"Audi A7 Sportback": masažas kelyje

"Audi A7 Sportback": masažas kelyje

Anksčiau viskas buvo daug paprasčiau. Jei "Audi", tai - 80 arba 100. Jei BMW - 3, 5, rečiau - 7. Jei "Mercedes-Benz", tai - 190 arba 240. Na, gal dar 500. O dabar viskas kažkodėl labai painu.

Susigaudyti automobilių klasėse tampa vis sunkiau. Štai jei anksčiau kieme stovėdavo visureigis, visiems buvo aišku, kad tai - visureigis. O kas po langais stovi šiomis dienomis? Padidinto pravažumo universalas? Keturiais ratais varomas minivenas? Krosoveris?

Kas verčia išradinėti naujas automobilių klases? Tiesiog dizainerių fantazija ar toli į priekį žvelgiantys rinkodarininkai? Sunku pasakyti, tačiau aišku viena - neatsilikti verčia konkurencija. Jei kompanija X sukonstravo iki šiol nematytą dviejų ar trijų skirtingų kėbulų mišrūną, galite būti garantuoti - netrukus panašų turės ir kompanija Y. Kaip ir Z.

Klasė - "-bekas"

Panašiai atsitiko ir su vokiškąja trijule. 2004-aisiais rinkai pasiūlęs iki tol neregėtą keistuolį - 4 durelių kupė, CLS klasės mersedesą, koncernas "Daimler" po penkerių metų sulaukė konkurento iš Bavarijos - 5-osios serijos BMW "Gran Turismo" modelio, o 2010 metais dienos šviesą išvydo ir "Audi" atsakas - A7.

Dabar pastarasis modelis sulaukė naujojo variklio - 3 l 313 AG TDI "raketos".

Kas tai - sedanas? Taip. O gal "liftbekas"? Taip. O gal kupė? Sprendžiant iš kėbulo formos, atsakymas irgi yra "Taip". O gal tai - hečbekas? Irgi teisybė - bent tokiai klasei savąjį kūrinį priskiria "Audi", pridedantys, kad tai - "sportbekas". Arba "festbekas". Pasimetėte? Taip.

Kita vertus, tai - tik pavadinimai, o ir sėdint viduje automobilio kėbulo formos didelės prasmės neturi. Nors stogo linija turėtų leisti spėti, kad antrojoje sėdynių eilėje keleivio galvai vietos yra nedaug, tai tėra iliuzija. Vietos vidutinio ūgio žmogui čia užtektinai, tik štai trims sėdėti jau nebėra labai patogu. Nieko nepadarysi, tai - duoklė žanrui arba, greičiau, kitų dviejų keleivių patogumui.

Pagalvėlės po užpakaliu

Būtent patogumas galėtų būti A7 sinonimas. Nekalbėkime apie tai, kad čia komfortiška sėdėti, kad visi prietaisai - po ranka. Taip yra ir daugelyje kitų panašaus lygio automobilių. Geriau pakalbėkime apie masažą.

Masažinės sėdynės net namuose yra retenybė, o čia jums siūlosi raumenis pamaigyti automobilis! Norite atpalaiduoti pečius? Pirmyn, keletas specialios rankenėlės paspaudimų, ir sėdynė jau atlieka savo keistąjį darbą. Paskaudo juosmuo? Sėdynė gali atpalaiduoti ir jį. Norite aštrių pojūčių užpakalyje (ts! jokių nepadorių minčių!)? 10 aistringų pneumatinių reguliuojamo intensyvumo pagalvėlių pasiruošusios išpildyti jūsų norus...

Iš viso masažas abiejose priekinėse sėdynėse atliekamas 5 skirtingomis programomis. Valdymo rankenėlė viena, tik štai sukinėjasi ir spaudosi ji į daugelį pusių. Štai čia leiskite patarti - iš pradžių išmokite valdyti šį stebuklą, ir tik po to naudokite važiuodami. Kitaip norėsite išjungti masažo funkciją, o tą padaryti nėra paprasta. Susinervinęs imsite maigyti rankenėlę pirmyn-atgal, aukštyn-žemyn, kol galų gale jūsų "Audi A7" nosis atsidurs vilkiko priekabos gale, jūsų pačio nosis - oro saugos pagalvėje, o masažinės pagalvėlės jums ir toliau maigys sėdmenis. Tik vargu ar tai beteiks didelį malonumą...

Vairuoja pats

Tiesa, Ingolštato koncerno inžinieriai numatė ir tokią galimybę, todėl siūlo specialią "Audi pre sense" sistemą, kuri kartu su adaptyvia kruizo kontrolės sistema stebi eismą priekyje. Esant kritinėms situacijoms automobilis įspėja vairuotoją, o jei šis ir toliau nieko nedaro, imasi stabdyti pats.

Tas pats - ir su nukrypimu iš eismo juostos. Įjungta "Audi pre sense" stebi eismo juostų linijas - jei, aišku, ant asfalto jos yra - ir, vairui ėmus krypti į vieną ar kitą pusę, jį pati grąžina reikiamon pozicijon. Teoriškai tai reiškia, kad, sakykime, važiuojant autostrada pačiam nuo Klaipėdos iki Vilniaus niekada nereikės nei pristabdyti prieš priekyje lėčiau važiuojantį automobilį, nei sukti vairo - viską atliks A7.

Ar jūs tuo metu viską užsimiršęs galite mėgautis masažo teikiamais malonumais, skaityti knygą ar darytis makiažą? Jokiu būdu ne. Nes eismo juostų laikymosi sistema staiga ima ir išsijungia, tiesa, nepamirštanti informuoti apie tai vairuotojo. Kodėl ji pavargsta? Atsakymo ieškokite pas inžinierius. Kita vertus, taip vairuotojas žino, kad būti budriam reikia net tokiame automobilyje, kuris daug ką daro pats.

Greitai, bet kietai

Ką dar galima pasakyti apie A7? Naktinio matymo pagalbininkas kelyje pastebi pėsčiuosius, esančius nuo 15 iki 90 metrų atstumu nuo automobilio, ir apie tai praneša jums. Jei sistema suvokia, kad padidėja susidūrimo su šiuo pėsčiuoju rizika, specialaus indikatoriaus spalva tampa raudona ir pasigirsta garso signalas.

Stebina bagažinės erdvumas - naudinga šio "Audi" krovinių sritis yra net 1 390 litrų talpos (tiesa, nulenkus galines sėdynes). Salone - solidu: mediniai panelio apdailos intarpai verčia pasijusti, lyg tu turėtum jachtą.

Naujasis dyzelinis 313 AG variklis pasižymi įspūdingu maksimaliu 650 Nm sukimo momentu, pasiekiamu vos 1 400-2 800 aps./min. sūkių diapazone. Tuo būtų galima ir pabaigti.

Tiesa, žvyrkeliais kupė negainiokite. Nors nuo 0 iki 100 km/h ši "A7 Sportback" versija pagreitėja vos per 5,3 sekundės (to užtenka supykinti jautresnius keleivius), tai - ne ralio trasai skirtas automobilis. Pakaba kieta, todėl kūno kratymo ir maigymo funkciją palikite masažinei sėdynei. Prieš tai išmokęs ją valdyti.

Tomo GUKAUSKO nuotr.

Už ir prieš

+ Daugybė elektroninių pagalbos sistemų
+ Puiki išvaizda
+ Galingas benzininis variklis
+ Pigesnis už konkurentus
- Brangi papildoma įranga
- Kieta pakaba

Pagrindiniai konkurentai

"Audi A7 Sportback" kaina prasideda nuo 167 071 Lt (už benzininę 2.8 FSI versiją). Dyzelinės versijos (3.0) kaina - nuo 190 325 Lt). Brangiausiai - nuo 215 721 Lt - atsieis "3.0 TDI BIT quattro tiptronic" modifikacija.
Benzininis BMW 535i GT kainuoja nuo 207 790 Lt, dyzelinis 520d GT - nuo 178 940 Lt; benzininis "Mercedes-Benz CLS 350 BlueEFFICIENCY" - nuo 226 863 Lt, dyzelinis "250 CDI BlueEFFICIENCY" - 210 153 Lt.

Modelio istorija

"Audi A7" debiutas įvyko Paryžiaus autosalone 2010 metais. Po metų Frankfurto autosalone pristatyta sportinė versija S7.

"Autosalonas" važiavo

"Audi A7 Sportback 3.0 TDI Quattro"
Ilgis/plotis/aukštis (mm): 4969/1911/1420
Ratų bazė (mm): 2914
Prošvaisa (mm): nėra duomenų
Svoris (kg): 1925
Pagreitėjimas 0-100 km/h (s): 5,3
Maksimalus greitis (km/h): 250 (apribotas elektronikos)
Variklio tipas: dyzelinis, 6 cilindrų
Darbinis tūris (cm3): 2967
Maksimalus galingumas (kW (AG)/min-1): 230 (313)/3 900-4 500
Maksimalus sukimo momentas (Nm/min-1): 650/1 400-2 800
Transmisija: automatinė, 8 laipsnių "Tiptronic"
Varomieji ratai: visi keturi
Bagažinės talpa (l): 535
Degalų sąnaudos (l/100 km), vidutinės: 6,4 l (gamintojo duomenys), 8,4 l bandymo metu)
Kaina (su PVM, Lt) - 370 000 Lt.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder