157-asis ieško konkurentų

Nauji modeliai

Italai kuria BMW 3-iosios serijos ir "Audi A4" konkurentu tapti turintį "Alfa Romeo 157" modelį. Teigiama, jog šis automobilis bus šiuolaikinių technologijų bei tradicinio dizaino lydinys ir turės daug šiemet pavasarį Ženevoje pristatyto koncepcinio modelio "Brera" bruožų.

157-ajame žadama montuoti 3 l ir 3,2 l šešių cilindrų benzininį ir dyzelinį variklius, taip pat 6 pavarų greičių dėžę "Selespeed". Pirkėjams bus pasiūlytas palydovinis navigatorius, automatinė šviesos prietaisų bei valytuvų valdymo sistema.

"Mazda" - į visureigių klasę

"Mazda" sukūrė koncepcinį automobilį, turintį sportinio modelio RX-8 bei visureigio bruožų - "MX Crossport". Visuomenei šis "krosoveris" bus pristatytas Detroito autosalone ateinantį sausį.

Pranešama, kad 4630 mm ilgio "MX Crossport" bus kompaktiškesnis už tos pačios klasės konkurentus. Jame montuojama tris monitorius turinti daugiafunkcinė informacinė sistema "Three Panel Display".

"Smart" visureigio teks palaukti

Parketinio "Smart" visureigio premjera atidedama keturiems mėnesiams. "Mercedes-Benz" atsisakė "Formore" modelį pristatyti sausio 9-23 dienomis vyksiančiame Detroito autosalone. Oficiali priežastis - esą dar nėra numatyta tiksli "Smart" modelių pardavimo strategija. Anksčiau buvo planuota "Smart Formore" JAV rinkai pasiūlyti nuo 2006 m.

"Santa Fe" padidėjo

Ateinančių metų pabaigoje "Hyundai" planuoja pradėti prekybą naujos kartos visureigiu "Santa Fe". Jis pakeis dabartinį modelį, rinkoje esantį nuo 2001-ųjų. Naujo modelio prototipas dabar bandomas Vokietijos trasose ir prie ežerų vienoje iš Skandinavijos šalių.

Pasirodžius "parketiniam" "Tucson" modeliui, "Hyundai" leido sau padidinti "Santa Fe" modelį. Taip atsirado trečioji sėdynių eilė. Beje, šiame visureigyje bus naudojama "Hyundai Sonata" platforma.

Sportiniai modeliai

M6 - dar greitesnis ir lengvesnis

BMW išplatino oficialią informaciją apie naują sportinį kupė BMW M6. Jis debiutuos ateinančių metų pavasarį.

Šiame modelyje pirmą kartą BMW 6-os serijos istorijoje panaudotas anglies pluoštas - iš jo sukurtas stogas. Palyginti su kitais šios serijos automobiliais, M6 turi didesnes oro angas, skirtas galingesniam varikliui ir stabdžiams aušinti, taip pat tik M serijai būdingus 4 duslintuvis ir 19 colių ratlankius.

5.0 l bei 507 AG variklis turi skirtingus važiavimo režimus: tik paleidus, jis veikia 400 AG pajėgumu, o į maksimalios galios režimą persijungia paspaudus specialų mygtuką.

M6 modelyje montuojama naujoji sekvencinė 7 pavarų dėžė su "Drivelogic" technologija užtikrina penktadaliu greitesnį pavarų keitimą nei iki šiol.

Beje, pasigirdo kalbos, kad BMW kuria ir "pirmuko" patobulintą versiją. Sakoma, jog M1 turės 3,0 l V6 variklį, galintį išvystyti per 300 AG. Be to, žadama montuoti kietesnę pakabą, kitokią išmetimo sistemą ir kt. Publikai M1 turėtų būti pristatytas ateinančių metų rugsėjį Frankfurto salone.

Z06: ekstremalu

Amerikietiška legenda "Chevrolet Corvette" turi "ekstremalią" versiją - Z06.

Standartinio "korveto" variklį (5,7 l, 405 AG) čia pakeitė 7 litrų 500 AG ir 657 Nm maksimalaus sukimo momento motoras. Didžiausias Z06 greitis - 305 km/h, 100 km/h pasiekiamas per 4 sek. Galiniais ratais varomame automobilyje montuojama mechaninė 6 pavarų dėžė.

"General Motors" konstruktoriai išlaikė idealų svorio pasiskirstymą - priekiniams ir galiniams ratams teko po lygiai 1 419 kg sveriančios mašinos svorio. Į galą buvo perkeltas akumuliatorius, o priekyje sunkaus variklio svoris buvo kompensuotas aliuminio ir magnio lydinio bei anglies pluošto detalėmis.

Trumpai

Naujas mersedeso motoras

"Mercedes-Benz" pranešė pradedanti gaminti naują dyzelinį V6 variklį, ateityje pakeisiantį senesnius 5 ir 6 cilindrų motorus. "Common Rail" tipo 3 l variklis turės 224 AG (510 Nm). Jis "debiutuos" kovą turinčiame pasirodyti C 320 CDI modelyje, o 2,8 l 190 AG motoras bus pradėtas naudoti ML visureigyje. Su šiais varikliais bus montuojama tik 7 laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Išrinkti geriausi varikliai

JAV leidinys "Ward's Communication", atspindintis 68 000 specialistų iš viso pasaulio nuomonę, paskelbė 10 geriausių šių metų variklių. Pirmuoju tapo "Audi A6" benzininis FSI DOHC V6 motoras, savo pirmtaką pralenkęs ne tik 35 papildomomis arklio galiomis, bet ir dešimtadaliu už jį ekonomiškesnis. Antrąją vietą taip pat laimėjo "Audi" variklis - S4 modelyje montuojama 340 AG 4,2 l motoras DOHC V8. Trečiąja pripažinta "Crysler 300C" "širdis" - tiek pat galių turintis "Hemi Magnum OHV V8" motoras. Beje, revoliuciniu vadinamas rotorinis "Mazda RX-8" variklis "1.3 L Renesis" turėjo tenkintis tik 9-ąja vieta.

"Mitsubishi" didina garantijas

"Mitsubishi Motors" ketina savo automobiliams suteikti 10 metų arba 100 000 km ridos garantiją. Tiesa, kol kas neaišku, ar šios garantijos bus taikomos vidaus rinkoje, ar ir už Japonijos ribų. Teigiama, kad taip defektų skandalų iškamuota MM nori padidinti savo konkurencingumą ir geromis sąlygomis sugundyti pirkėjus.

Šumis nemoka parkuotis

Garsaus vokiečių lenktynininko Ralfo Šumacherio žmona Kora sako, jog nepaisant to, kad jos vyras puikiai valdo 300 km/h greičiu lekiantį "Formulės-1" bolidą, jam ypač sunku parkuotis paprastu automobiliu. "Mums nuolat kas nors įvyksta įvažiuojant arba išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Jis dažnai pakliūna į moterims vairuotojoms būdingus incidentus. Pavyzdžiui, laukia, kol jam kas nors duos signalą, kad toliau važiuoti negalima. Tačiau dažniausiai išgirstame visai kitokį garsą", - sako Kora.

Įvairenybės

Aukcione - žvaigždžių automobiliai

Sausio pabaigoje JAV Arizonos valstijoje įvyks garsusis automobilių aukcionas "Barrett-Jackson". Šįkart jame dalį savo mašinų parko pristatys Holivudo įžymybės.

Pavyzdžiui, Nikolas Keidžas bandys parduoti 1963 m. laidos kupė "Chevrolet Split Window FI", o Edis Merfis ir Džodi Foster - 1979 m. laidos "Volkswagen Beetle". Čia bus parduodamas ir filme "XXX" su Vinu Dizeliu ir Samueliu L. Džeksonu "filmavęsis" 1967 m. laidos "Pontiac GTO Clone" bei filme "Donis Darko" matytas 1953 m. laidos rodsteris "Glasspar G2".

Naujos technologijos

Šviesos diodai - ir priekyje

"Toyota" kompanija pirmoji iš automobilių gamintojų savo modeliuose šviesos diodų lempas pradės montuoti ne tik galiniuose žibintuose, bet ir priekiniuose. Šviesos diodai, kurie naudoja daug mažiau energijos ir įsijungia gerokai greičiau už įprastas lemputes, tarnaus ir kaip artimosios, ir kaip tolimosios šviesos. Serijinės gamybos automobiliuose tokius žibintus ketinama montuoti nuo 2007 m.

SAAB rakteliai girtuokliams

Švedai sukūrė į vairuotojo girtumą reaguojančius automobilio raktelius. SAAB inžinieriai distancinio durelių atidarymo sistemoje sumontavo sensorių, nustatantį į mašiną įlipti norinčio žmogaus girtumą. Vairuotojas turi papūsti į pultelį taip pat, kaip ir į standartinį alkotesterį. Jei promilių daugiau nei leidžia normos, automobilio durelės neblaiviam vairuotojui paprasčiausiai neatidaromos.

Skaitomiausi portalai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder