Aplink vien vagys?

2009-02-03 – 12:40

Autorius: Saulius Liekis

 

Teko tokia laimė sausio 17d. dalyvauti Klaipėdos profsąjungų organizuotame mitinge. Mitinge jaučiaus lyg Jūros šventėje, pilna Tiltų gatvė buvo klaipėdiečių, skirtumas tik tas, kad renginio metu nebuvo viešose vietose pardavinėjamas alus ar sidras. Klaipėdiečiams susirinkus Lietuvininkų aikštėje buvo girdėti daug emocionalių kalbų ir susirinkusių šūkių ir skanduočių: „Valinską lauk“, „Duokit seimūną“, „ Vagys, Vagys, Vagys“. Turbūt tokio bendrumo ir psichologinio jausmo daugelis pasiilgo nuo atgimimo laikų arba jį galima pajusti krepšinio varžybose. Mitinge skanduodami „Vagys“ piliečiai tikrai juk nemano, kad visa valdžia vagia, o jai taip ir mano tai neturi jokio teisinio pagrindo, bet psichologinis nepasitenkinimas šia institucija toks didelis, kad norisi tik rėkti. Tokį pat psichologinę atmosferą galima pajust ir krepšinio varžybose kur sirgaliai skanduoja „Neptūnas, Neptūnas,“ ar „Žalgiris , Žalgiris“, o nepatenkinti teisėjavimu šaukia „Teisėjas g*****“ , bet tai juk tikrai nereiškia, kad teisėjas yra tam tikrų seksualinių pažiūrų. Masiniuose renginiuose piliečiai įgauna daugiau drąsos ir kartais tai yra priemonė emocinei iškrovai.

Dažnai, manau, savo gyvenime susiduriame su nepagrįstais kaimynų, draugų, bendradarbių, o baisiausia net politikų, viešų asmenų skundais, kaltinimais. Kurie kažką kaltina, ir smerkia. Jei šie politikų ar privačių asmenų skundai pagrįsti, juos tirti užsiima teisėsaugos institucijos. Blogiausia tai, kad skundų rašymas ar liguistas ieškojimas aplink vagių tampa jau nukrypimu nuo normos. Žinoma tuos nukrypimus ar sutrikimus nustato tik specialistai. Medicina tokius veiksmus įvardina kaip paranoja.

Medicina apie paranoją teigia: paranoidinė asmenybė dažnai tvirtai tiki, kad kiti žmonės bet kokiomis priemonėmis siekia jį apgauti, įžeisti, sužaloti ar netgi užmušti. Žmogus dažnai tokius teiginius paremia „įrodymais“, kurie jam atrodo visiškai įtikinami, nors kitiems asmenims nieko nepasakantys. Tokie įsitikinimai gali būti kokios nors manijos požymiai. Žmogaus neįmanoma perkalbėti, kitų asmenų pateikiami racionalūs argumentai ir bandymai įtikinti neduoda jokių vaisingų pastangų.

Norisi tikėti, kad kai kuriuos „liaudies gynėjų“ veiksmus bendruomenė supras ne kaip norą padėt bendruomenei, o kaip norą pasitenkinti savo individualias emocines būsenas. Nesu nieko prieš pilietiškumą ir nuomonės išsakymą, ar net mitingus, žinoma prieš tai pasinaudojus diskusijos su oponentais proga, bet diskusija mitinge manau neįmanoma. Taip pat neįmanoma ir kiaušinių, akmenų ar ašarinių dujų kalba su valdžia ir visuomene. Nors kai mintyse vien tik „vagys“ kas ir belieka…

Dažnai “liaudies gynėjai” sako: “Kvailiai tie visi valdžioje, jeigu aš ten būčiau, viskas būtų kitaip“. Taip sakydami jie pasijaučia galiūnai, liaudies teisėjais. Turbūt pagrindinis jų mokamas darbas ir yra ieškoti tariamų “vagių” valdžioje ar visuomenėje.

Žmonės, ar ne laikas sunkmečio metu galvoti apie teigiamos dalykus kas vyksta mūsų mieste ir gyvenime, nes dėl didelio galvojimo ir įtampos galima tik išprotėt… Taip pat tai atsilieps finansiškai Lietuvos sveikatos apsaugos sistemai.

Juk neigiamos emocijos griauna, o teigiamos stato. Šypsokimės daugiau savo kaimynams ir žmonėms gatvėje, mieli klaipėdiečiai!

Sauliui 2009 02 03 – 13:37

Baik tu šposus. Niekas tikrai taip negalvoja, kad aplink visi vagys. O valdžioj - ne vagys, o gudručiai. Sau atlyginimai - 15000 lt., o tai nabagei valytojai - 800 lt. Ir viskas oficialiai, nevagiant, o sukuriant įstatymus. Pagalvok, koks turi būti žmogus, kad jo darbas būtų įvertintas šitiek (18) kartų daugiau? Toks žmogus, mano manymu, turi būti super, super, super žmogus, vos ne genijus. Išmanyti viską ir visose srityse. O ką mes turime šiandien Seime? Pagalvok pats ir pasakyk, ar dar reikalingi komentarai? Ir jeigu tu, nesudurdamas galo su galu, vis dar gali šypsotis, tai šypsokis.

Saulius 2009 02 03 – 14:07

sypsojosi sypsojosi, kol visus i ta mitinga kviete, o kai pamate, kad zmones pikti, issigando ir pabego. Tai rodo, kad jis neserga paranoja, o serga zmoniu baime.

Sauliau, 2009 02 03 – 15:04

Tai apie ką tu? Apie vagis, ar apie tą, kuris kažko bijo? (Apie begemotą, kuris bijojo skiepų?). Sugrįžk prie rašinio temos. Mitingo esmė kur kas gilesnė, nei tas beprotis…O gal būt, mitingu ir buvo norima atkreipti valdžios dėmesį į tai, kur nuveda ir ką pridaro per vieną naktį “iškepti” įstatymai?

Klaudijus 2009 02 03 – 15:20

O tas beprotis išvesrtom akim organzuojantis mitingus, tai toks saulius liekis, bendradarbiu dar vadinamas sociopatu?

2 sauliau 2009 02 03 – 16:37

Nenori apie savo patroną merą Rimantą taraškeviių nieko pasakyti? Nei apie jo teikimu priimtą tarybos sprendimą dėl vandens kainų didinimo, kai ji didėja nuo beprotiškai mniakiškai didelės Makūno i rjo 9-ių pavaduotojų, beje tavo draugelio ir datrugelių, nes pusė iš jų - Zuoko partijos nariai, algų?

Arba apie mero teikimu priimtą tarybos sprendimą dėl parkomatų senamiestyje, nuo kurių otkatą gauna tavo draugeliai iš tos pačios Zuoko partijos Klaipėdos skyriaus?
O gal pakalbėkime apie vakar per Balticum-TV parodytą reportažą apie Taraškevičiaus bandymus padovanoti savo buvusim kolegai iš Monolito laikų krantines. Visas krantines, kad Algirdo Valentino mažieji laivelininkai iškart numirtų, o nesikankintų žiūrėdami, kaip Taraškevičiaus ir jo draugelio Roberto Dargio piniginės plyšta nuo iš jų atimtų (ir iš miestiečių atimtų) pajamų už tų krantinių nuomą?
Negi nenori apie šiuos sprendimssu pakalbėti? Paguosti mitingavusių dėl šių sprendimų senamiesčio verslininkų, laivelių savininkų? Nenor jų pakviesti į mitingą? Kas, gal paranoja nuo pinigų pertekliaus kankina šlovingąjį Zuoko partijos šlovintoją Saulių Liekį?

klaudijui ovidijus 2009 02 03 – 16:39

Jis ne beprotis, o tik šiaip akiniuotis, slepiantis po stiklais savo išsprogusias mažas kaip roplio akutes. Akiniuotoji barškuolė, žvanginanti nešvariais pinigais savo juodų darbų uodegą. Dainius, dieną naktį arfos skambesiais skalambijantis ditirambus savo darbdaviams.

klausimas 2009 02 03 – 17:01

O kurioje vietoje ponas Saulius šlovina ar garbina Zuoko partija ar jos narius nu niekaip nerandu….

Petras 2009 02 03 – 19:10

Tas nuograuza galetu bent savo pedarst…. akinius pasikeist.

klausimui 2009 02 03 – 19:15

Jis aktyviai kvietė į mitingą, bet kai pamatė, kad KMAPS (Klaipėdos m. ir apskr. profesinė sąjunga) gali nuklysti link savivaldybės ir nešti šūkius ne tik prieš vyriausybę, bet ir prieš savivaldybę, isšsigando ir į mitingą net neatėjo.

Petr'uj 2009 02 03 – 19:15

Pedarst, tai pedryl’u art’as pedrylų menas?

E. Šalkauskui 2009 02 03 – 19:23

Prašom pateikti irodymus apie savo sapaliojimus kad ponas Saulius kvietė i mitinga jis tik pateikė informacija spaudai , bet nekvietė. Užlipes ant bačkos per mitinga turbut dar ir apakes buvot, kad kai kuriu žmoniu net nepamatet…. ir dar akivaizdiai ir gėdingai prisipažinote , kad bandėte organizuot neramumus prie savivaldybes mitingo metu

Saulius Liekis 2009 02 03 – 20:14

Mano motto: TĖVYNĘ REIKIA MYLĖT NE ŽODŽIAIS O DARBAIS.
CV:
1. Liberalų ir centro sąjungos Klaipėdos skyriaus tarybos narys;
2. Klaipėdos senamiesčio “Rotaract” klubo narys;
3. Liberalų ir centro sąjungos kandidatas į Seimą 2008 m.;
4. Liberalų ir centro sąjungos kandidatas į Klaipėdos m. savivaldybės tarybą 2007
5. VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centro profesinės sąjungos pirmininkas;
6. Nacionalinės jaunimo profesinės sąjungos ,,Solidarumas“ tarybos narys;
7. Lietuvos socialinių darbuotojų asociacijos Klaipėdos skyriaus pirmininkas;
8. Lietuvos sutrikusios psichikos žmonių globos bendrijos „Inkaras“ Klaipėdos skyriaus pirmininko pavaduotojas;
9. Klaipėdos miesto savivaldybės trišalės tarybos narys;
10. Klaipėdos miesto NVO ir savivaldybės Bendradarbiavimo Tarybos narys
11. Klaipėdos miesto savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos narys;
12. ES finansuojamo projekto „Socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų kvalifikacijos tobulinimas“ regionų koordinatorius;
13. “Gedulo diena-2″ Lietuvos socialinių darbuotojų asociacijos Klaipėdos skyriaus pilietinės akcijos (kai socialiniai darbuotojai apsivelka gedulo drabužiais ir tikimasi tuo atkreipti valstybės ir savivaldybių politikų dėmesį į šios profesijos problemas koordinatorius;
14. VšĮ Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centro konsultantas;
15. Profesinės sąjungos “Solidarumas” konsultantas.

Besidomintiems 2009 02 03 – 20:22

Puseje išvardintu istaigu ir organizaciju Saulius jau senai nebedirba ar nebedalyvauja. Tad nereikia dezinformacijos.

