Prognozuoju ekonominę griūtį šiais metais
Pasižiūrėjau filmą apie sniego ir ledynų griūtis kalnuose ir man galvoje gimė paralelė.
2008 m. Lietuva “užkopė” ant aukšto “ekonomikos kalno” ir nepastebėjo kaip pradėjo slysti žemyn į kalnų tarpeklį.
2009 m. Lietuva smagiai riedėjo žemyn ir vis “ieškojo ekonominio nuosmukio dugno”, ir žadėjo kilimą. Tačiau nei Lietuva, nei pasaulis ir netgi aš nepastebėjau žymiai didesnės ekonominės problemos, nei mes visi kada nors įsivaizdavome.
2010 m. daugelis iš mūsų galvoja, kad krizė, tai tas atvejis kai įkrenti į duobę ir tau tereikia iš jos išsikrapštyti. O ar kas nors iš mūsų pagalvojo, kad toje duobėje mus gali gyvus užkasti?
Tai štai, vos prieš kelias dienas mane suneramino suvokimas, kad šiandieninė ekonomikos padėtis Lietuvoje yra tokia, kad mus visus gyvus palaidos po “ekonominio ir socialinio” sniego lavina, krentančia nuo kalnų. Kažkam pavyks išgyventi, tai tiesa, bet tikrai liks labai mažai gyvų.
Taip, mus gali išgelbėti greitas pasitraukimas iš to nelemto kalnų slėnio, nuo kurio mes taip smagiai riedėjom 2009 metais. Tačiau matau vieną neišvengiamą blogį - mūsų egoizmą ir pasitikėjimą teisine sistema, kuri mus į šią padėtį ir įstūmė. Lietuvos teisinė sistema ekonomikos atžvilgiu yra tokia, kuri stengiasi visais būdais sužlugdyti kiekvieną, kuris ne tik kuria “naudą” sau ir Lietuvai, bet dar tik apie tai mąsto.
Kviečiu visus žmones eiti pas savo išrinktuosius politikus ir įtakoti savo gimines, esančius valdžioje ir dirbančius valdišką darbą, kuo skubiau ieškoti pasitraukimo kelių iš to nelemto “ekonominio kalno tarpeklio”, kad ledo ir sniego lavina nudardėtų pro šalį mūsų nepalietusi.
Kitaip tariant, kviečiu visus susiskaldžiusius ir tariamai “skirtingus” interesus turinčius žmones vienytis. Visi mes turime vienodus interesus, nes norime gyventi ir gyventi gerai. Tai yra mūsų pagrindas vienytis.
Pasvajokite kokios Lietuvos norite, kurioje būtų jums asmeniškai gera gyventi. Ir tai jums parodys kelią, kuriuo turite eiti… Tikrai nesiūlau kopti atgal į ta patį kalną, nuo kurio ką tik nudardėjome. Galime pasiieškoti ir gražių ir derlingų slėnių.
Jei abejojate ir norite pasitarti, visada jūsų paslaugoms.
Virmantas Galdikas

Styvas 2010 02 10 – 12:54
Virmantai, jūsų neabejingumas labai žavus, bet atėjęs pagal nuoroda šiek tiek nusiviliau. Straipsnelis palieka įspūdį krūvos skambiu žodžių, po kuria nieko nėra. Ar yra prasmė kalbėti apie tarpeklius ir lavinas be argumentų ir faktų ir raginti vienytis ir purtyti - šiaip, be konkrečių pasiūlymu kokiais tikslais? Visa tai, aišku, labai emocionalu, bet… vien kelti susinėrimo laipsnį be konkrečių pasiūlymų nematau racijos. O šiaip negatyvo ir taip virš ausų.
Pagarbiai.
Virmantas Galdikas 2010 02 10 – 13:31
Styvai, dėl pozityvo Lietuvoje į kalėjimus sodina. Aš kviečiu visus gebančius susimąstyti, kalbėdamas trumpai. O susimąstęs kiekvienas žmogus, ieškos ir tikiuosi suras savo kelią. Kodėl aš turiu kažkam primesti savo nuomonę per prievartą, kaip tai įpratę daryti mūsų valdžios atstovai. Jie sako, jūs turite mąstyti pozityviai. O kodėl aš turiu mąstyti pozityviai, kai ant manęs visas gyvenimo atliekas pila?
Gal nustokite pilti pamazgas, nuprauskite, atsiprašykite, parodykite saugią vietą, kur net kvapo nesijaučia, gal tada aš ir pradėsiu mąstyti pozityviai. Tačiau, šiandien dar negaliu. Neturiu nei pagrindo nei noro …
Styvas 2010 02 10 – 13:45
Apie ką susimastyti? Apie tarpeklius ir lavinas? Apie susibūrimus į minias neaišku dėl ko? Be konkretumo tai panašu į tuščiažodžiavimą ir manipuliacijas kaip gražiai beskambėtu.
Dar labiau pagarbiai )
konstitutas 2010 02 10 – 14:20
hmm,
žodžiai tarsi aiškūs, bet pagrindinė mintis kokia? ar teisingai supratau: “Lietuvos teisinė sistema ekonomikos (ir žmonių?) atžvilgiu yra tokia, kuri žlugdo kiekvieną, kuriantį “naudą” (tikrąją naudą) Lietuvai, tačiau nepamiršta ir savęs”?
Iliustruosiu pavyzdžiu: jeigu aš sukuriu kokią nors technologiją, kurią galiu eksportuoti, eksportuoju ir gaunu pajamas, o mokesčius sumoku čia Lietuvoje - nauda tiek man, tiek valstybei?
Anonymous 2010 02 10 – 18:42
Gerb. konstitutai,
Kai dirbi kitiems ir jiems kuri naudą, tai vadinama vergove.
Kai kuri sau ir dar sugebi dalintis su kitais, tai turėtų būti vadinama demokratine ir socialine visuomeninė santvarka.
Kodėl mes bijom prisipažinti, kad pirmiausiai dirbame ir tenkiname savo poreikius? Aš nežinau. Bet turiu tam tikrų prielaidų.
Jeigu mes dirbsime tik Lietuvai, tai jai ir vergausime. O argi ne tai deklaruoja mūsų valdžios vyrai ir moterys? O ko mes patys norime?
Dėl pavyzdžio. Taip, jūs esate teisus. Kai sukuri, eksportuoji ir gauni pajamas, tada sužinai kiek tu esi skolingas valstybei, o ne ji tau.
Lietuva geriau primokės Barclay bankui, kad sukurtų 700 darbo vietų, o pati sunaikins šimtus tūkstančių vietų, nė vienam valstybės pareigūnui net nepagalvojus kokį mechanizmą taikyti, kad tie 300 000 bedarbių patys savo iniciatyva plėtotų verslus. Mano galva, nėra kur šiems žmonėms dingti - tik plėtoti savo verslą, kad ir koks jis būtų…
Nojus 2010 02 14 – 17:01
Kliedesiai. Ką čia ir komentuoti. Gal nebent eit pas gydytojus konsultacijai autoriui pasiūlyti galiu…
jo 2010 02 15 – 01:59
(smoking)
gr 2010 02 17 – 15:15
CITATA>>> Kviečiu visus žmones eiti pas savo išrinktuosius politikus ir įtakoti savo gimines, esančius valdžioje ir dirbančius valdišką darbą, kuo skubiau ieškoti pasitraukimo kelių iš to nelemto “ekonominio kalno tarpeklio”, kad ledo ir sniego lavina nudardėtų pro šalį mūsų nepalietusi.>>>
Egzaltuotas autoriaus pirsnojimas į vandenį, bandant išlaužti kregždutės pozą…
Ši valstybė sukurta ne kažkokiems prašytojams ir maldautojams, o tiems pat politikams ir valdininkams. Jeigu jau Tamsta taip negalite be vaizdingų išsireiškimų - bandau reikštis “vaizdingai”. Brandžioje visuomenėje yra avys, yra piemenys ir yra vilkai. Piemenys rūpinasi avimis, jų sveikata ir saugumu, bet kai reikia avių vilną pakerpa, vilkų skaičių pareguliuoja… Mūsų šalyje, jau pakankamai ilgai savarankiškai gyvenančioje, yra tik avys ir vilkai. Piemenų čia tikrai nėra.
O dabar pasakykite - kam šiandienos “ekonominę griūtį” skiriate - avims (vienos jau pabėgę, o likę jau ir taip apsitriedę iš baimės, kam jas dar gąsdinti?) ar vilkams (jiems viskas gerai, ir Tamstos pagrūmojimas jiems juokingas)???
AK 2010 02 18 – 02:54
Visgi, tai siūlymas nieko nedaryti veda aklavietėn. Šalia galima paskaityti kokiais vienkartiniais niekalais žmonės kvaršina įstatymų leidėjus: nupirk jiems televizorių šventėms. Autorius siūlo - pakalbėkime apie kapanojimąsi lauk. Pavyzdžiui, būtent apie tą, kokiais būdais paskatinsime dirbti (nes įdarbinti nepavyks) tuos šimtus tūkstančių vis besikaupiančių bedarbių. Pakalbėkime apie tai, kaip Valstybė viena ranka karia jiems skolas, o kita baido nuo pastangų savarankiškai išsiversti Lietuvoje, kabindama akmenis po kaklu kiekvienam dar krutėjusiam. Kad jie pajėgūs savarankiškai išsiversti svetur, jau kaip ir žinome - tik kodėl turėtume sukti šiuo keliu?
Siūlymas labai geras - pakalbėkime apie tuos piemenis, pažiūrėkime jiems giliai į akis. Ar tikrai Agnės Bilotaitės nebeatverstume dailia piemenaite, jei ji kartais ne tokia? Ar tikrai įstatymų leidėjams negalime, neturime nieko pasakyti, be pinigų ir dovanų prašinėjimų? AR TIKRAI?
Pasikalbėkime, gal kitąkart nebeparašysime viltį praradusio komentaro.
gr 2010 02 18 – 10:31
OK, pasikalbam. Visai neseniai valstybės kontrolierė viešai pareiškė, kad nuo LT įstojimo į Europos Sąjungą, mūsų šalyje buvo išgrobstyti milijardai…buvo įvardinti trys pagrindiniai šaltiniai - iš savivaldos biudžetų, iš valstybės biudžeto, ir per ES finansuojamus projektus. Juokingiausia (tragiškai juokinga) yra tai, kad net VALSTYBĖS KONTROLIERĖ negalinti pasakyti - milijardai litų, ar milijardai eurų. OK, savo pamąstyme būkim optimistai, ir tarkim, kad tai milijardai litų. Kadangi apie eurus buvo irgi naudota daugiskaita “milijardai”, tai litais bus mažiausiai 7 milijardai. Esame ES nariais jau beveik 6 metus (metinės bus šiemet, gegužės 1d.), taigi gaunasi, kad KASDIEN (įskaitant savaitgalius, ir neseniai buvusią Vasario 16) buvo pagrobta apie 3 milijonus litų. Kas gi tas blogietis su tokiu nerealiu apetitu, užsispyrimu ir nuoseklumu? Atsakymas - tai mūsų pačių politikai, mūsų valdininkai - mūsų valstybės valdymo sistema - visi patogiai įsitaisę po kolektyvinės atsakomybės fikcija. O dabar - dar vienas nepaprastai vertingas valstybės kontrolierės pareiškimas - pasirodo, nei vienas ikiteisminis tyrimas dėl šitokio mąsto grobstymo, nei viena byla nebuvo atsidūrus teisme… Vadinasi, teisiškai viskas švaru, o šiandien Jūs nuspręndžiate paprotinti tuos pačius partijų lyderius ir valdininkus, kad , atseit, dirbkime kartu, veskim tautą ir šalį iš nelaimės zonos “į derlingus klonius”… Aš manau, kad šnekėtis su vagių sistema yra beviltiška ir neracionalu. Ką įmanoma (tikiuosi) padaryti - tai panaikinti nelemtą kolektyvinę “atsakomybę” ir visišką nebaudžiamumą - pakeisti iš pagrindų baudžiamąjį ir administracinį kodeksus, tegul kiekvienas politikas ir valdininkas, tapęs už kažką atsakingu, nepasijustų kaip pagaliau iškovojęs vietą prie lovio, kad už kiekvieną savo sėkmingą sprendimą būtų skatinamas, o už kiekvieną padarytą nesąmonę būtų baudžiamas. Bus nelengva, ir užtruks ilgai - bet tai įmanoma. Tada palaipsniui totalių idijotų bei labai gudrių vagių valdymas baigsis, ir tik tada atsiras viltis Lietuvai po truputį išlipti iš savo nelaimės zonos, kurioje neabejotinai esame.
Kad kiekvienas sugebėtume sau asmeninius konkrečius ir įgyvendinamus tikslus suformuoti, o paskui juos įgyvendinti (kitaip sakant - būti savo gyvenimo šeimininku) - reikia sugebėti pamatyri realų pasaulį, net jeigu jo vaizdas ir labai atstumiantis būtų. Svaičiojimai apie “tarpeklius”, apie “derlingus slėnius”, “vienodus interesus” trukdo paprastiems žmonėms susivokti realybėje, ir skatina būti tik išlaikytiniu, prašytoju ir maldautoju, bet tikrai ne savo gyvenimo ir ne savo šalies šeimininku. Vienok, lengva pasakyt ir kitus pamokyt, pats sau toks protingas pasidarai… Paskaičiau ką čia prirašiau - bjauriai ilgai ir smarkiai patetiškai gavosi, matyt todėl, kad pats dar nežinau - vilku ar apsitriedusia avim esu šitos nejaukios šalies realybėj.
AK 2010 02 18 – 14:06
Labai jauki šalis. Tėviškė. Tai sukčiautojai yra laikini svetimkūniai, naikintini parazitai. Ir jie bus sutvarkyti, nes parazitai yra naikinimui - tai didelė jų bėda.
Valstybės kontrolės vaidmuo pastebėtas teisingai, tik priekaištai jai nepagrįsti - norėta, kad ji jau būtų inventorizavusi Lietuvos grobstymus? Tai nerealu. Realesnės yra alegorijos apie derlingesnius slėnius, kurių dera ieškoti. Dera siekti.
jonas 2010 02 20 – 05:17
Kiekvienas ką nors sugalvojęs tuoj pat turi už tai mokėti valstybei,t.y.tiems valdininkams,kurie ką nors kontroliuoja.O kontrolieriai ,rodydami ,kad jie gerai dirba - yra žiaurūs.Neduos tau net krustelėti,baudos didžiulės,pagelbos jokios.Vienas lietuvis ,užsienyje darantis biznį,pasakojo,kaip jam kontrolieriai padeda,o ne traiško.Lietuvoje kontrolė yra visagalė,tik ji teisi,tik jai visi turi mokėti duoklę :į Biudžetą arba į kišenę.Taip žlugdoma kiekviena nauja mintis ar noras ką nors kurti.Visi pasidaro abejingi ,pasyvūs,nelaimingi.Ir .t.t ir panašiai.Tokia ir pasekmė.
Styvas1 2010 02 23 – 14:30
Nejau valdžios politikai nesupranta, kad jie yra lyg ir tie patys verslininkai ir, kad jų verslo sėkmė priklauso nuo šalyje gyvenančių piliečių. Norint, kad tie piliečiai neštų naudą reikia juos aprūpinti “darbo įrankiais” - leisti uždirbti. Jei jie suktų galvą kaip įgyvendinti projektus kurie duotų darbo vietų ir mažintų energetinių išteklių kaštus, tada gal ir pasidarytume kokį stogelį, kad lavima neužgriūtų, o vėliau gal ir kopėčias iš duobės išlypti pasidarytume. Pagrindinės šių dienų problemos - nedarbas ir aukštos energetinių resursų kainos.
ro 2010 02 23 – 22:02
Lietuva ir visas pasaulis krenta i praraja ir kris todel,kad zmones nesupranta kas juos maitina ir ka reikia daryti.Tingejimas,siekimas prabangos,greitu dideliu pinigu,noras tik pirstu galiukus judinti geretis savo turtais,dvasinis issigimimas.Jei paimti Lietuva.Visa salis derlingos zemes,praktiskai neisnaudojamos,visi keikia Lietuva ir bega i kur tik ismano,vietoj to kad imtis darbo kurtis zemeje ir netroksti daugiau nei reikia tam,kad gyventi ir isitvirtinti savo tevyneje,.Variantu yra daug tik reikia tureti nora dirbti,saika ir sazine
Sveikinu 2010 02 24 – 09:39
Sveikinu autorių už pasiekimus pliurpalizmo ir šudmalystės meistriškumo kursuose.
kestas 2010 02 25 – 01:22
kokie patys toks ir gyvenimas
malūnėlis 2010 02 25 – 16:13
Tuščias malimas, netgi nežinia ko malimas. Slėniai, lavinos, kova prieš kažką-neaišku-ką…
divide & conquer 2010 02 27 – 02:59
Sveiki, Tautieciai, galimybes isbristi is sios koses maloses jokios, kol egzistuoja CB, kol pinigai yra nepadengti, kol egzistuoja derivatyvai, kol esame demokratineje(parazitineje) santvarkoje, nes tik virusas gali gyventi tokioje terpeje, kur sprendimai priimami daugumos balsais, nepriklausomai nuo tu balsinguju kompetencijos ir mentaliteto. Pas mus yra piemenys - elitas, jie priziuri, kad avys nenukryptu i desine, i kaire gali drasiai pasilakstyti… Ne Lietuvos zmonems spresti koks bus tolimesnis musu likimas, ne mums spresti… Tik monarchine - nuo Dievo - santvarka yra zmonems, ji vienintele atitinka Dievo koncepcija. Visos kitos - socializmas, komunizmas ir kiti -izmai yra ismislas Globalinio Prediktoriaus. Laikykit kumscius uz Rusija
vijole 2010 02 27 – 18:40
esu pikta,labai pikta,kaip kazkur skaiciau,galeciau nemokamai uzkalineti vagonus.nematau jokio pozityvumo,aplinkui vieni grobuonys.Pozityviai mastantys isvyksta is salies.matau vien savo kaime uzkalinetu sodybu langus.O kad griutis cia pat,tikra tiesa.bet iseities nematau,nes tokio valdzios godumo nebuvo niekada,nei prie Smetonos,nei prie komunistu.
taip taip 2010 03 02 – 16:33
patinka man vėjus skaityti, nes taip audrą susikeliu….
v 2010 03 03 – 12:13
po karo zmones tampa geresni ,karas visu su visais jau prasidejo lauksime pabaigos.
D 2010 03 04 – 18:37
paikis
naujas 2010 03 05 – 09:31
O as sutinku kad reikia vienytis, lietuviai uztat ir smunka, kad nieko nedaro tik dejuoja ir laukia kad uz juos kas nors isspres problemas. niekas mielieji neisspres kol nepajudinsim savo subiniu ir baigsim vieni kitus kritikuoti , nes kritikuoti kievienas durnius gali, o pasiulyti ka nors konkretaus nesugebam
nuomone 2010 03 05 – 09:32
Manau kad kol valdzios nepakeisime ir atsakingiau ja rinksime tol niekas nepasikeis
VaJezus 2010 03 05 – 22:41
Amerika isleido 3/2 viso pasaulio BVP krizei pas save suvaldyti, tai yra is oro nupiese ta suma pinigu ir net nezada tu skolu kamnors grazinti, taigi ateity tik laukia dar didesnes krizes ir viska pertvarkyti gali tik karas.
As 2010 03 06 – 20:43
Tiesiai sviesiai - eik tu nx … Nejau nesuprantat, kad ko jau ko bet tokiu prognoziu jau per akis … Kad tos krizes ne tiek realios kiek sukeltos tokiu straipsniu ir patikliu zmoniu..
divide & conquer 2010 03 11 – 17:47
“As”, na, tu ir bukena… Pasidomek bent kiek istorija ir ekonomika, bent mikroekonomika, nes makroekonomikos ne vieno is musu aukstosiose nemokino. Makroekonomika tik SEIMININKAMS. 1929 metu JAV didzioji depresija ivyko del 20% deficito, o siai dienai JAV deficitas apie 30000%, reikia tureti gera vaizduote, kokios pasekmes si karta musus laukia !!!!!!!! 1929 metu didzioji depresija buvo repeticija, kaip galima valdyti finansine ir ekonomine padeti bet kurioje salyje ir ji pasiteisino. Is jos islipo 2 pasauliniu karu, o Stalinas globalistu planams isigalioti sumaise ir nustume ju igyvendinima 40-meciui i prieki, kol atsirado asilelis Gorbis, na ir t.t…. tingiu toliau delioti, vis tiek nieko nesuprasit. Vienykis ar nesivienyk - zopa totaline pas mumis ir ne mums, teletabiams, spresti jau…
Gruodis 2010 03 16 – 15:31
Autoriaus mintys eina teisinga linke, bet tai ka jis cia sneka rimti ekonomistai aptarinejo dar pries 18 menesiu.
*** 2010 03 18 – 20:35
Kad mūsų valstybėlė galėtų nusikratyti parazituojančių valdančiūjų, butinas įpač stiprus sukrėtimas. Visi demokratiniai seilėjimaisi tik galutinai pribaigs Lietuvą. Bet, su dabartiniu (likusiu) kontingentu, nieko nebus. Lovio mulkiai praskolins valstybę ir sužlugdys galutinai.
divide & conquer 2010 03 19 – 13:05
tikri teletabiai Jus vis kas cia pasisake…
svaigstat apie ipac stiprius sukretimus, svaigstat apie geresni gyvenima pakeitus valdininkus… cha cha… taip Jums ir reikia, miegokit toliau, aviu banda. “Jiems”(ne musu valdininkams, sedintiems prie “lovio”, yra kur kas rimtesniu ir prie laaaaaabai dideliu babkiu ciuvaku) to ir tereikia - emociju ir Jusu teletabiskumo, miegokit toliau. Jus nemokate pasinaudoti elementariu dalyku - informacija. Esate isukti i savo egzistencijos sukuri ir neturite laiko savisvietai… darbas, TV, laikrasciai, alus… Jus i save pasiziurekite is sono i ka esate pavirte - vaiksciojantys problemu nerviski kamuoliukai, o kur supratimas apie Jusu dieviskaja esme, misija? Saldziu sapnu - Teletabiai tautieciai (wawe)
viskas aisku 2010 03 23 – 23:41
su tokiais skeptikais komentatoriais,nieko nepakeisi.nejaugi nesuprantate kad gyvenimas tik blogeja ir jei tikkritikuosime vieni kitus,bus ragas .norit pasiulymu prasom .reikia 300 tukst .parasu ir klounu seima paleisti ,tegul dirba cirke .
Trusikaitis 2010 03 24 – 16:55
Neįdomus tu vyras. Kažkokiom vapalionėm užsiimi.
Nerandi temos, kuri “užkabintų”.
Pats bijai tamsos ir varlių, vorų ir drėgnų kelnių…
Visko bijai.
Imkis proto, suauk, subręsk, parašyk apie jaunas panas, impotencija kada ateina…Tai, kas svarbu vyrams.
O dabar pranašauji, kaip Volmer.
Kiek pranašautojų buvo????? O išpranašavo ką nors!!!!
NIEKO.
Apsiramink, su taom baimėm baik, eik pas psichologą ar dar kur…
Pas egzorcistą.
Geriausiai, išgerk alaus, praeis.
nukentejes 2010 03 25 – 01:01
Straipsnis gal ir neblogas. Tik kas imsis tokios iniciatyvos, kokia buvo Sąjūdžio laikais. Žmonės nebestovės už rankučių susikibę. Nes reikia šeimas išlaikyti ir mokesčius mokėti. Pavyzdžiui, mane išmetė iš darbo už iniciatyvą su studentais dirbti naujoviškais metodais. Studentai patenkinti, žinios įvertintos teisingai, net už skolas nepyksta, nes žino savo gebėjimus. Bet tokiu darbu įžeidžiau…. socialistinių laikų dėstytojus. Studentai pradėjo iš jų reikalauti tokios pat kokybės paskaitų ir elgesio su studentais, kaip mano paskaitose. Pasirodo, kad mokslas Lietuvoje sukurtas tam, kad bukintų žmones, o ne specialistus ruoštų. Va ir bėda. Bandžiau rašyti raštą aukštesnei vadovybei, net studentų prašymai nepadėjo. Prasidėjo gąsdinimai - kad studentai neišlaikys egzaminų, jei kovos už mano grąžinimą į darbą. Va ir rezultatai. Kur kreiptis? Lietuvai protingi ir iniciatyvūs nereikalingi. Belieka tik užsienis. Jei liaudis pasipriešintų, sugrūstų į kalėjimus. Juk pavyzdį jau turime. Lietuviai numojo ranka į valdančiuosius ir žiūri savo asmeninių interesų. Geriau bėgti ten, kur tavo gebėjimai reikalingi.
fin 2010 03 25 – 01:09
Finansų ministrė per televiziją interviu metu paaiškino Lietuvai, kad šiais metais augs ekonomika, bet kartu augs ir bedarbystė. Nereikia net specialistu būti, kad suprastum, jog čia jokios logikos nėra. Kaip gali augti ekonomika, jei stoja gamyba, mažėja darbo vietų? Net ir pradinukui aišku, kad tai viešai pasakyta nesąmonė. O korespondentai tai net kelis kartus parodė per žinias skirtinguose kanaluose. Ir mes šnekam apie meilę Tėvynei, toleranciją ir esame raginami užsimerkti prieš beprotybę ir patyčias.
mokyklai 2010 03 25 – 01:20
Mokyklose mokytojai tiek jaučiasi visagaliai, kad jei tėvai jų išdrįsta paklausti, už ką vaikas gavo vienokį ar kitokį pažymį, arba pareikalauti, kad apie vaiką nebūtų viešai kalbama, girdinti pašaliniams, direktorė paaškina, kad tuomet trikdomas mokytojų darbas ir daromas mokytojams psichologinis spaudimas. Pasirodo mes, tėvai, privalome tylėti net ir tuomet, kai iš vaikų renkami pinigai už pažymių surašymą į pažymių knygeles. Tauragės “Šaltinio” mokykloje tai normalu. Jūratė Lazdauskienė, direktorė, įsižeidžia, jei jai pareiškiamos pastabos apie mokytojų nusižengimus. Tai kokią kartą vaikų auginame, jei jie nekenčia mokytojų, bet prie akių “lenda į užpakalį”. Jei vaikams yra liepiama plauti klases, nes savivaldybė neskiria pinigų valytojoms išlaikyti. Tai apie ką mes šnekame? Apie kokią Lietuvą? Kiek Lietuvoje nukentėjusių žmonių? Kas Lietuvoje apgins paprastą žmogų? Nebepykdykit žmonių tokiais savo pamoksliniais straipsniais. O gal valdžia sugalvojo dėl krizės kaltę suversti darbininkams?
Beveik pribaigta verslininke 2010 03 26 – 10:43
Straipsnis verčiantis susimąstyti, kitaip pažvelgti į problemą, bet kvietimas vienytis, manau, visiškai nerealus. Moku kelias kalbas, teko pagyventi ir pasidomėti ekonomine situacija ir įstatymais kitose Europos šalyse, todėl tikrai galiu teigti, kad yra būdų tvarkyti valstybę teisingai ir tie būdai jau atrasti ir išbandyti ne vienoje Vakarų šalyje (netgi iš pažiūros susiduriančioje su dideliais sunkumais). Jei kas nors Lietuvoje būtų suinteresuotas ir pakankamai protingas giliau pasidomėti ta patirtimi, gal per kokį 20 metų Lietuva ir pajudėtų į priekį. Bet dabar Lietuvoje pastebiu tik tokias tendencijas: 1) pateikti išplėštus iš konteksto ir Lietuvai nepritaikytus užsienio valstybių gyvenimo pavyzdžius, na, tokias nuotrupas, kurios tuo metu naudingos kalbančiojo nuomonei pagrįsti; 2) griežtai neįsileisti į valdančiųjų klaną naujų žmonių, tikrų kurios nors srities specialistų, kurie galėtų ką nors pakeisti; 3) destruktyvų žmonių nusiteikimą prieš valdžią, kuris visiškai niekur neveda; kur kas labiau padėtų konstruktyvūs pasiūlymai ką daryti, kad išeitume iš aklavietės. Kartais susidaro įspūdis, kad pas mus nėra žmonių, sugebančių įsigilinti ir suprasti, kaip kitiems pavyko pasiekti gerovės. Na, bet iš svetimų klaidų (ir teigiamų pavyzdžių) gali pasimokyti tik išmintingi.
Nors apskritai manau, kad Lietuvos problemos taip giliai įsišaknijusios, jog daugelis iš mūsų neturi jokios vilties jas įveikti. Asmeniškai aš neturiu laiko, jėgų ir noro kovoti, vesti žmones ar bent jau eiti paskui kokį nors vedlį ir pan. Labiausiai norėčiau dirbti ir užsidirbti, užsiimti verslu valstybėje, kurioje tas verslas skatinamas. Tikrai negėda norėti turėti daugiau pinigų, kaip čia kažkas užsiminė, jeigu tie pinigai uždirbami sąžiningu verslu. Bet Lietuvos valstybė man to daryti neleidžia. Ką bandžiau Lietuvoje nuveikti, viskas atsimušė į valdininkų ir absurdiškų įstatymų sieną. Laukti, kol kas nors tuos įstatymus pakeis ir kol į mane pradės žiūrėti kaip į žmogų, neturiu laiko - gyvenimas per trumpas. Todėl esu užsienyje ir tuo džiaugiuosi. Jei pastebėčiau protingų ir konstruktyvių pakyčių Lietuvoje, mielai pagelbėčiau savo tėvynei ir jos žmonėms, bet kol kas savo ateities Lietuvoje nematau.
Svens 2010 03 27 – 14:27
Straipsnis skelbia beveik LT pabaigą. Taip nebus. Tiesa, JAUNIEMS žmonėms, neturintiems VERSLIŲ TĖVŲ (būsimas darbas Jų firmose - biznio perėmimas), gyvenimas LT- be šviesesnės ateities. PILNAI SUTINKU su dar nepribaigta verslininke :).
), pensininkų gerovės kėlimo išlaidas, nieko nepalikdami ateičiai ir jaunosios kartos strategijai, palikdami jaunus žmones, jaunas šeimas ANT LEDO. Dabartiniai neturi kompetensijos pereiti prie NEP’o (naujos ekonominės politikos), Kurios esmė yra jau pasakyta aukščiau rašiusios darverslininkės atvirlaiškyje.
Todėl Reikia SVEIKINTI KIEKVIENĄ, kurie ,supratę savo ateities skurdumą LT, parodo asmeninės drąsos ir sviedžia save į vargus užsienyje, Pasmerkdami save asmeninio gyvenimo apribojimams VARDAN ASMENINĖS ir ŠEIMOS GEROVĖS. Kas nėra ilgesnį laiką TEN (Air., UK ar SKAND.) ARĘS ir bando kažkuriuos TEN dirbančius tėvynainius kritikuoti, TIE PAPRASČIAUSIAI MALA SHŪDĄ.
Ekskomunistai prieš Kubilių neregėtai išpūtė valstybės valdymo, GYNYBOS (atseit
Visam pasaulyje yra priimta: kol esi jaunas, reikia UŽKALTI BABKES. Šiais laikais niekas nebenori sunkiai arti 30 m neretai nemėgstamą darbą vien dėl SKRANDŽIO ir skurdžios pensijos ateityje, kurios, eilę metų šveitus maistelį su E, reikės labai trumpam… :). Išvažiavusieji kažkada sugrįš - bent jau numirti savoj šaly. Be to pastoviai keliauja į LT pinigėliai ir tai tikrai nėra blogai. Ponai VIRŠUJE dar nesuprato, kad ŠIUO LAIKMEČIU VISI suprato ir pajuto, kad PATS BAISIAUSIAS NETURTAS - TAI NETURTAS TARP TURTŲ (SENEKA)…
to divide & conquer 2010 03 27 – 16:13
is kur semiesi info erezijoms skleisti?
is kur zinios apie jav deficita?
nervu kamuoliuk
kas tau uodega prispaude)
Ancius 2010 03 28 – 16:33
Kas yra problema? Tai būsena, kurioje pasilikti negali, o iš jos išeiti yra bent keli keliai srba būdai. Jei yra vienintelis - nėra problemos, juo ir eini. Jei nėea nei vieno - irgi ne problema (tiesiog dvesi). O iš ekonominės ir socialinės krizės išeičių ar jos sprendimo būdų yra įvairių nuo nieko neveikimo iki visiško prasiskolinimo. O tokiu atveju abstraktus kvietimas vienybei yra tuščia demagogija, nes produktyvus kvietimas būtų vienytis apie kažkokią idėją, kuri pradėtų spręsti problemą. Tačiau pasirinkus, pvz. socialdemokratinį kelią, kaip privienyti liberalių ir konservatyvių pažiūrų žmones? O kur dar nacionalistai ar kokie nors gilių religinių įsitikinimų žmonės, kurie visus atsakymus randa religiniuose šaltiniuose? Tuščias straipsnis, aš manau.
Ancius 2010 03 28 – 16:35
Kas yra problema? Tai būsena, kurioje pasilikti negali, o iš jos išeiti yra bent keli keliai arba būdai. Jei yra vienintelis - nėra problemos, juo ir eini. Jei nėra nei vieno - irgi ne problema (tiesiog dvesi). O iš ekonominės ir socialinės krizės išeičių ar jos sprendimo būdų yra įvairių: nuo nieko neveikimo iki visiško prasiskolinimo. O tokiu atveju abstraktus kvietimas vienybei yra tuščia demagogija, nes produktyvus kvietimas būtų vienytis apie kažkokią idėją, kuri pradėtų spręsti problemą. Tačiau pasirinkus, pvz. socialdemokratinį kelią, kaip privienyti liberalių ir konservatyvių pažiūrų žmones? O kur dar nacionalistai ar kokie nors gilių religinių įsitikinimų žmonės, kurie visus atsakymus randa religiniuose šaltiniuose? Tuščias straipsnis, aš manau.
divide & conquer 2010 03 28 – 16:43
neziniukui teletabiui pameginsiu paaiskinti apie esmini momenta. man uodega prispaude noras suzinoti kas vyksta aplink mane ir kas visa tai atlieka ir kaip atlieka. vienas komentaras teletabiukui del erezijos - galilejus ir kopernikas taip pat buvo ERETIKAI pagal tavo issireiskima, raganu medziokle ir ju deginimas ant lauzu irgi buvo atliekama tokiu teletabiu neziniuku kaip TU
aplinkui mus pakankamai informacijos, suvokimas jos ir atsirinkimas yra kiekvieno individualus protinio, dvasinio ir pasauleziuros issivystymo lygio ir pasiruosimo priimti viena ar kita savoka ar reiskini ar netgi protu nesuvokiama dalyka, kai protas dar yra nepasirenges priimti tam tikras savokas ir nera susiformavusi tam tikru savoku zodine terminu reiksme, tai tas pats, kaip pirmaklasiui pradeti aiskinti apie kvantine fizika ar matricas, bei determinantus… mes nematome to kam nesame pasirenge, ko musu pasauleziuroje nera ir musu smegenys negali apdirbti, kaip pavyzdys: ispanu jureiviams, atradus amerika, vietiniai gyventojai net nemate laivu, atplaukianciu i ju pakrante, ta prasme jiems laivai buvo nesuvokiamas protu objektas ir to ko nesuvoki tiesiog NEMATAI. reikia nors siek tiek pasidometi kas vyksta pasaulyje ne is laikrasciu, TV ar radijos. kokie idomus scenarijai dabar vyksta globalineje scenoje
kokios jegos dalyvauja ir kaip vyksta nauju ekonominiu klasteriu formavimasis ir pozicionavimasis, kokie virsuniu susitikimai vyksta… labai idomiame periode gyvename
Lietuva, vienareiksmiskai iskrenta is konteksto spresti savo likima, viskas priklausys nuo stambiuju zaideju ejimu, idomu kur mes atsidursime, itariu, kad UK bloke. tuomet jokiu pagerejimu net nesvaikit. JAV deficitas oficialiai yra demonstruojamas pacioje JAV, didziausiame sviecianciame tablo - 170 ir daug daug nuliuku, t.y. per 170 trilijonu $ skola, kai JAV BVP apie 13 trilijonu $, elementaru. Musu, Lietuvos ekonomikos ir politikos analitikai BIJO kalbeti arba kas butu tikrai baisu NEZINO kaip viskas deliojasi ir kodel taip deliojasi. Tiesa sakant yra prostitutes arba bukenu bukenos, tai jie per TV ir spauda skleidzia mela ir klaidina zmones. Autoritetai - prostitutai. Cekuolis tame tarpe, krito mano akyse totaliai, geriau net nelystu i ta politine kose, o vestu savo grazius reportazus apie keliones ir kitas buitines temas… o dabar i senatve prostitutas pasidare(na, tiek to, del vieno jo reportazo, kuri jis buvo priverstas parengti - atleidziu, nevadinsiu jo taip daugiau). siaip ar taip - viskam savas laikas, kai ateis laikas - ateis informacija pati… sveikatos visiems
P.S. del teletabiu nereikia pykti, as irgi toks buvau ir brangiai sumokejau uz tai
divide & conquer 2010 03 28 – 18:22
Kas is Lietuvos gyventoju girdejo, domejosi ar zino apie naujo ekonominio klasterio pries UK-JAV steigima? Kodel per TV ir spauda apie siuos globalinius zingsnius nediskutuojama, kodel Putino veikla Lietuvoje nutylima? Bijo musu apzvalgininkai-analitikai-prostitutai kalbeti apie tai, BIJO parsidaveliai… Apsiriboja analizais lokalinio lygio…
o, jeigu pamegina paanalizuoti(ka cia analizuoti, neturim mes geru analitiku, vienos vidutinybes), tiksliau perteikia kitu “autoritetu-prostitutu” is europos ar kitu saliu aplaizyta informacija ir isvadas, bei prognozes…
divide & conquer 2010 03 29 – 00:09
ar zinote, kad vokietija po siai dienai yra okupuota JAV-UK transatlantiniu konglomeratu, joje yra 130 JAV kariniu baziu, nuo ko jos saugo vokietija, idomu… nuo rysiu su rusija… ka JAV veikia Afganistane… kas slypi uz JAV-UK transnacionalinio gigantisko kapitalo… kokie darbeliai… kokiu veiksmu imasi rusija, kinija, indija, brazilija, PAR… uffffff, pasauline politine mozaika idomiai deliojasi, grazumelis. Cia dar ne viskas, kas religiniame lygmenyje deliojasi, koranas ima virsu siame momente, scenarijus kazkur toks - koranas paima virsu pries biblija, pasaulis ideologiskai orientuojamas pagal korana, korana skaito tik mulos, kurie, kaip ir kunigai yra religijos “menedzeriai”, originalo niekas apart arabu nesupranta, ideologija persama kokia “reikalinga”, galu gale zmones tai daknisa ir juoduju pearu pagalba, koranas yra visiems laikams isimamas is apyvartos ir krikscionybe lieka vienintele monopoline religija pasaulyje su savo ideologija… aplodismentai, audringi aplodismentai…
O Jus su savo kazkokiom problemelem, kad pensijas sumazino, sodra braska, bankai kreditu neduoda, maistas, pragyvenimas, elektra brangsta… savo smelio dezuteje smelio pilaites statote ir nematote kas aplink vyksta. Reikia, visu pirma paziureti is sono is virsaus i savo vieta sioje mozaikoje, pamatyti save viso pasaulio kontekste, suvokti valdzios koncepcija, ideologija… senaji testamenta paanalizuoti(ne siaip perskaityti, o suvokti ka jame desto, tai konkreti gyvenimo koncepcija - instrukcija). Be siu, baziniu dalyku, pamirskit apie …
Magas 2010 03 31 – 00:49
kokius tu cia vejus buri ir kokiom paralelem sneki, GULDYK FAKTUS. Gal tau moka po 50 Lt uz straipsni tai ir rasineji tik tam kad rasyti, Tokie kap tu tik seja destrukcija, tu tipinis asilas aplink save daugiau nieko nematantis. Stovi tarp dvieju sieno kruvu ir nezinai link kurios eiti, tai numirsi is bado su savo sapaliojimais. Is kisk nosi is Lietuvos, gyvenimas nestovi. Jei pagavo depresija eik pas psichologa. LIETUVIAI DAUGIAU OPTIMIZMO.
divide & conquer 2010 03 31 – 21:59
smaikstuolis “Magas”…
paskaityk sias eilutes, gal suprasi esme viso sio dirbtinai sukelto globalistu “sunkmecio” tikslo:
Всевышний Бог, Отец всего сущего, выделять какой-либо «избранный» народ не будет, «ибо Он повелевает солнцу Своему восходить над злыми и добрыми и посылает дождь на праведных и неправедных».
Саваоф же говорит своему народу: «Слушай, Израиль: ты теперь идёшь за Иордан, чтобы пойти овладеть народами, которые больше и сильнее тебя …Знай же ныне, что Господь, Бог твой, идёт перед тобою, как огонь поядающий; Он будет истреблять их пред тобою, и ты изгонишь их, и погубишь их скоро, как говорил тебе Господь». «…идите за ним по городу и поражайте; пусть не жалеет око ваше, и не щадите; старика, юношу и девицу, и младенца, и жён бейте до смерти…». «И поразил Иисус Навин всю землю нагорную и полуденную, и низменные места, и землю лежащую у гор, и всех царей их; никого не оставил, кто уцелел бы,
и всё дышущее предал заклятью, как повелел Господь, Бог Изралиев» – «Господь-каратель».
Своему первому рабу – Моисею этот бог смерти говорит: «С сего дня Я начну распространять страх и ужас пред тобою нa народы под всем небом; те, которые услышат о тебе, вострепещут и ужаснутся тебя». «…В полночь Господь поразил всех
первенцев в земле Египетской,.. не было дома, где не было бы мертвеца». «…Когда введёт тебя Господь, Бог твой, в землю, в которую ты идёшь, чтоб овладеть ею, и изгонит от лица твоего многочисленные народы,.. которые многочисленнее и сильнее тебя, и предаст их тебе Господь, Бог твой, и поразишь их: тогда предай их заклятию, не вступай с ними в союз и не щади их… И
истребишь все народы, которые Господь, Бог твой, даёт тебе; да
не щадит их глаз твой».
Tai yra senasis testamentas, koncepcija, gyvenimo instrukcija “Seimininkams”. Gaila man taves “Mage”, siaip as ir nesedziu lietuvoj, maluosi po pasauli ir siek tiek turiu supratima apie globaline politika ir ekonomika, kas ir kaip viskas vyksta. Viskam savas laikas ir gyvenimo pamokos labai brangiai kainuoja.
Mano tikslas cia rasineti yra nors kiek atmerkti akis tautieciams, ne faktuose esme, o suvokime ideologijos ir pasauleziuros.
“Magui” siulau pasedeti prie knygu, ne kokiu tai muilo romanu ale “Davincio kodas”, bet pasiskaityti korana, senaji testamenta, naujaji testamenta, pradeti nuo istaku… rekia suvokti priezasti ir suprasti kodel taip vyksta. Vien optimizmo neuzteks isbristi is sios padeties, kai pasuli valdo tokie, kaip rotschildas, rokfeleris su savo 9-10 trilijonu turtais, Morganas, Varburgai ir kiti seimininkai. Dar keletas skaiciuku:
Только за 1661-1774 годы из Африки в США было ввезено около миллиона живых рабов, а свыше девяти миллионов погибло по дороге. Доход работорговцев от этой операции в ценах середины XVIII века составлял не меньше 2 млрд. долл., астрономическую по тем временам цифру.
По утверждениям ЦРУ, Америка потратила на разрушение СССР в общей сложности 13 триллионов долларов
Gali mane siuntineti kur nori, atsargiau su savo norais ir mintim
Na, visus tautiecius sveikunu su Sv. Velykom, sveikatos sveikatos…
divide & conquer 2010 04 03 – 13:04
Библейская концепция в наши дни предполагает в своѐм развитии применительно к общественному устройству только три стратегии: стратегию псевдосоциализма (строился в СССР, строится на Кубе, в Китае, Вьетнаме или в странах типа Швеции, хотя идеологическое обеспечение в каждой из них своѐ), стратегию буржуазного либерализма под патронажем псевдосамодержавия на основе ограниченного конституцией института монархии (Англия, Испания, Голландия и др.) либо республики — парламентской (Италия, Германия, Израиль) или президентской (США, Франция), стратегию национал-вождизма (по типу гитлеровского третьего рейха или северо-корейского государства — де-факто наследственно-монархического), которой соответствует некая кастово-кланово иерархическая организация общества.
Других стратегий библейская концепция не предусматривает. Вся политическая практика в странах библейской культуры — комбинаторика этих трѐх стратегий.
Чтобы понять, для чего это всѐ делается, необходимо вспомнить, что процесс развала Русской цивилизации в форме государственности СССР был синхронизирован с процессом объединения национальных государств Европы в Евросоюз. Этот процесс объединения Запада и развала России концу XX века был необходим заправилам библейского проекта порабощения человечества для того, чтобы исключить возможность войны Запада в XXI веке на два фронта — против мусульманской цивилизации на юге и внутри себя (не надо забывать о мусульманских диаспорах в Европе), и против Русской цивилизации на Востоке. Но это только видимая — ближняя цель. В дальней же перспективе главная цель Запада — другая. И чтобы эту цель выявить, необходимо понимать: региональные цивилизации характеризуются прежде всего — присущими только им идеалами и ими же отличаются друг от друга.
…Под эти же цели в России поддерживаются самые высокие в мире ставки по кредитам, сжимается денежная масса и разрушается экономика, уничтожается сельскохозяйственное производство, военно-промышленный комплекс, снижается реальный уровень доходов основной массы населения и демонстративно повышаются зарплаты чиновникам и банкирам, в условиях кризиса постоянно растѐт количество долларовых миллионеров и миллиардеров.
bus daugiau…
divide & conquer 2010 04 03 – 15:10
Для заправил библейского проекта порабощения человечества от имени Бога одной из главных проблем культурологического характера глобального масштаба является коранический ислам3. Причины остроты этой проблемы в том, что глобально-политическая доктрина, на основе которой строится политика Запада, проистекает из двух положений: тезис о превосходстве евреев над прочими людьми и обязанности всех прочих быть почтительно толерантными по отношению к евреям; скупка мира со всеми его обитателями и имуществом на основе иудейской мафиозно-корпоративной транснациональной монополии на ростовщичество.
И хотя эти положения прямо не декларируются, они неукоснительно проводятся в жизнь по умолчанию.
В Коране же отрицается доктрина превосходства евреев над прочими, а на ростовщичество наложен категорический запрет, и оно характеризуется как разновидность сатанизма.
divide & conquer 2010 04 03 – 15:18
О том, что Коран и ислам во второй половине ХХ века стали главным объектом целенаправленной клеветы и дискредитации — обыватель на Западе не подозревает: у него есть дела «поважнее», нежели взять Коран, прочитать его как послание, адресованное ему персонально, и соотнести написанное с жизнью, чтобы увидеть эту клевету и отступничество «мусульман» от заповеданного им в Коране.
divide & conquer 2010 04 04 – 12:59
evreiscina jau save atskleide, parode savo tikraji veida, o Jus vis dar to nematote, dar vis svaigstate kazkokiom pasakom apie “gera seimininka”… kada gi Jus atsimerksite, zmones?!
人 道 2010 04 30 – 14:18
Nu šaunuolis divide&conquer! Pasirodo ir Biblijoj galima sąmokslo teorija rąsti.Pradėjęs tikrai gan „teletabišku“ straipsniu nesitikėjau,kad baigsiu tokiais komentarais.Nors galima buvo pateikti tą pačią informaciją ir kitu tonu,bet jei komentatoriui kitaip neišeina,pagirtinos ir šios pastangos.Tik teisus taip pat ir tas,kas rašė,jog neišgirs nei vienas tavęs,kad ir kaip stengtumeisi garsiai ir protingai ir teisingai dėstyt,jei dar nepasiruošęs jis išgirst/suprast.Be to nereikia sumenkinti ir straipsnio autoriaus V.Galdiko.Gal jis tyčia parašė viską taip emocingai,nekonkrečiai,nepagrįstai,kad išprovokuoti mus komentuoti ir…pamąstyti
divide & conquer 2010 05 05 – 11:14
kazkaip nesupratau kas rase si komentara po pseudonimu japonisku dvieju jeroglifu - ar autorius ar skaitytojas, kazkoks asmenybes susidvejinimas islindo… Pilnai sutinku su tuo, kad ir kaip megintum protingai ir pasiekiamai aiskinti, kol klausytojas nepasirenges - taves neisgirs!!! Tiesiog uz tauta ir Tevyne apmaudu, kad iki tokio lygio yra nusirite zmones ir iki tokio lygio yra pamyne savo isdiduma ir vertybes, nieko nebeliko, vien baime, isdavyste ir savanaudiskumas, ziauru. Del biblijos be reikalo ironizuoji, geriau pasigilink i senaji ir naujaji testamentus, aisku, kad visos biblijos neperskaitysi, apie 50 knygu pridrozta yra, bet esminius momentus, esme biblijos galima suprasti, kad tai yra instrukcija, kaip gyventi ir kaip elgtis, programa, koncepcija. Jokios samokslo teorijos cia nera, tiesiog reikia pamatyti, atsimerkti, pabusti galu gale.
ANGELITA LAWRENCE 2010 06 01 – 08:40
I like the style you took with this subject. It is not typical that you just find a subject so to the point and enlightening.
Nurkoonsdaz 2010 07 04 – 13:25
The world was created by a single thought! Go to theory.box.net/shared/medkshtyoa to read it for your own advantage to get an idea to everything based on the purpose of your existence!