2017 m. sausio 17 d. 10:54 val., antradienis

ve.lt  >  Žinios  >  Ekonomika  >  Automobiliai

Automobiliai

Prasidėjus naujai išmetamų teršalų kiekio erai, gamintojai grįžta prie didesnių variklių

Dar nenutilus "Volkswagen" skandalo atgarsiams, sugriežtinti Europos automobilių išmetamų teršalų kiekio bandymai atnešė netikėtų pasekmių - didesnius variklius, praneša "Reuters".

Automobilių gamintojai, pastarąjį dešimtmetį mažinę variklių pajėgumą, kad atitiktų Europos Sąjungos (ES) išmetamų teršalų kiekio standartus, dabar priversti brangiai sumokėti ir elgtis priešingai, nes bandymai keliuose realiomis vairavimo sąlygomis atskleidė mažiausių variklių trūkumus, teigė su automobilių pramone susipažinę šaltiniai.

Iki šiol mažieji varikliai puikiai išlaikydavo bandymus laboratorijose. Automobilių gamintojai, reguliuotojų ir žaliųjų grupės nutuokė, kad tikrieji išmetamo CO2 ir azoto oksido kiekiai, važinėjant keliuose, yra didesni. Esant didesnei apkrovai nei leidžia dabartiniai bandymai, dauguma mažųjų europietiškų variklių išmeta didesnius teršalų kiekius nei leistina - kai kada iki 15 kartų.

Per artimiausius trejus metus "Renault", "General Motors" ir "VW" ruošiasi padidinti arba nebegaminti kai kurių perkamiausių mažųjų automobilių variklių, teigė šaltiniai. Manoma, kad kiti gamintojai irgi paseks jų pavyzdžiu, gamindami tiek dyzelinius, tiek benzinu varomus variklius.

Grįžus prie didesnių variklių bus dar sunkiau atitikti anglies dvideginio (CO2) tikslus, taip pat tai brangiai atsieis gamintojams, kurie jau patiria daug išlaidų dėl skubaus įsiliejimo į elektromobilių ir hibridų rinką.

Jau 2017 m. nauji modeliai bus bandomi keliuose dėl išmetamo azoto monoksidų kiekio, o iki 2019 m. visi automobiliai turės atitikti su azoto oksidais susijusius reikalavimus. Po dvejų metų bus pradėti privalomi bandymai, remiantis naujais pasauliniais bandymų standartais, dėl sunaudojamo degalų ir išmetamo anglies dvideginio kiekio.

Griežtai draudžiama "Vakarų eksprese" paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo. Turinio naudojimo taisyklės.

Tavo komentaras

Vardas*

El. paštas

Komentaras*

Siunčiama. Prašome palaukti...

Šiandien VE.lt skaitykite

Automobiliai

Praėjusių metų Klaipėdos apskrities eismo įvykių statistika atspindi bendrą visos šalies tendenciją...

Žuvusiųjų mažėja, bet sužeistųjų ir avarijų daugėja nuotrauka, foto

Šviesoforų sistemos tobulinimo darbai klaipėdiečius privertė pasitikrinti savo sugebėjimą vadovautis kelio ženklais...

Šviesoforai ir patys stringa, ir yra stabdomi nuotrauka, foto

Uostamiesčio valdininkai neskuba duoti "Lietuvos geležinkeliams" leidimo dėl remontuojamo viaduko virš Herkaus...

Viaduko remontas gali apsunkinti eismą nuotrauka, foto

2015-ųjų gale Tauralaukyje išasfaltuota 200 metrų Klaipėdos gatvės atkarpa, dėl kurios kiti...

Privertė nustatyti gatvių asfaltavimo prioritetus nuotrauka, foto

Planuoja darbus Kuršių nerijoje nuotrauka, foto

Vakarų Lietuva, Pradėtas tikslinti Kuršių nerijos nacionalinio parko (KNNP) vidinės miškotvarkos projektas. Vakar jį...

Sinoptikas: pradėsime atsisveikinti su žiemiškais orais nuotrauka, foto

Lietuvos naujienos, Artimiausiomis dienomis jau turėtume sulaukti ne tik teigiamos temperatūros, bet ir lietaus,...

Draudimai rūkyti - vienoje vietoje nuotrauka, foto

Klaipėda, Miesto politikai toliau narsto naujų Sanitarijos ir higienos taisyklių projektą.

Nori palengvinti neįgaliųjų turistų viešnagę nuotrauka, foto

Klaipėda, Stengiamasi, kad Klaipėda taptų patrauklesnė ir neįgaliems turistams. Pasinaudojus Europos Sąjungos (ES)...

Vakarų Lietuva, Paskelbta prieš 24 min.

Lietuvos naujienos, Paskelbta prieš 51 min.

Klaipėda, Paskelbta prieš 53 min.

Klaipėda, Paskelbta prieš 1 val.

Naudinga informacija

Pasidalink

Jūsų vardas*

Draugo el. paštas*

Komentaras

Siunčiama. Prašome palaukti...