Naujasis "Peugeot" krovinių ir keleivių ekspertas

Iš arčiau

Antrąjį šimtmetį skaičiuojanti "Peugeot" komercinių automobilių šeima turi svarbią naujieną - naujos kartos "Expert" modelį.

Praėjusią savaitę Prancūzijoje, "Sevel Nord" gamykloje, "Peugeot" pradėjo gaminti naują, jau trečią kompaktinių furgonų kategorijai priskiriamo "Expert" kartą.

1995-aisiais debiutavusį minivenų klasės keturratį "ekspertą" prancūzai vadina tokio tipo pionieriumi rinkoje. Per tą laiką, kartu su 2003 metais pasirodžiusia antra karta, parduota per 300 tūkstančių vienetų "Expert".

Naujasis "Peugeot Expert" Europos (ir Lietuvos) salonuose pasirodys sausio viduryje, o kol kas modelis pristatomas žurnalistams.

Abi "Expert" versijos - krovininis "Van" bei keleivinis "Tepee" - turi tas pačias jėgaines - tris atnaujintus dyzelinius HDi motorus (1,6 l 90 AG, 2 l 120 AG ir 2 l 136 AG su unikaliu kietųjų dalelių filtru FAP) bei benzininį 2 l 140 AG variklį.

Jei su pirmuoju iš minėtų variklių įsibėgėjama kiek vangokai, tai antrasis sukuria įspūdį, jog važiuojama lengvuoju automobiliu - iš vietos pajudama ne lėčiau nei, pavyzdžiui, sedanu, o ir įsibėgėjimas jau važiuojant nepalieka abejonių, kad aplenkti priekyje lėčiau judantį lengvąjį automobilį pavyks be problemų. "Peugeot" tikina, kad vidutinės kuro sąnaudos - vos 7,2 l šimtui kilometrų.

6 pavarų mechaninė dėžė - taip pat lengvojo automobilio bruožas, nors neužsimiršti sėdint krovininėje transporto priemonėje padės pastebimai, palyginti su lengvąja mašina, prastesnis trijų vietų kabinos apdailos medžiagų parinkimas.

Vis dėlto tai vadinti trūkumu būtų ne visai teisinga - vežant krovinius aliuminio ar medžio intarpai prietaisų skydelyje nėra būtini. Čia svarbiau talpos parametrai.

Priklausomai nuo ratų bazės ilgio bei stogo aukščio, naujajame "eksperte" telpa nuo 5 iki 7 kub. m krovinio, kurio maksimalus svoris - 1 200 kilogramų. Ratų bazė skiriasi ir keleivinėje versijoje, nors čia abiem atvejais yra 9 sėdimosios vietos, ir kinta tik erdvė bagažui.

Gamintojai akcentuoja krovinių pakrovimo į "Van" versiją lengvumą, o pneumatinės spyruoklės užpakalinėje pakaboje leidžia reguliuoti furgono aukštį.

Prieinamos naujausios aktyvios ir pasyvios apsaugos technologijos: stabilumui kontroliuoti skirta ESP su ROM moduliu prieš staigius posūkius, slydimo kontrolės sistema ASR, ABS kartu su pagalbine staigaus stabdymo sistema AFU, priekinės, šoninės oro pagalvės bei užuolaidos.

Kristijonas BAUKYS

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder