"Mums "Calibra" - ne opelis"

"Mums "Calibra" - ne opelis"

Suvažiavimas

Iš pradžių ieškojusį "Honda Prelude" D. Djačkovą (kairėje) "Opel Calibra" paviliojo mažesne kaina ir geltona spalva

"Calibra" - aukso vidurkis tarp stiliaus, kainos ir važiavimo kokybės. Nusipirkęs tiesiog įsimyli", - įsitikinę Lietuvos "Calibra" klubo nariai, Klaipėdoje surengę Didįjį klubo suvažiavimą.

Trečius metus gyvuojantis Lietuvos "Calibra" klubas tokius suvažiavimus tradiciškai rengia bent dukart per metus.

Pasak vieno iš organizatorių klaipėdiečio Danieliaus Djačkovo, pavasarį Didysis suvažiavimas buvo Vilniuje, tačiau nuo suorganizuoto uostamiestyje jis skiriasi.

"Vilniuje renginys buvo daugiau skirtas automobiliams - vyko įvairios varžybos, slalomas. O "Grand meet" Klaipėdoje - labiau patiems vairuotojams", - sakė D. Djačkovas.

Tiesa, norintieji pasigrožėti "Opel Calibra" tokią galimybę turėjo - prieš išvykdami į "Žuvėdros" stovyklavietę, kur jų laukė įvairūs žaidimai ir pramogos, klubo nariai kolonoje važiavo per miestą ir apie porą valandų demonstravo savo automobilius Kruizinių laivų terminale.

Pasak klubo prezidento Modesto Abraičio, iš maždaug 35 į Didįjį suvažiavimą susirinkusių automobilių beveik pusė buvo "tiuninguoti".

Klube - ir be "kalibros"

Aktyvių Lietuvos "Calibra" klubo narių, anot D. Djačkovo, daugiausia yra Vilniuje ir Klaipėdoje, tačiau į Didįjį suvažiavimą šių modelių mėgėjai atvyko ir iš Kauno, Marijampolės, Alytaus bei Molėtų. Iš viso klubas vienija per 100 aktyvių narių, o interneto tinklapyje nuolat bendrauja per 200.

Pasak D. Djačkovo, į sekmadieninius susitikimus kaskart atvažiuoja apie 10, tačiau iš viso uostamiestyje yra maždaug 25 klubo nariai.

Pirmieji "Calibra" automobilių mėgėjai susibūrė 2003-iaisiais. Bendraujant internetu, organizuojant susitikimus bei iškylas prie jų ėmė jungtis vis daugiau žmonių, ir susikūrė klubas.

Jo nariai su pasididžiavimu prisimena savo dalyvavimą renginyje "4 ratais į ES" 2004-aisiais. Per kelias dienas renginiui pasiruošęs klubas gavo apdovanojimą už geriausią ekipažą parade. Nuo to laiko "Opel Calibra" mėgėjai jau dalyvavo daugelyje renginių, surengė ne vieną susitikimą.

Pasak klubo narių, šis automobilis jiems yra ne tik transporto priemonė, bet ir gyvenimo būdas, laiko praleidimo forma.

"Pas mus yra ir tokių žmonių, kurie savo "kalibras" jau yra pardavę, bet vis tiek aktyviai dalyvauja mūsų veikloje", - pastebi klubo prezidentas.

Dauguma šių automobilių mėgėjų, anot M. Abraičio, yra jaunimas - klubo narių amžius svyruoja nuo 18 iki 31 metų.

"Calibra" yra jaunatviška mašina. Pagyvenusiems žmonėms, pensininkams ji nelabai tinka - nei bulvių pakrausi, nei ką", - svarstė M. Abraitis.

Studentams, anot jo, šis automobilis puikiai tinka ir dėl gana nedidelės savo kainos, ir dėl nebrangaus išlaikymo. Tiesa, tai priklauso ir nuo modifikacijos.

"Galingiausias variantas iš, berods, penkių variklio modifikacijų turi 204 arklio galias. Klube yra tik keli greičio ir adrenalino mėgėjai, turintys "turbo quattro" "kalibras". Su jomis reikia labai atsargiai važiuoti, prižiūrėti, išlaikymas yra brangus, bet kai ši mašina "eina", tai lupa iš vietos kaip reikiant", - sakė D. Djačkovas.

Beje, anot M. Abraičio, klubo nariai sako, jog jiems "Calibra" - ne opelis, o tiesiog visai atskiras automobilis.

Ieškojo hondos

"Gyvenu taip: darbas - "kalibra", "kalibra" - darbas", - prisipažįsta klubo prezidentas.

Šiuo modeliu ir klubo veikla domėtis jis sako pradėjęs tik nusipirkęs tokį automobilį.

"Ieškojau dviejų durų sportinio tipo mašinos ir apsistojau ties "Calibra". Paskui susiradau klubo puslapį internete, pradėjau domėtis. Atėjęs į klubą, kuris tuomet dar buvo gana ramus, tylus, pradėjau viską judinti. Žodžiu, įnešiau šį tą savo, ir klubas tai įvertino - vieningai prieš pusantrų metų mane išrinko prezidentu", - pasakojo M. Abraitis.

Prieš beveik dvejus metus įsigijęs 1991-ųjų laidos automobilį M. Abraitis sako per metus laiko jau "sukišęs" į jį apie 15 savo atlyginimų. Visas papildomas uždarbis bei laikas skiriami mašinai tobulinti bei gražinti.

"Netgi šefas neprieštarauja manęs išleisti kur nors, kai pasakau, kad tai - klubo reikalai", - sakė M. Abraitis.

Tiek savo automobilio išorę, tiek variklį tobulina nemaža dalis klubo narių.

Pasak D. Djačkovo, jo mašinos "tiuningas" atsiėjo apie 26 tūkst. litų. "Dėl to taip pigiai, kad pats dariau", - pastebi klaipėdietis.

1990-ųjų laidos "kalibrą" jis sako nusipirkęs dėl spalvos. "Atėjau į aikštelę ir pamačiau geltoną automobilį. Šalia stovėjo ir naujesnė "Calibra", bet pilka. O šiaip, kaip ir turbūt pusė klubo, iš pradžių ieškojau "Honda Prelude", bet pinigų pritrūko", - pasakojo D. Djačkovas.

Giedrė NORVILAITĖ

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder