Džiazas man patinka
Džiazas man patinka. Niekuomet neatsisakau, kai mane kviečia pasiklausyti šios muzikos. Ypač neatsisakau jos klausyti iš ypatingai svarbių svečių ložės. Tačiau mane suerzino šios muzikos koncertų organizatorių akiplėšiška drąsa lįsti į miesto kišenę ir prašyti daugiau pinigų džiazo kapelų suvažiavimams organizuoti. O juk miestas - tai ir mudu su tamsta, mielas skaitytojau.
Aną dieną vieno garbingo seimūno, tautoje vadinamo primato vardu, žmonelė kukliai pasibeldė į vykdomojo komiteto duris ir droviai nuraudusi paprašė paramos. Tačiau parama pasirodė ne tokia jau drovi. Nei daug nei mažai - 600 tūkstančių. Per trejus metus. Kuklioji žmonelė pažadėjo ir koncertus organizuoti, ir miesto džiazo kapelas į tą koncertą pakviesti, ir įvairių kitokių balalaikų. Tačiau už tai ji norinti gauti padorią algą.
Visiškai suprantamas jos noras ir siekiai itin kilnūs. Aš taip pat norėčiau, kad džiazo muzika Klaipėdoje skambėtų ilgus metus. Taip pat norėčiau, kad ji būtų nemokama.
Tačiau tikrai ne mano ir ne mano vaikų sąskaita.
Suprantu, kad burmistrui smagu pasigirti, kad jis esąs tos negrų išrastos muzikos festivalio globėjas. Tačiau svarbu nepamiršti, kad miesto pinigų maišas taip pat turi dugną.
Dar svarbiau nepamiršti, kad miesto pinigai, tai mano, tavo, mielas skaitytojau, to paties burmistro, Jono, Petro, Onutės ir Petrutės pinigai. Mūsų visų. Todėl su jais reikia elgtis taupiai ir atsakingai.
Mes suprantame, kad pinigų pritrūko žolei nupjauti. Tieko to, nepasiutome.
Mes suprantame, kad pinigų pritrūko darželių virėjų algoms. Tiek to, patys susimetėme ir algas jos gauna.
Mes suprantame, kad nemokamas popamokinis ugdymas tapo mokamas. Nepasiutome ir mūsų vaikai dėl to neišrupūžės.
Mes suprantame, kad būtina apmokestinti automobilių stovėjimą visame mieste.
Mes suprantame, kad trūksta pinigų viaduko remontui. Nepasiusime ir toliau važinėsime viena eismo puse.
Suprantame, kad dar vienam tiltui per Dangę pinigų niekuomet neatsiras, kelias į Girulius niekuomet nepraplatės, o Smiltynės tualetų duobėse iki pasaulio pabaigos būriuosis iškrypėliai.
Tačiau tikrai nesuprasime, jei tokios visuotinės ubagystės laikais atsiras pinigų ir simfoniniam orkestrui, vadovaujamam vilniečio, paremti ir net negrų muzikos festivalio organizatoriams algą mokėti.
Sutikčiau, jei tų kapelų festivalį padarytų mokamą. Tiek to, kelis litus bilietui sukrapštyčiau, jei jau visai blogai be tos muzikos būtų.
Tačiau kodėl turėčiau mokėti už tą festivalį, jei jame negalėčiau sudalyvauti? Būtent taip pasijusčiau, jei miesto burmistras organizatoriams pinigus skirtų iš miesto maišelio. Kodėl mes visi, mėgstantys ir nemėgstantys šios muzikos, galintys ir negalintys jos pasiklausyti, turėtume finansuoti koncertą, kurio atlikėjų klausysis vos keli mano draugai?
To niekuomet nesuprasiu.

juočkis 2009 09 22 – 11:50
Iš snukio matosi, kad tokie dalykai tau nesuprantami. Debilas.
juočkiui 2009 09 22 – 12:32
Kongas ar Kongienė būsite?
Komiteto pirmininkas 2009 09 22 – 13:38
melskimes,kad grubliauskai to briedo neperskaitytu,nes tikrai paliks mums kultura mieste su kapelijomis ir balalaikomis.Gal autorius varda ir pavarde prisistatytu,nes yra cia musu ,daugiau norinciu akis i aki isgirsti tamstos nuomone.Paklausk kiek tau kainuoja juros svente, (baisus lygis).Paklausk kiek tau kainavo Europeada ir kt.
Virginija 2009 09 22 – 16:02
Ansas Plonis - kaip plonas - taip plonas per visus galus… dziazo myletojas, kuris ja apibudina ‘negrų išrasta muzika’… Paskutini karta tai girdejau sovietiniais laikais, kai dar budavo pridedama, jog proletariatui su sia muzika nepakeliui… Savo proletariskais laikais gerai tai isisamoninot… O siais laikais miesto biudzeto pinigus - emet laikyti savo kisene?… ’susimetet ir davet’ - is biudzeto, tiesa?.. Ka bendro su miesto kultura turi miesto ukio tvarkymas? O va Arena - turi. Kiek milijonu i skola ant miestieciu galvu ilindot Arenos statybai?… Dramos teatra palikot griuti dar keliems (ar desimciai) metu, vieninteli profesionaliai ir kokybiskai otganizuota festivali paliekat likimo valiai, o arenai, kur didziausia bus apsilankiusi zvaigzde - geriausiu atveju Kirkorovas ir Laima Vaikule - skolinates kelias desimtis milijonu! Juros svente - ir visa jos globa - tobuliausias atspindys i kokia ‘kultura’ orientuojasi Klaipedos miestas ir tokie zoles pjovejai kaip Jus… Beje, kiek mums kainuoja si jusu broliu proletariatu svente, is kurios save gerbiantys klaipedieciai vaziuoja lauk?… Galetumet smeliuko i senamiescio namu kiemelius atvest ir isvest, kad paskui zmones galetu nedusti nuo my.. tvaiko.. Ir tas tvaikas - tai viskas, kas lieka po jos… gal si karta realiai is savo kisenes sias paslaugas paplanuokit, nes is musu miestieciu ir taip uz si jobvala paimat per daug… Puiki taupymo programa - kultura keiciam i ‘chaltura’… Tokie, kaip jus - nepasigesit, skurdesni nei esate - netapsite… Beda, kad tokie kaip jus realiai skurdinate miestiecius… Nes is unikalaus miesto, kuris savo europietiskumu, mastymu, polekiu, laisvumu (ir cia visada baksnojama buvo i Dramos Teatra, i Dziazo Festivali, Unikalu senamiesti..) zavejo visa Lietuva, liks tik tas pats tvaikas…
Algina 2009 09 22 – 17:03
Dziazo festivalis tapo Klaipedos veidu - daug musu draugu atvaziuoja i uostamiesti butent del jo.
Kurti miesto ivaizdi - uzima daug laiko, pareikalauja daug jegu, atkaklumo ir kantrybes.
Patinka dziazas ar ne - jis jau tapo miesto kulturiniu ivaizdziu - o tai jau butina puoseleti ir palaikyti, jei rupinames miestu.
I si festivali ideta labai daug miestelenu pastangu tiek is verslininku, tiek kulturos darbuotoju, tiek studentu, tiek paprastu zmoniu.
O festivalio organizatoriu prasoma suma yra tikrai juokinga - tik uz scena susimoketi. Jau miestas tikrai galetu sau tai leisti.
Klausimas 2009 09 22 – 21:13
Man tik klausimas, ar tas pilypas iš kanapių realiai durnas, ar tik mus visus durniais laiko… Dėl vieno sutinku - ‘šiais visuotinio skurdo laikais’ - jūs esate skurdesnis už patį neturtingiausią man žinomą elgetą… Užjaučiu… Bet aš labiau nei iškrypėlių prie Smiltynės viešojo tualeto, bijau dvasios iškrypėlių prie miesto biudžeto… Suprantu, kad miestas dar be vieno tilto per Dangę - išgyvens, siauresniu keliu į Girulius pravaziuosim, nes suprantu, kad tokio Teatro, kokį turėjom, galim ir neturėti, tokį Festivalį, kokį savo pastangomis miesto entuziastai kūrė - gali nebeatgaivinti, miestiečio į senamiestį - galim niekada nebesusigrąžinti… nebent suprasime visi jus paskaitę, kad tokiais skurdžiais kaip jūs pilypas kanapinis - nenorim būt ir patrauksim jūsų rankas nuo miesto biudžeto..
Juzefa 2009 09 22 – 22:33
p.Ansas Plonis - tai labai džiazinis vardas. Nesuprantu kodėl Jūs neketinate dalyvauti? Gal Jūsų 2008-aisiais metais į rėmejų ložę nepakvietė? O gal Jūs daug asmeniškai skyrėte festivaliui, kaip tikrasis rėmėjas ir Jūsų deramai nepagerbė? Ar skaičiavot gerbiamasis, kiek žmonių dalyvauja, t.y. ne tik groja scenoje, bet šoka aikštėje, ploja, bendrauja? Ir kas kaltininkas tokio geranoriško sambūrio? Akivaizdu, kad ne Jūs, o Džiazo festivalio organizatoriai. Ir kodėl Jūs tap pesimistiškai nusiteikęs nepadarytiems darbams? Reikia veikti ir nesklandumų bus mažiau. Klaipėda turi stambiausius terminalus, kuriuos valdo turtingi žmonės. Jie gi moka mokesčius. Keliai, WC ir kt. bus tvarkoma. Juk nepaprašė organizatoriai, kad šiandien miestas skirtų lėšas festivaliui. Manau, kad tai normalus projektas, paraiška, derybų objektas. Linkiu tolerancijos straipsnio autoriui ir, jeigu Jūsų sielai svetima muzika, nemieli besidžiaugiantys žmonės, tai kodėl Jūs Klaipėdoje gyvenat? Yra daug vienkiemių. Sėkmės džiazo organizatoriams. Tikiuosi, kad šis straipsnis neužtvers kelio bendravimui, džiugesiui, kūrybai.
Ansas Plonis 2009 09 23 – 09:33
Visos, kurios pagatavos mane į skutelius suplėšyti, atsakykite, ar jūs iš tiesų tokios nukvakusios, ar tik apsimetate? Priminsiu, kad džiazas man patinka. Tik pridursiu, kad neturėdamas pinigų karbonadui valgau bulves, o neturėdamas užtenkamai pinigų naujiems batams, nepirksiu Gucci triusikų. Todėl dar kartą kartoju (ypač toms, nukvakusiosioms), jei miestas negali vykdyti tiesioginių savo funkcijų - užtikrinti nemokamą popamokinę veiklą moksleiviams, nemokamą maisto ruošimą darželinukams, net naikina vaikų šokių kolektyvus bei klubus, ar turi jis teisę skirti daugiau nei pusę milijono vieno koncerto organizavimui? Jei poreikis jį organizuoti yra, valio. Renkite jį tokį, koks įsitektų į realias finansines galimybes. Kaip buvo šiemet. Tačiau neturint užtenkamai pinigų, negalima eiti į restoraną, o verčiau pasukti į “Norfos” gatavų gaminių skyrių.
Atsakymas 2009 09 23 – 10:57
..aišku, jis realiai durnas… tuk, tuk…
Ale negirkite, negirkite.. 2009 09 23 – 11:11
Kaip medus is Ansas Plonis lupu. Aciu. Tik nesuprantu, kodel jus taip ironiskai atsiliepiate apie negru muzika - juodaodis proletariatas jums turetu buti prie sirdies, Nors buti salia Ansas Plonis - kievienam negrui butu didziule neslove. Gal nebevardinkit savo prioritetu. Jau pakankamai isvardinot. Kai gausit pinigeliu, eikit karbonado valgyti. Neliskit prie dziazo savo taukuotais pirstais.
Pro šalį 2009 09 23 – 12:00
Na, pirmąkart taip stipriai pro šalį, Ansiukai, pavarei. Nereikia kalbėti apie tai, ko nesupranti. Kultūros įtaka miestui - tau gūdi tema. Nors, kaip humanitarui, turėtų būti atvirkščiai. Nemokamų renginių, ir nemokamos kultūros - nebūna. Tiksliau, kai už kultūrą nesumokama, menininkai išvažiuoja į šiltesnius kraštus, o tos vietos, iš kur jie pasitraukė, paliekamos likimo (parazitų) valiai. Gal pakeiskime Klaipėdos džiazo festivalį yvų lygio popsu? Ne, tikrai, parašyk geriau, ką tu galvoji apie zvonkus, jei labai nagai niežti. Bet džiazo - neliesk. Kam jau kam, bet šitokiems projektams miestas pinigų turi rasti.
com_jaunuolis 2009 09 23 – 12:09
Tamsta, Ansai Ploni, it koks sovietmečio tipas, visko nori nemokamai. Vaikus maitinti ir mokyti papildomai už dyką. Kad žolę kas nors nemokamai nupjautų ir t.t. Margaret Tečer dar Gorbačiovui anuomet pasakė: nemokamų pusryčių nebūna. Už viską kas nors sumoka. Kapitalizme yra įprasta mokėti už paslaugas, tačiau menas - ne paslauga. Menas yra dotuojamas. Ir jeigu Klaipėdos menininkai sugebėjo išauginti iki europinio lygio Pilies džiazo festivalį, tai šlovė jiems. Ir garbė tiems, kas tą festivalį remia.
Ansas Plonis 2009 09 23 – 12:32
Mislijau, kad šventų karvių tik Indijoje yra. Pasirodo, jų ir mano mielame Memelyje besama. Kitaip nei karvėmis tų negrų išrastos muzikos šalininkių nepavadinčiau. Puiku, duodame net ir po milijoną kasmet tam festivaliui. Tegu triukšmauja tie šokoladiniai puošeivos po senamiesčio gyventojų langais. Tegu šėlsta duonos ir žaidimų ištroškusi publika iš pietinės Klaipėdos dalies kvartalų. O ką mes turėsime po trijų dienų šėlionės? Alkanus vaikus, gatvėmis slampinėjančius dykus paauglius, juosmenį siekiančioje nenupjautoje žolėje savo ir ne savo noru besivartančias poreles. Užtat galėsime pasigirti, koks festivalis buvo atvažiavęs. O miela seimo nario, labiau žinomo primato vardu, žmonelė tyliai kikens iš mūsų naivumo. Ji viena, ir jos vaikeliai tikrai džiaugsis suorganizuotu festivaliu ir sotesniu kąsnelu.
Algimantas 2009 09 23 – 12:42
Štai jums Klaipėdos vaizdelis - Ansiuko naujas kūrinys. Nereikia taip pulti žmogaus, į skūtelius drąskyti. Nei kultūra jam ką gali duoti, nei jis kultūrai. Na, turi žmogus problemų. Bet ne vienas jis toks. Jau kelinti metai iš eilės ta linkme mūsų miestas juda. Daug tokių ansiukų įsivaizduoja, kad Akropolis - miesto kultūros lopšys, nes čia jis sėkmingai realizuoja visus savo kultūrinius poreikius. Ansiukų valdžia. Ansiukų Klaipėda. Ansiukų Lietuva.
Mt26 2009 09 23 – 12:47
6 Kai Jėzus viešėjo Betanijoje, Simono Raupsuotojo namuose, 7 atėjo moteris[i2], alebastriniu brangaus kvapiojo aliejaus indu nešina, ir jam sėdinčiam prie stalo išpylė ant galvos. 8 Tai pamatę, mokiniai pasipiktino ir kalbėjo: „Kam toks eikvojimas? 9 Juk buvo galima aliejų brangiai parduoti ir išdalyti pinigus vargšams“. 10 Tai išgirdęs, Jėzus tarė: „Kam skaudinate moterį?! Ji man padarė gerą darbą! 11 Vargšų jūs visuomet turite su savimi, o mane – ne visuomet.
Ui 2009 09 23 – 12:54
Ui, tik nebeplonink, Ploniuk, nebeplonink. Vaikučių ašarom tu mūsų negraudink ir demagogijos toliau neskleisk. Nesikėsina Festivalio rengėjai į vaikučių pinigus. Kas skirta kultūrai, miestiečiams išdalinta nebus. Asfalto nuo kelio duok vaikučiui pagraužt, kad pajaustų tikrą pinigų, kurie buvo sukišti į kelius, skonį. Kultūros vakumas ir gimdo tokius, kaip tamsta.
info 2009 09 23 – 14:16
Sistemai – pusę milijono
Šiais metais savivaldybė organizavo apie 30 viešųjų pirkimų, kuriuose įsigyta įvairiausių prekių ir paslaugų. Daugiausiai pasirašyta sutarčių su kompanijomis, kurios rekonstruos kelias mokyklas ir darželius, valys miesto šaligatvius, ženklins gatves, prižiūrės šviesoforus.
Tačiau nupirkta ir nemažai paslaugų, be kurių miestas, besigėdijantis skylėto biudžeto, būtų tikrai išsivertęs.
Net keturis viešuosius pirkimus inicijavo Informacinių technologijų skyrius. Nors jame, be vedėjo, dirba dar šeši specialistai, miesto valdžia samdė bendrovę, kuri suprojektuotų elektroninio pašto sistemą, ją testuotų, diegtų ir techniškai aptarnautų. Per trejus metus numatomų atlikti darbų kaina – beveik 500 tūkst. litų.
Dėl šios sutarties pasirašymo Informacinio technologijų skyriaus vedėjui Dariui Kadžiui buvo pradėtas patikrinimas dėl galimo tarnybinio nusižengimo. Mat jis pasirašyti sutartį padavė savivaldybės administracijos direktoriui Aloyzui Každailevičiui, nors iš vyriausiosios buhalterės nebuvo gavęs parašo, garantuosiančio, jog pinigų sumokėti už darbus bus.
Savivaldybės vyriausioji buhalterė Daiva Trečiokienė, kurios rašto pagrindu ir pradėtas patikrinimas, tuomet teigė, jog sutarčiai nebūtų pritarusi, mat biudžete tokiems darbams nebuvo numatyta pinigų. Gali būti, jog konkurso rezultatai būtų buvę anuliuoti ir sutartis net nebūtų buvusi pasirašyta, taip miesto ižde būtų pavykę sutaupyti apie 470 tūkst. litų.
Informacinių technologijų skyrius taip pat užsakė viešąjį pirkimą, kurį laimėjusi bendrovė savivaldybei už 223 tūkst. litų trejiems metams išnuomojo programinę įrangą. Tačiau kokią ir ar ji tikrai buvo būtina, sužinoti nepavyko, nes D.Kadys šiuo metu atostogauja.
Per metus už beveik 344 tūkst. litų miesto valdžia dar turėtų nusipirkti kompiuterinės įrangos ir organizacinės technikos.
A. Maslow 2009 09 23 – 16:25
Man nepatinka džiazas. Todėl aš prieš, kad iš nuskurdusių miestelėnų kišenės būtų skiriama pusė milijono būtent džiazo malonumams. Kodėl ne chorui “Cantare”? Kodėl ne Menų fakulteto Mokomajam teatrui? Kodėl ne Vizgirdai? Ne lėlių teatrui? Gal jie irgi festivalį suorganizuotų už pusę milijono su malonumu? Ir jie profesionalai, ir jie Lietuvą garsintų.
Man nepatinka džiazas, bet tai nereiškia, kad aš prieš kultūrą apskritai. Manau, festivalių rengėjai šiandien turėtų ieškoti mecenatų ne toje kišenėje, iš kurios šiandien visiems špyga kyšo. Ansas Plonis teisus dėl to, kad dabar ne laikas. O kad jo kalbos maniera tokia, atitinkanti fotografiją, tai čia jo literatūrinė teisė.
Su pagarba - Abrahamas Maslow, bet ne tas.
Izidorius Sviestys 2009 09 23 – 18:43
Gerbiamas Abrahamai Maslow,
Info statistika iškalbingai byloja, kaip realiai rūpinamasi tikslingai panaudoti biudžeto lėšas. Ir tą sąrašą kiekvienas mūsų galėtume tęsti iki begalybės. Kaip ir sąrašą, kur būtinai reikia panaudoti, bet nebuvo panaudota. Bet Jūsų tai nejaudina. Masina pinigai, kurie eina pro šalį? Jūs tikrai galvojate, kad 200 000 yra ta suma, už kurią galima suorganizuoti festivalį, toks koks jis kasmet vyko iki šiol? Organizatoriai nori užsitikrinti sumą, kuri padengtų minimalias išlaidas, ir kasmet iki paskutinės dienos nedrebant, ar festivalis įvyks ar ne.
Taip, jei tokia pinigų suma būtų skiriama naujai besiformuojančiam festivaliui - man atrodytų begėdiškai kvaila ir įžūlu. Net ir klestėjimo laikais.
Džiazo Festibvalis vyksta 15 metų. Kalbam ne apie galimybių projektą - apie ilgametį festivalį, kuris savo lygį demonstravo visus šiuos metus, neapvildamas nei miesto, nei svečių. Jei Jūs nurodytimėte kitą Festivalį Klaipėdoj (ne būtinai džiazo), kuris prilygsta savo kokybe šiam Festivaliui, - galima būtų kalbėti rimta argumentų kalba. O ne patinka - nepatinka.
Ansas Plonis 2009 09 24 – 08:59
Gerbiamas Izidoriau Sviesty, netikiu nė vienu Tamstos žodžiu, bo nes patyriau, kad Tamsta esi veidmainis, melagis ir apgavikas, pasirašinėjantis tai vyriškais, tai moteriškais vardais. O gal Tamsta esi tas, kuris dieną vilki vyriškais drabužiais, o vakare - moteriškais? Arba atvirkščiai. Tad būk mielas, valdykis ir neteršk virtualios erdvės savo išsireiškimais, nesudaryk įspūdžio, kad to koncerto, dėl kurio tamsta galėtum ir ant ambrazūros kristi, gerbėjų yra dauguma.
Pritariu Izidorui! 2009 09 24 – 10:40
100 procentų pritariu: “Jei Jūs nurodytimėte kitą Festivalį Klaipėdoj (ne būtinai džiazo), kuris prilygsta savo kokybe šiam Festivaliui, - galima būtų kalbėti rimta argumentų kalba. O ne patinka - nepatinka.”
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Izidorius Sviestys 2009 09 24 – 10:45
Akivaizdu, kad tokiam lėkštam straipsniūkščiui per daug dėmesio ir rimtų komentarų. Nes to dėmesio objektas ne Tamista ir ne jūsų rašliava - o Klaipėdos Džiazo festivalis. Dėl Tamistos nei aš, nei, įsitikinęs, kiti čia nebūtų lindę, varginęsi ir gaišę laiko. Festivalis yra ir bus - o jūs esat niekas. Galiu pažadėti, kad net per klaidą neįlįsiu daugiau į jūsų mėšliną eterį. Per daug jums garbės. Pradėjot apie kultūrą, o baigėt - armatūra. “Gimęs šliaužioti - neskris”.
O dėl jūsų liguistų fantazijų, aš tik galėčiau priminti dar vieno rusų klasiko žodžius: “kiekvienas mano pagal savo sugedimo lygį”, Gerai, kad pasirodėt vienas taip stipriai pažengęs.
Ansas Plonis Izidoriui 2009 09 24 – 10:56
Būsiu begaliniai dėkingas, jei Tamsta, senas pirdale (ar nukvakusi ledo ritulio lazda*), nusivalysi seiles nuo monitoriaus, kurį aptaškei besiplūsdamas lyg pagiringas santechnikas. O Tamstos banalių ir lėkštų komentarų po savo tikrai neeilinio meninio ir idėjinio lygio tekstais - nepasigesiu. Labanaktis.
* - kliuška (rus.).
S.U. ST. OK. 2009 09 24 – 15:46
…nusitraiskei, ploni…nebesivaipyk..kisk ta ranka, kur laikai gilyn ir pasi… gal spaudimas nukris…jei pavyks..tas irgi turbut susitraukes kaip kakta…daug nepanaudoto ploto…
Ansas Plonis 2009 09 24 – 16:01
Pastarajam. Jei nemikčiotum, gal pavyktų ir ką nors protingo pasakyti. Negalima pykti ant kalbėjimo negalią turinčio individo. Tokį tik užjausti belieka. Vargšelis.
Sėsk, du! 2009 09 24 – 16:32
Kongas - geografinė sąvoka, šiaip jau… O primato mąstysena kaip tik ir dvelkia tokios “publikacijos”. Blogas “blogas”. Sėsk, Ansai, du!
Ansas Plonis 2009 09 24 – 16:46
Pačiam - du. Geografijos žinovas atsirado. Jei nematei kultinio praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio filmo “King Kongas”, su Jesica Lange, kurio personažo vardu ir yra žinomas dabartinis Seimūnas, bent patylėtum.
pastarasis to plonis 2009 09 24 – 18:10
…jei turetum bent viena smegenu vingi, suprastum… pats pirmykstis ‘primatas’ daugiau buvo apdovanotas…
beje 2009 09 24 – 18:11
primãtas [lot. primatus], pirmenybė, pirmumas, vyravimas. Šaltinis: Tarptautinių žodžių žodynas, © Vyriausioji enciklopedijų redakcija, 1985
ech jus primatai 2009 09 24 – 22:21
Žmogus (lot. Homo sapiens sapiens) – dvikojis primatas, priklausantis hominidų šeimai ir žinduolių klasei. Visų žmonių populiacija dar vadinama žmonija.
pirmajam primatui 2009 09 24 – 23:31
..ar cia bent pagavai primato esme?… nes primatu gali buti ne tik zmogaus pirmtakas, o pirmtakas bet kokio gyvio, reiskinio, idejos…va, taip…
susidomejes... 2009 09 25 – 10:04
Sprendziant is sio blog’o komentaru kiekiu, panasu, jog kartais liaudziai reikia ne duonos ir renginiu ar nemokamo maitinimo, o gerai vienas kita apkoliot ir dar, gatvej sutikus, apspjaut.
Ech, kultura aukstai kilusi zemai krenta…
:) 2009 09 25 – 13:21
A, tai King Kongą vaidino Jessica Lange? Supratau. O Kongas, tai King Kongas, m? O primatas - tai ne šiaip beždžionė, bet ir pats A.P. Bet kodėl jo rašinio kontekste būtent apie beždžionę prisimeni, pamiršęs tikrąją žodžio “primatas” reikšmę?
Julija Švitrigailienė 2009 09 25 – 15:06
Ansai Ploni: aš nežinojau, kad psichiatrinėje leidžia ne tik kad nešiuojamuoju kompiuteriu naudotis, bet jums ir ligoninės vadovybė priėjimą prie interneto duoda. O gal čia viskas - be ligoninės vadovybės žinios? Gal įgnybėte kokiai dailiai (naktinės-pamainos) sanitarei, pamerkėte jai akį ir apsukote vargšei galvą? Gal ji tik per savo naktinę pamainą jus “nelegaliai” prie interneto pajungia, nes sveikas žmogus tokių nesąmonių nerašytų (juo labiau nesileistų į tokius diskursus su komentatoriais jau po pačio straipsnio publikavimo). Jei taip visi autoriai Delfi portale pradėtų daryti (t.y. atsakinėti į vos ne kiekvieną kritišką komentarą), tai atleisk dieve…jau svieto pabaiga būtų.
O aš pati esu didžiai pamilusi džiazą. Mano kuklia nuomone, tik džiazas gali išgelbėti Lietuvą. Jei daugiau džiazuotume, tai nebeliktų laiko politinėms intrigoms. Ir Kubiliaus Vyriausybė geriau dirbtų. Ir Astos Baukutės vyras “džipų” nedaužytų ir tokių estetiškai gražių šviesoforų (kurie gali lygintis tik su Ciuricho ir Ženevos šviesoforais) nevartytų. Ach…kad taip visi kartu už-džiazuotume… Ot gera Lietuvoje būtų…
O jei būtų mano valia, tai džiazui ne 600 tūkstančių, bet nors po porą milijonų litų kas mėnesį atseikėčiau iš miesto biudžeto. Taip. Kas mėnesį.
ANSAI PADEK ISSIAISKINTI 2009 09 25 – 16:18
AS NORIU,KAD PETRONYTE PARASYTU,KUR ISLEIDO TUOS 3 MILIJONUS EORPEADOS PINIGU.NES KIEK SKAICIAU,KAD KOLEKTYVAI PATYS MOKEJO UZ DALYVAVIMA,DAR GIRDEJAU,KAD UMBRASIENE DIDELES ALGAS ISSIMOKEJO VISUS METUS.MAN IRGI IDOMU,BET NIEKAS KAZKODEL NEPARASO KUR TOKIA KRUVA PINIGU ISLEISTA.MALONIAI LAUKSIU.
Neklaipėdietis 2009 10 27 – 11:04
Gerai, gerai. Nereikia tai Klaipėdai džiazo. Geriau ir svarbiau kalbėti apie šieno ravėjimą ir klausytis kokių Aliukų ir pan. Juk jei nebus nemokamų koncertų, niekas ir neis. Vestuvinių ansamblių koncertai Klaipėdoje būtų daug populiaresni. Jei Ansas Plonis - klaipėdietiško mąstymo veidrodis, tai beviltiška stengtis patempti bendrą lygį aukštyn. Klaipėdai turėtų užtenkti rusiškos estrados ir Kauno taksistų mėgstamų Pūko dainų.
Tokiai provincijos šiknaskylei džiazo tikrai nereikia.
Kaunietis 2009 10 30 – 21:13
Pone Ansai, sveikinu! Pataikėt tiesiai į “kultūrinių širšių lizdą”. Kaip manot, iš kur tas “širšynas” atsirado. Tai gerai žinomos Vilniaus
“kultūrinės chebrytės”, pasivadinusios “VEKS” metastazės. Galvą
dedu, kad jie jau rado Klaipėdoje pastatą, nuo kurio stogo bus galima leisti šimtatūkstantinius fejerverkus. O čia kažkoks Ansas Plonis
kėsinasi į “visą džiazo kultūrą”, o tiksliau, nori užsukti pinigų kranelius į kažkieno nuosavas kišenes. Kaip tokie “kultūrpinigiai”
“nukosėjami”, manau, klaipėdiečiams ne paslaptis, o taip pat gerai žinoma, kaip rengti džiazo koncertus “nesausinant” miesto biudžeto.
Taigi, pone Ansai, pasigrožėkime “zvimbiančiu širšynu”, kuris greitai baigsis ir net bus liūdna, kai jo nebus.