Ar po smūgio į galą genda varikliai?

Ar po smūgio į galą genda varikliai?

Atsakymo į šį klausimą mašinos savininkė ir autoserviso meistrai ieškojo pusantro mėnesio. Tokiais atvejais labiausiai genda nervai - taip galima teigti išklausius abi puses.

Šių metų rugpjūčio 24-ąją šalia uostamiesčio, Jakų žiede, į Purmalių gyventojos Eugenijos Rokienės vairuojamą "Ford Fiesta" trenkėsi automobilis. Avarijos metu žmonės nenukentėjo, mašinos buvo apdraustos privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu, tad jos dalyviams teko užpildyti eismo įvykio deklaraciją, o žalą ne dėl savo kaltės patyrusiems žmonėms kreiptis į draudimo kompaniją.

Šios ekspertams nustačius 2000 metais pagamintam fordui padarytus defektus savininkams pasiūlyta vykti į vieną iš keturių autoservisų, kuriuose bus atliktas automobilio remontas.

"Po remonto atvykome pasiimti automobilio, apžiūrėjome. Turėjome priekaištų dėl kuro bako, jį pakeitė. Be to, bagažinės dangtis užsidaro ne taip, kaip anksčiau, dabar reikia stipriau trenkti. Tačiau visa tai dar nieko - blogiausia, kad variklis veikia tikrai ne taip, kaip birželį, kai nusipirkome šią mašiną. Atsisakėme pasiimti automobilį, kol jo nesutvarkys", - sakė E. Rokienė.

Taip "Ford Fiesta" autoserviso aikštelėje prastovėjo nuo rugpjūčio 25-osios iki spalio 5 dienos. Savininkė teigė vos nenualpusi, kol sutarusi su meistrais - esą per tuos ginčus net sveikata pakriko.

"Puikiai žinau šią situaciją. Automobilis pagamintas prieš 11 metų, po avarijos buvo sugadintas jo galinis dangtis ir duslintuvas. Sutvarkėme - neįtikome, prašė kiauro kuro bako remonto. Tiek to, po ilgų ginčų pakeitėme jį už savo lėšas, daugiau pinigų leisti nenorime", - sakė UAB "Vyjura" direktorius Vidmantas Gedrimas.

Jis E. Rokienei patarė samdyti nepriklausomą ekspertą, kuris nustatytų, ar variklio defektas atsirado eismo įvykio metu. Vadovas autoserviso specialistus laiko patyrusiais ir puikiai suprantančiais, jog po gana nestipraus smūgio į galą varikliai negenda.

Pasak jo, tokie klientai kaip "Ford Fiesta" savininkai - vieni iš nedaugelio, kurie nori susitvarkyti dar iki avarijų atsiradusias bėdas.

"Tokių klientų yra apie 5 proc., o pagyvenę žmonės apskritai linkę į autoservisus žiūrėti nepatikimai ir kaltinti juos dėl visų problemų", - sakė V. Gedrimas.

Jis apsidžiaugė, kai keliai su šia kliente išsiskyrė.

"Pavyko paaiškinti, kad 11 metų dyzelinio variklio garsas ir šioks toks vairo drebėjimas - normalus reiškinys. Neprašėme ir mokesčio už aikštelės paslaugas - tiesiog nenorėjome didinti įtampos", - sakė autoserviso direktorius.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder