Klaipėdoje – išskirtinių automobilių festivalis

Klaipėdoje – išskirtinių automobilių festivalis

Savaitgalį Klaipėdoje trečius metus iš eilės surengtos motorinių transporto priemonių šventės "Memel Motor Fest" sėkmė jos organizatorius paskatino svajoti apie renginio pavertimą dviejų dienų festivaliu, kuris žiūrovus pradžiugintų ne tik  paroda, bet ir sprinto ar slalomo varžybomis, koncertu bei kitomis atrakcijomis.

Šiais metais naujoje vietoje - piliavietės automobilių stovėjimo aikštelėje - surengta šventė svečius pasitiko šūkiu "Klaipėda - automobilių kultūros sostinė 2017". Bent tą šeštadienį uostamiestis tikrai buvo tokia sostinė - "Memel Motor Fest" subūrė 224 dalyvius, panorusius parodyti savo išskirtinius automobilius, motociklus ir keturračius iš visos Lietuvos bei kaimyninės Latvijos. Tai - rekordinis skaičius.

Visos šios transporto priemonės dėl prizų kovojo skirtingose nominacijose, kurių šiemet ypač daug - net 15. Renginio metu taip pat vyko garso aparatūros "dB Drag" čempionatas, veikė karinės ir specialiosios technikos ekspozicijos, surengtos garsiausio išmetimo ir automobilių su orine pakaba varžybos ir gražiausių ratlankių rinkimai.

"Renginyje buvo galima pamatyti automobilių yra iš Prancūzijos, Japonijos, JAV. Vienas dalyvis savo automobilį maždaug prieš metus nusipirko Japonijoje, vėliau jį atsisiuntė į Didžiąją Britaniją, o šiam renginiui jį atvežė į Lietuvą", - pasakojo renginio organizatorius Edmundas Dargis.

Dalyviai ne tik rungėsi varžybose, bet ir patys tapo vertinimo komisijos nariais, sprendusiais, kam įteikti specialias vienetines taures ir kitas vertingas dovanas.

Vieno seniausių renginyje automobilių savininkas Mindaugas Gaulys iš Vilkaviškio pasakojo, jog savo 1950 metų automobilį „Moskvich 400“ patobulino pagal amerikietišką stilių „hotRoad“. „Paliktas tik „Moskvich“ kėbulas, o visa kita perdaryta – stogas, durys pakeistos, variklis – „Chevrolet“, ratai – džipo, salonas – vėlgi kito automobilio. Viską padariau pats, savomis rankomis“, - pasakojo išskirtinio automobilio savininkas.

Paklaustas, iš kur kilo šis pomėgis, pašnekovas pasakojo, kad jam nuo mažumės patikdavo konstruoti, na, o vėliau jis su draugais žiūrėdavęs „Youtube“ kanale, kaip senus automobilius tobulina kiti, ir pats nusprendė pabandyti. Kol kas jo automobilis dalyvauja parodose, tačiau transporto priemonę užregistravęs jis žadėjo pasivažinėti ir kitus pavežioti „aplink savo miestelį“.

Paklaustas, už kiek parduotų savo ratuotą gražuolį, į kurį investavo apie 3 tūkst. eurų, M. Gaulys tikino už jokius pinigus neparduosiantis savo kūrinio.

"Automobilis daugeliui vyrų yra kaip moteris, kurią jie myli, puoselėja, glosto, prižiūri. Matome didėjantį susidomėjimą šiuo įvykiu uostamiestyje, dalyvių kasmet sparčiai auga, tad ateityje renginio mastai didės ir, manau, po kelerių metų jis nesiskirs nuo kitų garsiausių Lietuvos festivalių - turėsime palapinių miestelį, didelę sceną, prikviesime daug garsių atlikėjų", - ateities planus pasakojo E. Dargis.

Anot jo, jau dabar pastebėta, kad renginiui reikia didesnės erdvės, tad kitąmet planuojama užtverti šalia esančią Pilies gatvę ir joje surengti sprinto ar istorinių automobilių slalomo varžybas.

"Matome visas galimybes šventei tapti tikru festivaliniu renginiu, kuris vyktų ne vieną, o dvi dienas", - teigė E. Dargis. 

Tiesą pasakius, renginio formatas bus išplėstas jau šiemet. Rugsėjo viduryje "Kultūros fabrike" žadama atidaryti geriausių praėjusios "motorinės" šventės nuotraukų parodą ir jų aukcioną, kurio metu surinktos lėšos bus perduotos vaikų globos namams "Rytas".

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder