Nacionalinis susitarimas: mažintis algas jas pasididinant

2009-01-22 – 03:39

Autorius: Naglis Puteikis

 

Seimo langams (ir dar kai kam) pritrūko kiaušinių

Seimas susimažino algas. Praneša, kad net 15 proc. Vos neapsiverkiau iš džiaugsmo – pagaliau sumažėjo socialinė atskirtis ir visokie populistai politikieriai nustos skaičiuoti, keliolika kartų daugiau seimo nario minimumas yra didesnis už paprasto mirtingojo minimalų atlyginimą. Baigsis galų gale žurnalistų kenkėjiški išvedžiojimai ir www komentatorių piktybiškai platinamos lyginamosios lentelės.

Bet ar tikrai susimažino?

Patikrinkim.

2008 11 13 (trylikta!) d.: senasis seimas pirmiausia amputuoja neapmokestinamąjį ir neatsiskaitytiną garsųjį vokelį kanceliarinėms išlaidoms nuo 6960 Lt iki 3944 Lt mėnesiui.

Čia mažinimo lyginamasis projektas, o čia balsavusieji.

Po tokio apsikirpimo ir apsišvarinimo seimo nariui dar teks už šias išlaidas ir atsiskaityti („naudojimo ir atsiskaitymo tvarką nustato Seimo valdyba“), ko nebuvo anksčiau.

Ar suvoki, mirtingasis skaitytojau, kaip sunku seimo nariams bus tapti tokiu pačiu kaip ir tu – nes dabar jiems kaip ir tau reikės pateikti buhalterijai benzino, bilietų ir kt. čekiukus? Ir tik tada gaus pinigus. Ar įsivaizduoji, kaip jiems, nepratusiems bus sunku?

Todėl antrasis veiksmas – algų padidinimas ėjosi lengviau: didina nuo 3474 iki 8230 Lt mėnesiui „į rankas“: čia didinimosi lyginamasis variantas, o čia – balsavusieji už tai.

Dauguma tądien balsavusiųjų senųjų seimo narių balsavimo dieną žinojo, kad jie jau yra išrinkti į naująjį seimą. Jie žinojo, kad gaus tas padidintas algas būdami naujam seime. Patiems nusistatyti algas draudžia seimo statutas. Todėl turėjo nusišalinti. Bet didžioji dalis senųjų-naujųjų nenusišalino.

Naujasis seimas mums su liūdesiu praneša, kad norėtų su mumis krizės akivaizdoje solidarizuotis ir tas senojo seimo padidintas algas susimažinti. Bet bijo pažeisti Konstituciją. Nes Konstitucijai neprieštarauja tik mūsų, parprastų mirtingųjų algų mažinimas. Dėl viso pikto Seimas pabando pasitikrinti: 19 seimo narių mano, kad galima mažinti, kiti balsuoja už tai, kad tokios mintys yra antikonstitucinės, arba balsuoja kojomis.

Tačiau Konstitucinis teismas nusprendžia priešingai, nei manė didžioji Seimo dalis.

Ir nuo rinkėjų niekur nedingsi. Tie, neprisibelsdami į savo išrinktųjų širdis, bando prisibelsti į Seimo langus. Kiaušiniais.

Taigi Seimas balsuoja: iš pradžių už A.Valinsko pasiūlymą, kad algą - 8230 Lt „į rankas“ reikia mažinti per pusę iki 4115 Lt „į rankas“ (o kur Jūs buvote anksčiau, ponas Valinskai?): už - 36, prieš - 15, susilaikė - 50, nepritarta (kas kaip balsavo).

Tada mažinasi 15 proc. – nuo 8230 Lt iki 6996 Lt „į rankas“ – praktiškai vienbalsiai pritaria (kas kaip balsavo už 15 proc. susimažinimą). Tik kažkodėl ne nuo kito mėnesio, o tik nuo kovo. Matyt, labai sunku buvo balsuoti, reikia pusantro mėnesio reabilitacijos – kad atsigautų, priprastų prie mažesnių pajamų.

Taigi balsavo be jokių ginčų.

Štai Jums ir išsvajotasis Nacionalinis susitarimas, tautos vienybė.

Ir garsūs džiūgavimai, kad atlyginimo vokeliuose neliko net tik  „Krekenavos agrofirmoje“, bet ir Seime. Ir kartu išsamūs paaiškinimai iki apsiputojimo, kad „mes labai save susimažinome, nes nebegauname tų 6700 Lt kanceliarinių“. Tokiu būdu prisipažįsta, kad „tuos“ jie anksčiau paprasčiausiai įsidėdavo į kišenę.

Palyginimui: senojo seimo laikais su atlyginimais vokeliuose kovėsi paprasta moteriškė Dalia Budrevičienė. O seimo nariai ramiai sau krovėsi į kišenes ne tuos 200 „budrevičiškų“ litų, o storą 6700 Lt vokelį kas mėnesį, o D.Budrevičienę praktiškai paliko vienut vienutėlę akis į akį su Uspaskicho galiomis, turtais ir vokelinės valstybės galybe.

Tik K.Čilinskas užsistojo. Beje, D.Budrevičienė vos nenumirė, nes pačios teisingiausios valstybės institucijos iš pradžių su ja „buvo labai vienodai teisingos“, kol nepakilo visuomenės nepasitenkinimas.

O dabar pabaikime ekskursiją į istoriją, ir pereikime prie matematikos. Pasikvieskime savo vaikus moksleivius ir paklauskime:

2008  m. Seimo nario mėnesinė alga - 3474 (~3500 Lt „į rankas“)

Nuo 2009 03 01 d. ji pasidarė  6960 (~7000 Lt „į rankas“).

Tai Seimo nariai algas susimažino ar „susimažino“?

Ir socialinę atskirtį, arba kaip sovietiniais laikais sakydavo, socialinę diferenciaciją paliko tokią pat – jų minimalios algos „tik“ 11,5 karto didesnės, nei minimali Lietuvos gyventojo alga.

O algas mums tiek valdiškose, tiek nevaldiškose tarnybose dirbantiems mažins ir ne taip, kaip sau, o iš tikrųjų. Ir ne nuo vasario.

Ir po to jie mokys mus kaip gyventi. Apie krizę kalbės. Apie diržų veržimąsi pasakos. Sakys, kad visi turime būti solidarūs. Visi, bet ne jie.

Stiuardesės lėktuvuose prieš skrydį rodo pratimus su gelbėjimosi liemenėmis. Galėtų mūsų seimo nariai ant savo kūno parodyti, kaip tą diržą ant savo pilvo (gerklės?) užsiveržti.

O gal mes juos pamokykime, kas kam atskaitingi, gal pamokykime juos savo pavyzdžiais?

Ei, ar čia, Lietuvoje, dar kas nors turi kiaušinių? (turiu omeny abu galimo Jūsų pagalvojimo variantus).

nesuprastas 2009 01 22 – 12:25

Oi, o kodėl ponas Naglis pamiršo užakcentuoti kaip balsavo už algų susimažinimą( per pusę ),jo mylimiausia parlamentarė? Ar tik nebalsavo UŽ? Ar tik ne mylimiausias parlamentaras, pačio Naglio iškeltas ir mylimas susilaikė šiame balsavime?Kodėl kartais akcentuojam, kartais ne?Nuo nuotaikos ar nuo mėnulio fazės priklauso?Nai nai nai

2 nesuprastas 2009 01 22 – 12:33

tai nesupratau, kas kaip balsavo gal kas gali parasyti nes tingiu skaityti tas nuorodas

Julijona 2009 01 22 – 12:33

Kaip nusivyliau p. Evaldu Jurkevičiu, kai pamačiau kaip jis balsavo pirmojo algų susimažinimo metu. Gėda, o as jumis taip tikėjau.

Slatvickis 2009 01 22 – 12:53

Nagli, rinkimai baigės, darbą jau turi, tai ko nesiliauji rašinėjęs visokių nesąmonių? Verčiau miegotum, žmopną glamonėtum, nei paryčiais prie kompo sėdėtum.

lll 2009 01 22 – 13:11

Kur ziuri teisesauga, uz riausiu skatinima? Net pavadinimas skamba riausiu kelimu.

AK 2009 01 22 – 13:44

Šaunus rašinys, kiek pritempiama, bet didžia dalimi visiškai teisinga kritika.

B. K. 2009 01 22 – 15:42

Iš tikro N.Puteikio rašinai sudomina,bet kodėl jis neakcentuoja klaipėdiečių tiksliau jo paties įpirštų klaipėdiečiams seimūnų Bilotaitės,Jurkevičiaus Žeimio apsisprendimo? Kodėl šie politinai nesubrendėlai tyli, o N.Puteikis žadina tautos jausmus.Jurkevičius makalavosi Klaipėdos mitinge ir verkšleno kad nelido jam kalbėti Tai ir yra pavyzdys kad neturi žmogelis jokio autoriteto,jo neužsitarnavo bėgiodanas iš partijos į partiją ar kažkokios gatvelės direktorius būdamas… Nėra to ko turi turėti seimūnas tai ir vys jį rinkėjai po velnių. Ką jis ir kiti du gali pasakyti dėl atlygių mažinimo?. Tei tegul greičiau ir pasako kad jie per pus ar panašiai susimažino dar jiems nematytų pinigėlių sumas.

To B.K. 2009 01 22 – 17:26

o pries rasydamas paziurejai duotas nuorodas del balsavimo?

2 III 2009 01 22 – 17:35

Kiaušinių mėtymas į valdžiso langus užims antrą vietą po krepšinio nacionalinių sporto šakų Lietuvoje tarpe.

violetawww: 2009 01 22 – 23:00

Graudu į juos žiūrėti ir klausytis. Galvoja, kad žmonės jau nebemoka skaičiuoti. Kokia arogancija - “mes nešlavėjai”, todėl negalim mažintis atlyginimų. Nors ir labai sunkiai susimažino 15 procentų, nes taip buvo priversti liaudies. Arba tos Kirkilo siūlytos išlygos:”Jūs nesteigiate energetikos ministerijos, mes tada mažinamės atlyginimus, o kitaip mes imsim visą, ir naudosime labdarai” Tokia ir panaši argumentacija be abejo mus žeidžia. Ir galbūt ne dėl to kad gauna daug daugiau , bet dėl to, kad skaito save nepakeičiamais, vertinančiais tik savo darbą ir savo kišenę, o ne sunkmečiu besiveržiantys diržus, kaip didžioji tautos dalis.
Amerikos prezidentas Obama vakar pirma diena dirbantis sustabdė visus anksčiau patvirtintus projektus, kol neišsiaiškins jų reikalingumo ir daliai, kurie uždirba labai daug iškarto sumažino atlyginimus. Ir niekas nė cypt

Vis negana ir negana 2009 01 22 – 23:38

Seimo Finansų departamento direktorė Danutė Petrauskienė portalui 15min.lt teigė, jog seimūnai-ministrai atlyginimų Seime negauna – jiems jie mokami ministerijose. Tačiau, kaip ir kiekvienam Seimo nariui, ministrams parlamentinės veikos vykdymui priklauso 1,7 VMDU (vidutinis mėnesio darbo užmokestis – aut. pastaba).

Statistikos departamento duomenimis, pastarasis 2008-ųjų pabaigos VMDU nurodomas 2319,9 lito. Vadinasi, kiekvienam Seimo nariui, taip pat ir ministrų postus užimantiems seimūnams, priklauso 3943,83 lito parlamentinei veiklai.

O ministerijose jie gauna atlyginimus, kurie, atskaičius mokesčius, sudaro apie 9 tūkst. litų, ir 1 VMDU (dabar 2319,9 lito) dydžio sumą reprezentacinėms išlaidoms.

Aprūpina ministerijos

Rasa Juknevičienė
„Išlaidos parlamentinei veiklai – tai pirmiausia išlaidos automobilio degalams ir eksploatavimui. Ministrui ministerija skiria ir automobilį, ir vairuotoją, – skaičiavo frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ seniūnas Valentinas Mazuronis. – Tai taip pat išlaidos telefonui. Ministrams pokalbius apmoka ministerija. Ministerijose jie turi ir etatinius padėjėjus, ir kompiuterius. Tad tokių išlaidų, kiek parlamentinei veiklai reikia eiliniams Seimo nariams, ministrams tikrai nereikia. Manau, jų iš viso nereikėtų skirti“.

Tuo tarpu krašto apsaugos ministrė R.Juknevičienė portalui 15min.lt sakė, kad tai vienintelės lėšos, iš kurių ji išlaikanti savo, kaip Seimo narės, biurą apygardoje. Ar tarp darbų ministerijoje spėja ten nuvykti? „Pirmadienį kaip tik vykstu. Sunku, žinoma, visur spėti, – pripažino R.Juknevičienė. – Bet toks gyvenimas“.

R.Juknevičienė patikino, kad už išlaidas parlamentinei veiklai privalės griežtai atsiskaityti, tad išleisti be reikalo negalės. Gerai nors tiek.

Vytas 2009 01 23 – 00:45

Ačiū už išsamius paaiškinimus, o ypač už nuorodas. Šaunuolis. Sveikatos ir energijos, Tau !

Anonymous 2009 01 23 – 11:00

violeta, biski klysti kai kur bet nieko,ant LT mes taip ir gyvenam spaudos klausydami, kaimyno ir ivairiu rASYTOJU, o paskui verkiam patys tingedami uzpakali pakelti ir susirasti neiskraipyta informacija.

Vytautas 2009 01 23 – 11:41

Užsiciklinot jūs su tomis savo algomis. Atrodo, kad čia didžiausiai Lietuvos problema. Algos tėra lašelis didelėje pinigų jūroje ir taupyti reikia ne tik algų sąskaita, o realiai karpant išlaidas abejotiniems “projektams”, kaip pvz.: Algirdo Mykolo mauzoliejams (Valdovų rūmams), Kėvišo “projektams”, valdininkų ir tarnautojų “kvalifikacijos kėlimo” kursams ir kitiems. Taigi, pons Puteiki, pasidomėkit jais.

Birute 2009 01 23 – 12:56

Na apie koki algu susimazinima kalbate, tautieciai? Juk labai aiskiai yra pateikti visi isskaiciavimai, kuriu galutinis rezultatas tas, kad musu isrinktieji algas ne susimazino, o PASIDIDINO! Vat taip jie ir kvailina mus, taip ir “pudrina” smegenis, o mes, paklusni aviu banda, tikime. Atsiranda netgi tokiu, kurie dar isigudrina rasti pateisinimu valdzios veiksmams ir kritikuoja mitingus. Toks jausmas, kad tai sovietinio rezimo garbintojai ir ne kitaip. Nes negali taip mastyti sveiko proto tautietis. Gerb. N. Puteiki, as visada sakau, kad su kaiusiniais pas mus viskas tvarkoj - pilnos parduotuves! Stiprybes jums! Tegu Dievas saugo jus ir jusu sheima.

Birute - taisau klaidele 2009 01 23 – 12:59

kaiusiniais - kiausiniais

s 2009 01 23 – 15:55

Kodel mes pykstame dėl padidintu seimo narių algų? Kodėl gerbiamas autorius žarstosi kritika jau ne pirmame blogo rašinyje? Nejaugi taip stipriai apsiriko ar nusivylė išrinktais atstovais? Ar galime mes pažiūrėti i Seimą kaip į įmonę, jei darbuotojai gauna didelę algą iš jų tikimasi atitinkamos grąžos. Jei darbuotojas, šiuo atvėju seimo narys nepatenkina lūkęsčių jis atleidžiamas, pervedamas į kitas pareigas arba jam sumažinamas atlyginimas. Tai ko mes tikimės iš mūsų išrinktų atstovų? Aš kaip rinkėjas balsavau su visa šeima Naujamiesčio apylinkėje, buvome išvyke per abu turus. Balsavome už TS, aišku ne dėl p. Naglio “nuopelnų” Klaipėdai (priekaištausiu amžinai). Ko aš tikiuosi iš TS seimo narių išrinktų mano mieste:
iš parlamentarės Biliotaitės tikiuosi asmeninės patirties kuriant šeimą ir sulaukiant vaikučių pritaikymo sunkiame įstatymo leidimo versle. Kad jaunoms šeimoms būtu lengviau. Na blogiausiu atvėju erotinės fotosesijos.
Parlamentaro Jurkevičiaus, nežinau. Veiklos sritys plačios, žmogus savęs dar nerado. Žinau! Tikiuosi paprasto dalyko, jog Klaipėdoje, o kartu ir Lietuvoje bus pradėti tvarkyti parkai, kur aš galėsiu kaip kokiam Stoholme pasivartyti ant žolytes.
Iš parlamentaro Žeimio noriu daug. Trikiuosi 2,5 tarptautinių oro uostų Lietuvoje. Siauros geležinkelio vėžes į europą. Žemės reformos pabaigos. Smulkaus ir vidutinio verslo atgaivinimo nors pajūryje. Statybų sektoriaus protingo sureguliavimo ir nors architektūros paminklų (ne paveldo) išsaugojimo - noriu kad Žvejų gatvė taptų gražiausia gatve Lietuvoje.

no kadima 2009 01 23 – 18:09

jau bloga nuo puteikio darosi

Skaitovas 2009 01 23 – 21:42

Darbo metu reikia dirbti, o ne rašliavom užsiimti. Pradžioj save pasižiūrėk “teisinguoli”,tada kitus nagrinėk. O šiaip, geriau pasigydytum…

2 S 2009 01 23 – 22:20

Žvejų gatvė jau tapo pati gražiausia. Vien ko verti tie kylantys mūrai ties Ūkio banko 10 aukščiu. Ateinančios kartos dėkos.

Daug rašo 2009 01 24 – 00:15

Jau daug pie tai rašo: www .ve .lt/?data=2009-01-23&rub=1065924816&id=1232696718

Už tą pačią kainą sukruto ir Seimo nariai, galų gale apsikarpę savo mėnesinius - tiesa, metams ir tik 15 proc. Tačiau investavę du šimtus “štukyčių” gavome grąžą neblogą, kaip auksiniais statybų verslo laikais - tuos pačius du milijonus, kuriuos kažkas Seime piktybiškai mėgino nurašyti į sausio 16-osios nuostolius. Beje, būtume gavę dar didesnę grąžą, jei Seimo nariai būtų įsiklausę į Seimo pirmininko Arūno Valinsko siūlymą atlyginimą susimažinti mažiausiai 50 proc., paskui - iki vidutinės pensijos dydžio ir įsteigti vardinį fondą nukentėjusiesiems nuo Vyriausybės riaušinių veiksmų paremti. O dabar tas susimažinimas atrodo keistokai: anos kadencijos eiliniai Seimo nariai grynais gaudavo 10 tūkst. litų (3500 litų atlyginimas į rankas ir 6500 litų kanceliarinis priedas), po parlamentarų “atlyginimo reformos” realios išrinktųjų pajamos padidėjo 2 tūkst. litų (8200 litų atlyginimas ir 3800 litų parlamentinei veiklai). Na, o dabar, po priverstinio susimažinimo, Seimo nario atlyginimas vėl kiek smuktelės (7000 litų atlyginimas ir 3800 litų parlamentinei veiklai), tačiau išliks net 800 litų (ironiška, tačiau viena vidutine pensija!) didesnis, nei plėšė anos kadencijos seimūnai! Štai jums ir istorinis penkiolikaprocentinis susimažinimas! Prisidėjo mūsų išrinktieji sunkmečio proga po vieną pensiją “ant galvos” ir nė nesiruošia steigti vardinių paramos-labdaros fondų, kaip andai kvietė vienas iš antrųjų trečiųjų valstybės žmonių. O būtų įspūdinga: 141 pensininko duoną kremtantis seimūnas ir 141 labdaros fondas, skirtas skurstantiems valstybės politikams paremti.

Rimas 2009 01 26 – 00:12

Labai išsami informacija. Ypač aišku kas už ką balsavo. Ačiū p. Nagliui. Ne veltui pasitikėjome. Tik , gaila, kad su gerbiama Agne Bilotaite Jakų bendruomenė nebegali susitikti. Ji vis užimta…

Pavyzdis 2009 01 26 – 18:28

Didžiosios Britanijos Lordų Rūmų nariai yra nerenkami ir negauna atlyginimo, bet gali siekti, kad būtų apmokėtos jų išlaidos, susijusios su dalyvavimu Lordų Rūmų ar komitetų posėdžiuose.

pokemonas 2009 01 27 – 22:41

nesupratau jumoro, p.Naglis aktyvus opozicionierius, taiklus rasynetojas, bet kodel jis kitiems padeda patekti i seima, o pats ne, ne ne nereikia asaru jei ant stalo… kas? seime gali tekti dirbti ir dirbti Pozicijoje, o kaip dirbti, jei jis savo partiecius su zeme maiso, he, persona non grata… tai geriausias variantas kelti triuksma is nepasiekiamos Klaipedos. Nemegstu nesaziningu, ne ne, nesaziningu pasinaudojimo ar isnaudojimo prasme… pazistantys p. Nagli supranta apie ka kalba,

Karolis 2009 01 28 – 09:26

Jeigu butu daugiau tokiu, kaip Puteikis, ne tik Klaipedoje, bet ir Lietuvoje visi gyventume kitaip.

Jonas 2009 01 28 – 14:10

Gerai, paskaiciuojame, sumaziname visiems seimo nariams algas per puse gaunasi 5000*141=205 000 Lt per menesi juos padaliname visiems Lietuvos pensininkams, kuriu yra 1 500 000 gaunasi 205 000 / 1 500 000 = 0.13 Lt kiekvienam pensininkui papildomai prie pensijos. Jetau, ponai, kiek daug… jus visi pamastykite, kaip padaryti, kad ekonomika turetumeme grista inovacijomis, kad BVP butu kuriamas, o ne perpardavinejamas, kad kuriamos butu inovatyvios prekes ir paslaugos, kad verslas veiktu pasiremiant mokslinemis inovacijomis, o vaikai nuo mazens butu lavinami taip, kad mastytu kuo kurybingiau. Cia vienas kito nepjaukime, o pagaliau imkime dirbti. Man paciam nera jauku, kai seimo nariai uz mane uzdirba 10 kartu daugiau, bet tai niekis, ju algu issidalinimas nieko naujo neinestu. Reikia dirbti tikslingai. Jei turite kita nuomone rasykite man jns_ja@yahoo.com

to Jonas 2009 01 28 – 14:47

Gerai neduokime pensininkms duokime pradinukams! Jie musu atetis.

tsiku 2009 01 28 – 17:05

Ko putnojates ant N. Puteikio? Teisybe nepatinka? Pasidziaugti reiketu, kad zmogus priklausymo partijai nesulygina, su priklausymu avinu buriui, supraskit - kur suo pagine ten visi ir bega…seimoje neretai nusiviliama vieno ar kito seimos nario poelgiu, o ka jau kalbeti apie partija,tai nesulyginimai didesne socialine grupe. Stiprybes N. Puteikiui!

Jonui 2009 01 28 – 23:36

Koks skirtumas kiek susitaupys, kad ir 1 litas, svarbu kad siurbėlės negautų 10-imis kartų didesnes algas nei tą patį ir dar kvalifikuotesnį darbą dirbantys, juk jie tokie patys kaip ir mes, o jei sunkmetis ir visie taupo, tai ir taupom: kas po 1, kas po 10 , o seimo nariai prašome pirmieji ir pavyzdį rodykit.
Ir nesutinku su Jonu, kad algų išdalinimas nieko naujo. Kaip tik naujieną įneštų - socialinę atsakomybę, kai daugiau uždirbantis moka daugiau.

oho 2009 01 29 – 22:50

naglas ispusteikis vis negali saves nepareklamuoti, eilinis mulkis trokstankis valdzios

Eligijus 2009 01 30 – 05:12

kažkodėl, kai Kultūros ministerijoje sėdėjai, perdėm tylus buvai, Nagli, ir plovei pinigyčius ne tokio masto sumomis. Dabar lietuvių - baudžiauninkų “sąžinės balsu” patapai?
O kuo būsi, kai vėl į valdžią prasimuši?
Populistas! Atiduodu tau garbę, už tai, kad išmanai viešųjų ryšių niuansus, t.y. kur smeigti pagaliuką į lietuvišką, viskuo nepatenkintą, širdį. Toli eisi, jeigu visai neprasigersi. Čia tavo naujoji priklausomybė - su ruporu po gatves lakstyti?

Karolis 2009 01 30 – 13:01

Ziuriu, Nagli, kiek pykcio ir neapykantos susilauki. Nekreipk demesio, tie, kuriems pinigus moka Lubys, Taraskevicius ar Dargis loja ir los.

pokemonas 2009 01 30 – 17:08

Karoli, gana i uzpakaline ertme nerti…

skaitovas 2009 01 31 – 10:34

Karoliui
Jeigu butu daugiau tokiu, kaip Puteikis, ne tik Klaipedoje (KPD teritoriniame padalinyje), bet ir Lietuvoje visi gyventume kaip durnanamyje. Ten tik Puteikiui ir vieta.

Karolis 2009 01 31 – 18:10

Panasu, kad pokemonas kaip tik is ten isneres, nes labai dvokiantis, o skaitovas tekstus durnanamyje, matyt, ir skaito. Sekmes toliau mesle kapstantis!

skaitovas 2009 02 02 – 23:20

Karoliui
Čia gerai pastebėjai, kas yra mėšlas

Melnragis 2009 02 05 – 15:35

Gal Naglis galėtų paaiškinti kuo Tėvynės sąjungai nusipelnė Melnragės seniūnė komunistė Dorčienė, kad jai ruošiama melnragės nuajų kultūros namų direktorės vieta, o Jos padėjėjai Jolantai meno vadovės vieta

Anonymous 2009 02 27 – 03:11

Klaipediniai, ko jus kimbat prie tos Bilotaites.Dziaukites,kad turit seime nekvaila,grazia,o dar ir protinga atstove.

NEklaipedine 2009 02 27 – 03:18

Arba,jus,klaipediniai iskvaileje,kad puolat tai Bilotaite,,tai Puteiki.Kad daugiau tokiu zmoniu Lietuvai,tai klounu seime nebutu.Didziuokites siais zmonemis.,o ne puldinekit.