Kaip Meghan Markle sukūrė savo „revoliucinę“ partnerystę su „Netflix"

Tuo metu, kai pirmasis jos podkasto sezonas sėkmingai baigiasi (džiaugsmui gerbėjams ir neigiamai nusiteikusiems), Meghan, Sasekso hercogienė, jau kuria planus, kaip monetizuoti savo prekės ženklo „As Ever“ sėkmę – nes „Netflix“, žinoma, tiesiog negalėjo atsisakyti tokio bendradarbiavimo. Apie tai rašo „Euro-royals.livejournal". 

Megana: moteris-orkestras (ir dantų fėja)

Megana dabar turi daugiau titulų nei vidutinis monarchas: hercogienė, podkasterė, filantropė (na, beveik), vaikų rašytoja, „Netflix“ žvaigždė ir, žinoma, startuolio įkūrėja (nes kas šiais laikais neturi savo prekės ženklo?). Tačiau mūsų išskirtiniame interviu ji atskleidė savo šiuo metu svarbiausią vaidmenį – dantų fėją.

Taip, taip, jos šešiametis sūnus Archie prarado pirmąjį dantį, ir Meghan, metusi viską (na, beveik viską), skubėjo po pagalve padėti dolerį ir žaislinį dinozaurą (nes paprastos monetos – tai pernelyg banalu). 2 valandą nakties Archie ją pažadino, kad pasidalytų džiaugsmu.

„Kitą rytą turėjau daug verslo susitikimų, bet vis tiek nusprendžiau jį laikyti savo glėbyje iki pat ryto“, – sako ji. – „Tokie momentai su vaiku mane įkvepia energijos būti geriausia įkūrėja, geriausia darbdave, geriausia vadove“.

Podcastas „Įkūrėjos išpažintys“: arba kaip paversti asmeninį prekės ženklą turiniu

Savo podcaste „Confessions of a Female Founder“, sukurtame kartu su prodiuserine kompanija „Lemonada Media“ (kuri taip pat yra atsakinga už Sarah Silverman ir David Duchovny podcastus, tarp kitų). Nuo balandžio mėnesio, kai jis buvo paleistas, jį atsisiuntė daugiau nei 800 000 kartų. 

Megan su moterimis verslininkėmis, turtingomis ir žinomomis, aptaria jų kelią į sėkmę. Formatas? Na, panašus į „How I Built This“, bet su labiau glamūrinėmis viešniomis ir užuomina, kad visa tai yra genialus rinkodaros žingsnis, skirtas jos pačios prekės ženklui reklamuoti.

„Aš tiesiog atveriu verslo užkulisius!“ – kukliai teigia Megan.

(Iš tikrųjų: „Aš ieškau nemokamų patarimų, kol įrašinėjau turinį “Netflix".)

Per aštuonis epizodus ji pabendravo su Whitney Wolfe Herd (Bumble), Cassandra Terswell (Kitsch) ir net Sara Blakely (Spanx), kuri paskutinėje laidoje papasakojo, kaip patogią apatinę aprangą pavertė milijardais.

(Meghan, matyt, nusprendė, kad jei Spanx sugebėjo, tai jos „pabarstukai“ už 28 dolerius yra investicija į ateitį.)

„Netflix“: nuo transliacijų iki uogienės ir medaus Megan atvirai (na, beveik) pasakoja, kaip „Netflix“ (kuriam akivaizdžiai trūko savo gyvenimo stiliaus prekės ženklo) pasiūlė jai partnerystę.

„Aš jau ketinau pati kurti verslą, bet tada pasirodė Bela Bajaria (vyriausioji “Netflix" turinio direktorė) ir pasakė: „Padarykime kažką *idėjinio*!“

 „Tuo metu aš jau dirbau kurdama savo komandą, – sako Megan. – Bet visiškai pakeičiau savo sprendimą, nes visiškai įsitraukiau į jos viziją, kurioje turinys ir komercija susikerta – ne kaip produkto pateikimas, o labiau ideologiškai.“

(Vertimas: „Netflix pasiūlė pinigų, ir aš negalėjau atsisakyti.“)

Taip atsirado „As Ever“ – prekės ženklas, kuris nėra susijęs su „Netflix“ (bet yra visiškai finansuojamas ir reklamuojamas jo). Asortimente: arbata, uogienės, medus (nes karališkoji šeima ir bitės – tai jau dešimt metų trunkantis memas), sausainių mišiniai ir tie patys „gėlių pabarstukai“ (kurie, matyt, turėtų išgelbėti pasaulį nuo nuobodžių desertų).

Kartu su Meghan „Netflix“ komanda nusprendė, kad „As Ever“ turi egzistuoti savarankiškai, neminint ‚Netflix‘ prekės ženklo. Būtent todėl linija nevadinama „With Love, Meghan“, kaip ir serialas. „Prekės ženklas yra toje pačioje visatoje kaip ir serialas, bet jie nėra tas pats“, – aiškina Meghan.

Beje, „Netflix“ ne tik suteikė pinigų – jų komanda kasdien padeda Megan gaminti.

„Kasdien rengiame susirinkimus, kuriuose aptariame produktų kūrimą, asortimentą ir atsargas“, – sako ji. „Rytoj planuojame kelionę, kad apžiūrėtume įvairius gamintojus ir tiekėjus, nes plečiame prekės ženklą.“

(Tai reiškia: „Netflix atlieka visą darbą, o aš gaunu procentus.“)

Sėkmė? Na, jei „išpardavimą per 45 minutes“ laikyti sėkme... Pirmasis „As Ever“ išpardavimas buvo išgraibytas per 45 minutes (matyt, gerbėjai viską išpirko, kol neigiamai nusiteikę žmonės nespėjo parašyti piktų komentarų). Dabar Megan sprendžia:

- Variantas 1: Begalė kartų perleisti tuos pačius produktus (ir tikėtis, kad gerbėjai neatsibos).

- Variantas 2: Apsimesti, kad tai strateginė pauzė, o iš tikrųjų – skubiai sugalvoti kažką naujo.

(Ji pasirinko antrą variantą.)

Ji sako, kad planuoja paskelbti apie naujus produktus 2026 m. pirmąjį ketvirtį.

Yra keletas užuominų apie tai, kokios naujovės gali pasirodyti. Prekės ženklo registracijos paraiškoje minimos kulinarijos knygos, indai, stalo įrankiai ir serviravimo reikmenys. „Noriu sutelkti dėmesį į svetingumą kaip “As Ever„ pagrindą, bet analizuodami duomenis galėsime suprasti sezoninius klientų poreikius“, – sako ji.

Šiandien yra daug sėkmingų žvaigždžių prekių ženklų modelių. Kol Megan mąsto apie ateitį, ji turi daug galimybių: nuo vienos prekių kategorijos, kaip Selenos Gomez „Rare Beauty“ ir Kim Kardashian „SKIMS“, iki platesnio asortimento, kaip Gwyneth Paltrow ‚Goop‘ ir Jessica Alba „The Honest Company“.

 Tačiau kol kas ji mano, kad prasminga kurti prekės ženklą, pagrįstą viena idėja. „Mano širdis priklauso namams, – sako ji. – Viskas kyla iš meilės savo namams ir sodui, o tada galima įsivaizduoti, kaip iš to išauga įvairios kryptys.“

(Tai reiškia: „Aš dar nežinau, ką daryti, bet skamba gražiai.“)

Tačiau ateityje galimybės yra begalinės. Aš paklausiau, ar ji neplanuoja užsiimti mados verslu, atsižvelgiant į tai, kad daugelis moterų žavisi jos stiliumi. „Mada yra sritis, kurią aš išstudijuosiu vėliau, nes manau, kad ji man įdomi“, – atsakė ji.

Kol ji toliau plėtoja „As Ever“, tikėtina, kad apie jos sėkmes ir sunkumus išgirsime per podcastą. Jau yra susidomėjimas antrojo „Confessions of a Female Founder“ sezono kūrimu, ir daugelis moterų įkūrėjų pasiūlė jai tapti laidos viešniomis. Bet Megan dabar dalyvauja tiek daug projektuose, kad tikrai ras būdą papasakoti savo istoriją.

Išvada: Megan yra rinkodaros genijus ar tiesiog labai sėkminga? Ji save vadina „Dantų fėja“, bet iš tiesų ji yra labiau monetizacijos fėja – viską, ko tik paliečia, paverčia turiniu, prekės ženklais ir bendradarbiavimu.

„Jei rašyčiau CV, nežinočiau, kaip save pavadinti“, – kukliai prisipažįsta ji. „Manau, tai atspindi tą gyvenimo etapą, kuriame atsidūrė daugelis iš mūsų: niekas neapsiriboja viena rolė. Bet tikiu, kad visos rolės, kurias atlieku, yra vienos dainos dalis“.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder