

Vakarų Lietuva, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) atsižvelgė į Rusnės miestelio bei Šyšos kaimo...

Lietuvos naujienos, Paskelbta prieš 6 val.

Ekonomikos naujienos, Paskelbta prieš 7 val.

Lietuvos naujienos, Paskelbta prieš 7 val.

Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 7 val.

Naudinga informacija

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...