Nukirskime galvą žaliajam terorui
Žalieji teroristai vėl kelia galvas. Šįsyk jiems užkliuvo Kuršių mariose ties Kiaulių nugara planuojamas statyti suskystintų gamtinių dujų importo terminalas. Atseit bus sunaikintos dėmėtųjų perpelių nerštavietės ir kuoduotųjų kirų perimvietės.
Tai, kad jau dabar vargšai lietuviai už rusiškas dujas moka daugiau nei sotūs ir visko pertekę biurgeriai, jiems nerūpi.
Nes tikroji jų pasipriešinimo naujajam projektui priežastis - rusiškų dujų tiekimo tarpininkų interesų gynimas. Kad tie monopolininkai galėtų kiečiau prisikimšti ir taip jau storus pinigų kapšus.
Manau, kad kiekvieno doro, blaiviai ir progresyviai mąstančio piliečio pareiga visomis įmanomomis priemonėmis kovoti su šiuo negatyviu reiškiniu, žaliuoju ekologiniu terorizmu. Būtent ši terorizmo atšaka, kurios pavienių smogikų būriai nuo pagrindinės grupės atsiskyrė XX amžiaus pabaigoje, yra viso blogio, kuris pastaraisiais metais ištiko Lietuvą, priežastis. Žalieji nesprogdina, nežudo, galvų nekapoja. Tačiau tie išgamos turi plačias gerkles, būrius rėksmingų pasekėjų bei pinigais į kairę ir į dešinę besišvaistantį užnugarį, kurio interesams ir tarnauja žaliosios gaujos.
Kitaip, nei kenkimu tautai ir tarnavimu turčiams, rusiškų dujų ir naftos tiekėjams bei tarpininkams, jų veiksmų nepavadinčiau.
Tik dėl to, kad prieš 20 metų žaliųjų teroristų dėka pavyko nutraukti trečiojo Ignalinos elektrinės bloko statybas (už Sovietų sąjungos pinigus!) mes už elektrą mokame brangiausiai Europoje. Naujasis blokas būtų veikęs dar 15 metų, o mes pasišvilpaudami mokėtume po 20 centų už kilovatvalandę. Dabar tai atrodo nebepasiekiama pasakiška svajonė, nes vartojame deginant rusiškas dujas pagamintą elektros energiją.
Tie patys žalieji teroristai sustabdė Kaišiadorių hidroakumuliacinės elektrinės antrojo etapo statybas, kurioms buvo taip pat naudojami okupantų, Sovietų sąjungos, pinigai.
Tie patys žalieji teroristai, tik iš broliškosios Latvijos filialo, priešinosi Būtingės naftos terminalo eksploatavimui. Pasvarstykime, o ką dabar veiktume, jei būtume pasidavę tų bukagalvių rėksnių spaudimui, be naftos? Naftotiekis „Družba” - skylėtas ir tuščias. Importo iš jūros terminalo - neturėtume. Vienintelis kelias atsigabenti juodojo aukso - geležinkeliai. Įsivaizduojate, kiek mokėtume už litrą benzino ar saliarkos? Mano vaizduotė bejėgė.
Užtat džiaukimės, kad pavyko įveikti teroristų pasipriešinimą ir turime galimybę importuoti naftą per Būtingę.
Dabar vėl ta pati istorija. Tie skystablauzdžiai nebrendylos klykia, esą pastatę naująjį dujų importo terminalą sunaikinsime kažkokių pūgžliukų populiaciją. Iš pirmo žvilgsnio tai atrodo kilnus tikslas. Tačiau įsigilinus suprasime, kad ne silkės ir ne žvirbliai tiems sabotažininkams rūpi. Jie tenori užkirsti galimybę dujas importuoti iš kitų pasaulio šalių. O tai stipriai pakenktų teroristų ponų interesams.
Suprasčiau, jei tie žalieji teroristai iš tiesų kovotų už gamtos išsaugojimą ir prieš aplinkos teršimą, propaguotų ekologiškos, atsinaujinančios energijos šaltinius. Tačiau taip nėra. Tikroji aplinkosauga jiems visiškai nerūpi. Jie priešinasi visų hidroelektrinių, galėsiančių gaminti pigią ir nieko nekainuojančią elektros energiją, statyboms. Atseit užtvenkę upes užtvindysime pievas. Tačiau juk jau dabar tų upių pakrantės tikri šabakštynai ir erkių bei uodų veisyklos.
Tie kiauragerkliai priešinasi visoms šiukšlių deginimo gamykloms, galėsiančioms gaminti elektros ir šilumos energiją iš atliekų. Atseit teršime aplinką. O juk dabar degindami mazutą, akmens anglis ir dujas tą aplinką teršiame nė kiek ne menkiau.
Priežastis viena ir ta pati - ta makurtų, išverstaskūrių ir dvasinių nebrendylų penktoji kolona tarnauja sočių ir pilvotų turčių, tiekiančių rusiškas dujas, piniginei. Jei mes turėsime hidroelektrines ir šiukšlių deginimo gamyklas, dujų Lietuvai reikės kur kas mažiau. O jei pasistatysime dujų terminalą, per kurį importuosime dujas iš Afrikos ar Šiaurės jūros, tai teroristų ponų kromelis užsirauks. Todėl tai ir nepatinka nei turčiams, nei žaliesiems teroristams, kuriuos jų ponai tiesiog ištrenks į gatvę ir nutrauks bet kokį finansavimą.
Kovokime, kad ta diena išauštų kuo anksčiau.
Priešinkimės kapitalistinėms išgamoms smaugdami ekologinį terorizmą, kaip reiškinį, dar lopšyje.
Nukirtę galvą terorizmui išgelbėsime Lietuvą.

Anonymous 2010 09 29 – 16:55
nelabai supratau ar cia rimtai ar bajeris? kazkoks tupas straipsnis
Anonymous 2010 09 29 – 19:46
Kaune su dujų monopoliu kovos degindami medieną, Klaipėdoje - šiukšles
Visa Lietuva nuo dujų deginimo monopolio (nuo Gazpromo) vaduosis degindama biokurą , o ne šiukšles, ir tam padės …tas pats Fortumas, kuris su Klaipėdos savivaldybės vadų pagalba ruošiasi daryti kloaką ir atliekų deginimo sostinę.
Klaipėdos valdžia sutiko, kad Klaipėdoje būtų deginama vos ne visos Lietuvos šiukšlės, tuo tarpu Kauno valdžia elgiasi atvirkščiai – siūlo piginti šilumą deginant medieną, o ne atleikas.
Ir Fortumas su tuo sutinka, nes supranta, kad Kauno valdžia - už žmonių sveikatą ir kad jos nepapirksi.
O kas privertė Klaipėdos valdžią rinktis atliekų deginimą, o ne biokurą? Fortumas? Dideli pinigai? Labai dideli pinigai?
Kas trukdo Klaipėdos merui/vicemerei Taraškevičiui/Simonavičiūtei, aktyviems šiukšlių deginimo šalininkams, padaryti tą patį ir Klaipėdoje, t.y. priversti Fortumą deginti ne atliekas, o biokurą, kaip kad daro kauniečiai?:
„Paklaustas, ar “Fortum” turi planų plėsti veiklą Lietuvoje, bendrovės “Fortum Heat Lietuva” generalinis direktorius Vitalijus Žuta buvo iškalbesnis: “Tikrai taip. “Fortum” turi planų plėsti veiklą Lietuvoje, taip pat ir Kaune”…Jo teigimu, “Fortum” vis dar DOMISI GALIMYBE KAUNE STATYTI NAUJĄ ELEKTRINĘ, KURIOJE BŪTŲ KŪRENAMAS BIOKURAS, DURPĖS. Tačiau kol kas nesulaukta miesto vadovų sprendimo dėl bendros įmonės kūrimo su “Kauno energija” (cituoju iš šios dienos kl.lt R.Stankevičiūtės straipsnio ” “Gazprom” Kauno termofikacijos elektrinę parduoda suomiams? ( h t t p : / / tiny.lt/rgf9nd9)”.
tarakan 2010 09 30 – 14:34
Puikus straipsnis, zudyti pyd….. tuos, pauksciukai mat jiems parupo. Gandon…
Julius 2010 09 30 – 15:48
Puteiki, šiukšlės Lietuvoje regeneruojasi greičiau nei medžiai, durpės ar kitas biokuras. Todėl jas deginant, mažiau bus kenkiama aplinkai, negu specialiai tam tikslui auginant karklus ir deginant juos. Sutinku, kad deginant šiukšles į orą bus išmetama daugiau kenksmingų medžiagų, bet manau, kad deginant jas pritaikant šiuolaikines technologijas, tai bus ne tas pats, kas deginti jas sumetus į laužą. Ir šiaip, siūlau tau mažiau prie kompiuterio sėdėti, nes veikdamas kompiuteris naudoja elektrą kuri gaminasi neekologiškai. Tausok gamtą ir klaipėdiečių nervus - nekomentuok daugiau.
Okarina 2010 09 30 – 16:16
Pirmas komentaras nuostabus. Seniai taip nesijuokiau. Sunku žmonėms, kai nieko nesigaudo, bet malonu, kai tai paviešina - vis gyvent linksmiau.
Naglis Puteikis 2010 09 30 – 22:03
Juliau - komentuosiu, nes:
jei Norvegijoje kyla skandalai dėl to, kad iš 23 šiukšlių gamyklų 17 ar 18 grubiai teršė orą nuodingom medžiagom, tai žinant mūsų korumpuotą, bevalę, supuvusią valdžios sistemą, kurioje niekas nieko nedirba , už nieką neatsako, ranką ranką plauna, tai galima tik įsivaizduot, kaip smagiai degs palastmasė, o filtrai naktį , o gali ir dieną dėl jų taupymo bus išjungiami.
Todėl geriau karkllai iš bebaigainčios virsti kemsyne Lietuvos, nei šiukšlių iš Kauno, Telšių apskrities ar Skandinavijos deginimas mums po nosimi.
Tegu Skautų kvartalas, Simonavičiūtė su Taraškevičiumi ir kiti valdžios asmenys, priėmę sprendimus kūrenti ne medieną, o šiukšles, savo osobniakuose šiukšlėmis tegul šildosi patys.
Ansas Plonis 2010 10 01 – 08:44
Mielas Nagli, Tamsta mąstai kaip tikras post homo sovieticus, visas buitines atliekas metantis į bendrą šiukšlių konteinerį. Apmaudu, bet tokių vis dar pasitaiko. Aš, buvęs homo sovieticus, per 20 metų pervirtau į homo lituanicus, todėl rūpinuosi savo vaikų ateitimi ir buitines atliekas rūšiuoju, o maisto išėdas bei žalumynų nuograužas - kompostuoju. Tad esmi ramus, kad deginantieji šiukšles neterš aplinkos plastmasės dūmais. Mat aš šios rūšies atliekas esmi išmetęs į specialų konteinerį, iš kurio jos gabenamos perdirbti. Aleliuja.
vuo tep 2010 10 01 – 09:21
Onsi, Paplauskis tave ožmoš. Nors rek pripažynt, čė yr pėrms tava straipsnis, kor su kėkvėinu žuodiu sutinku.
Puteiki - nesiputuok. Api šiuokšliu deginėmą nieka nesupronti. Tas y milijuona kartų saugiau, negu su atuomu energija gamint. Netrukdyk žmuoniems dėrbt.
Puteiki 2010 10 01 – 14:12
Palaikyk savo šiukšles namuose porą savaičių, tada grįžk ir pasakyk ar vis dar esi prieš šiukšlų deginimą.
nesvarbu 2010 10 02 – 13:02
Ech, Puteiki!!!
Gaila man tavis. Isgerk cerkele (gal geriau - puslitri arielkos) ir galvoje prasvis. Kai kurie zmones dar turi ideju, o jus kaip visad, besarmati, apsijuokiat. Teisingai - koncervams reikia tokiu “lyderiu”.
nesvarbu 2010 10 02 – 13:03
Onsi,
Puikus straipsniukas!
kol 2010 10 02 – 16:06
valdžioje bus mišos nupirkti sėbrai, mokėsime už viską ir dar daugiau.
prieškario klaipėda gaminosi dujas pati, nepirko nei iš rytų, nei iš vakarų. auginant ir deginant biomasę, kiek milijardų liktų čia pat, o nepapildytų mišos kišenę? patį dujų terminalą tai pasistatysim tikriausiai už litą, o dujas iš ten veltui pumpuosim ir kaimynams pardavinėsim. dar meteliai kiti ir mums šakės. pipelynę nuties ir liksim briuseliui nesuprasta balta vieta. ačiu 141 durniui iš gedemino avenju. tie jau apsirupine, pakaks kelioms kartoms, o atkata betkurio atveju dar gaus, gal ir medali koki kita, bet ka darys kiti, neišrinktieji? aišku tokiu po meteliu, kitu bus žymiai mažiau nei dabar, bet ką jau, tiek jau to.
:) 2010 10 02 – 18:09
Tai autoriui rusai buvo geri, nes turėjo pabaigti statyti viską iki neprilklausomybės, mums- patriotams lietuviams:) Dabar rusai jau blogi:))) turbūt, kad nepastatė, o savo jėgomis panašu tikrai nesugebėsim. Patriotai lietuviai:) Man atrodo, tai paskutinis autoriaus straipsnis, nes su tokiu pykčiu rašant klaviatūra turėjo sulūžti
Ką moka lietuviai to neatimsi.
N.Puteikiui 2010 10 02 – 21:29
Neskleisk klaipėdiečiams dezinformacijos. Norvegijoje buvo patikrinta 15 šiukšlių deginimo įmonių, 8-se jų rasti šiokie tokie pažeidimai. Dėl to jokie skandalai nekilo. Šiaip jau Osle, kuris yra ne ką didesnis už Vilnių, veikia net 3 šiukšlių deginimo įmonės, kurių pajėgumai 320.000,120.000 ir 50.000 tonų per metus. Dėl to irgi jokie skandalai nekyla. Trondheime, trečiajame pagal dydį Norvegijos mieste, kuriame gyvena tiek pat gyventojų kaip Klaipėdoje, jau seniai veikia stambi šiuklšlių deginimo įmonė, kurioje sudeginama 120.000 t. šiukšlių per metus. Ji aprūpina pigia šiluma 30 proc. Trondheimo gyvenamųjų ir visuomeninių pastatų. Taip kad anksčiau ar vėliau šiukšlių deginimo įmonės ims rastis ir Lietuvoje. Šio proceso sustabdyti neįmanoma. Bet kontroliuoti, aišku, reikia.
Istatymas 2010 10 02 – 23:12
Man atrodo sio straipsnio retorika kursto nesantaika, autoriaus nuomone nera pagrista argumentais, todel remiantis istatymu del nesantaikos kurstymu sis straipsnis turetu buti redaktoriu isimtas, nes gali tureti pavojingu pasekmiu visuomeneje. Diskusijos turi vykti gerbiant kito nuomone, ieskant tiesos, o ne chuliganiskai ginant tik savo nuomone be jokiu argumentu.
edvard's 2010 10 03 – 12:34
mosiet Naglis pule rusiut sioksliu kad neabetras.
Ansas Plonis 2010 10 04 – 09:09
Mielajam įstatymų “žinovui” atrėžiu, kad jei perskaitytute visą tekstą, o ne tik jo pavadinimą, suprastute, kad visas rašinys yra ištisas argumentas, ir nerašytute nesąmoningų komentarų. Sėkmės skaityme.
t. 2010 12 20 – 05:06
1. As du metus dirbau aplinkosaugoj (KRAAD’e) ir ten tokiu dalyku maciau, kad geriau buciau nemates. Tikrai, tie kas degins siuksles cia - taupys filtrus ir visaip kitaip pazeidines tvarka. Tai uzprogramuota.
2. As pats maciau ir maziausiai du kitus liudininkus turiu kai nieko neslepdami atvaziave siuksliu rinkejai skirtingu isrusiuotu siuksliu konteinerius istustino i viena bendra bunkeri ir isveze tai (cia Poilsio g. ir Baltijos pr.).
3. Dirbdamas aplinkosaugoje ne karta buvau Klaipedos savartyne prie Danges - siulau nueiti ir kitiems ten pasiziureti, kas dar turi kazkokiu iliuziju apie sazininga rusiavima ir recyclinga. Neseniai skambinau tiem ponam, kurie pinigus uz siuksliu isvezima renka, tai buvau apstulbes kaip niekas net nezino kaip tos siuksles rusiuojamos ir kur (!) vezamos. Pabandykit ir jus pasidometi - kaip ir kur. Isitikinsit.
Keksas 2011 01 18 – 16:56
Man jau seniai buvo aišku, kad visos šiukšlės važiuoja i vieną krūva
kad to išvengti reiktų pastatyti šiukšlių perinkimo gamykla, o su autoriaus mintim visiškai sutinku. Liux straisnis.