Broliukas 2009 02 03 – 20:30

O, musu daktaras jau ir darbo profili pakeite: tapo dar ir okulistu. Na, urologo diploma jam pats likimas isdave…

2 besidomintiems 2009 02 03 – 20:49

Dirba tik ten, kur Didysis Brolis Partijos Garbės Pirmininkas Zuokula Didysis perduoda autorinius honorarus per Partijos Garbės Vicepirmininką Taraškutį Mažąjį.

p. Petras, p. Sauliui 2009 02 03 – 21:00

Niu bet kad tikrai vagys. Biudzto lesu grobstymas ir svaistymas, pervedimas uz nebutus darbus ar padidintomis kainomis savu draugu imonems yra ne kas kita kaip vagyste. O kiek zemes prigrobta. O otkatai? Tai cia irgi vagyste. Juk kad pagaminti otkata reikia tureti nelegaliu pinigu, o anie gali buti tik vogti. Tai ar ne vagys? O parkomatai ar tai ne rektas, o siuksliu rinkliava ar tai ne vagyste is visu miestieciu?

petrofilui 2009 02 03 – 23:09

nerasyk sauliu, nes anas yra kurcias savo partieicu vykdomoms vagystems ir yra tik pigiai samdomas ir brangiai parsiduodantis

as 2009 02 04 – 00:01

kas is to kad visur pas tave narys da narys, lietuvos pilieciam nei silta nei salta nuo tu jusu organizaciju ir tusciu kalbu:)) pas mane tarp koju narys irgi kabo, bet nuo jo nors tolkas yra:))

Sauliui 2009 02 04 – 00:05

Stiprybes Tau ! Stebedamas tavo rasynius, matau, kad Puteikiui ( besimaskuojanciam isgalvotais nicais), ar kitiems konservu “berijoms” keli nevaldoma pasislykstejima. Tokios nemaskuojamos reakcijos ir neapykantos nera jokio kito “blogerio” ar straipsniu autoriaus atzvilgiu. Tu juos erzini patalogiskai, kaip zydas nacius. Tavo mastymas pagristas patirti ir ziniomis, tai ka tu rasai - tik tavo nuomone, kuriai galima pritarti arba ignoruoti. Naglio ir ( o gal ir nera jokiu kitu jam prijaucianciu internetineje erdveje ? gal cia tik jo kliedintis protas gamina “petrus”, “klaipediecius” ir t.t.), pozicija daznai pateikiama su riebia propogandos ir dezinformacijos doze. Nesivarginama pasitikrinti faktu ir detaliu, juk galima “prikurti”, svarbu garsiau parekti, o paskui tegu prokuratura aiskinasi ar buvo kokie pazeidimai , ar ne. Lazda turi…
Nelinkiu tau akiniuotas Sauliau tamsiame akligatvyje sutikti kito akiniuoto Naglio einikio.

AK 2009 02 04 – 00:55

Aš tai skandavimą “Vagys!” suprantu kaip pagrįsta nepasitenkinimą valdymo Lietuvoje papročiais. Ne šiaip susapnuotą, nesantį ar nepagrįstą nepasitenkinimą.

Tuomet šypsojimasis įgyja tik labai-šiaip-sau prasmę. Nes mums rimtai trūksta kokybiško valdančiųjų santykių su bendrais pinigais pertvarkymo. Šis klausimas itin skaudus ekonominių iššūkių akivaizdoje.

Audre 2009 02 04 – 10:43

Tegu žmogus kalba….Daro, bent kažką…o putojasi čia tie kuriems pavydas bambas griaužia ir kurie daugiau nieko nesugeba tik kaip pilti pamazgas, savo sukauptą pyktį, pavydą. Puiku, kad žmogus neišsigando kvailų kalbų, įžeidinėjimų ir ttt.manau kultūringas, išsimokslinęs žmogus nekritikuos akinių, išvaizdos, nežemins kito…Tai turėtume suprasti kas tie komentatoriai…..Sėkmės Tau SAULIAU.

Bendorius 2009 02 04 – 11:03

Manau, kad ne Naglis Puteikis, o šis tūlas pilietis Liekis serga visokiom ligom, kurias bando kabinti tiems, prie kurių jos nekimba. Juokinga skaityti komnetarus, kuriuose rašoma, kad Puteikis puola Liekį. Puteikis tikriausiai net nežino apie pilietį, kuris liedamas ant jo pamazgas, bando išgarsėti. Juk jau buvo vienas sovietmečio dvasia alsuojantis Liekio kūrinys, kuriame Puteikis išvadintas psichiniu ligoniu, kurį reikia prievarta gydyti. Šiuo atveju Liekis kabindamas diagnozes Puteikiui pasako daugiau apie save, o ne apie jį.

Bendoriui 2009 02 04 – 11:09

O kur Liekis mini straipsnyje Puteikio pavarde čia viskas jusu fantazijose. Straipsnis visiškai ne apie Puteiki aš bent taip supratau

Bendorius 2009 02 04 – 11:15

Esu tikra, kad tuoj pat susirasite blog’ų archyve ir paskaitysite.Po to galėsite toliau demagogija užsiiminėti. Puikiai suprantu pilietį Liekį: kadangi jis yra netalentingas menkysta, tai išgarsėjimui pasirinko banalų būdą - apdergti drąsų, pilietišką žmogų. Juk kas žinotų ką nors apie Saljerį, jei jis nebūtų nuonuodijęs Mozarto?

Sauliui 2009 02 04 – 11:42

Neblogas straipsnis, o palyginus su pirmuoju straipsniu tai šitas net puikus.
Daugiau tokiu pastebėjimų ir pamąstymų reikėtų, nes šiandien, kai aplink ir girdisi tas stebuklingas žodis “krizė”, žmonės ir gyvena tomis nuotaikomis, kad KRIZĖ aplink nieko nematydami.
Lauksim kito panašaus straipsniuko. Nors ir ne tamstos politinių pažiūrų esu, bet mintys man patiko.

Vaidas 2009 02 04 – 11:47

Aplink vien vagys ir apsišaukeliai, kaip kad pavyzdžiui, Liekis, kuris, būdamas socialiniu darbuotoju, dedasi esąs psichiatras ir ieško kvailesnių už save.

Bendorius 2009 02 04 – 12:00

Kadangi esu diplomuotas filologas, tai pastebėjau dar vieną dalyką, dar nykesnėmis spalvomis nudažantį bejėgę Liekio asmenybę: ir tekstas, ir teigiami komentarai yra vieno ir to paties asmens. Tiesą, sakant, nesistebiu. Ir pritariu Vaidui: aplink daug apsišaukėlių.

Ramunas 2009 02 04 – 12:08

Tikras filologu kampelis… Prielaidos, keiksmai, niekinimas… atsiprasau ir pasitaisau - tikras Lietuviu, is didziosios raides, kampelis. Liekis parase savo pozicija - pozicija reikia priimti arba ne, bet niekinimas komentaruose - tai jau bejegiskumo israiska…

Bendorius 2009 02 04 – 12:39

Bejėgis tas, kas apsimeta kitu nei yra iš tiesų. Šiuo atveju toks yra Liekis, kuris būdamas socialiniu darbuotoju, leidžia sau viešai įžeidinėti kitus žmones, konakrečiai - Puteikį. Įžeidinėjimas - nėra pozicija, tai - kito asmens šmeižimas.

NePetras 2009 02 04 – 12:44

Prašom pateikti citata ar irodyma kur ižeide ar kalba apie Puteiki?? Saulius yra tuom ko yra, o ne sako-fantazuoja kad esu kažkas….. Čia tik jusu fantazijose viskas

Paulius 2009 02 04 – 13:07

Aš labai stebiuosi vienu dalyku. Iš kur jūs randate tiek laisvo laiko savo kvailiems svaičiojimams rašinėti? Ir įdomiausia, kad visa tai darote darbo dienos metu, kai reikia dirbti, o ne blog’uose reikštis.

Bendorius 2009 02 04 – 13:20

Prie viso, ką rašiau apie Liekį, galiu drąsiai pridurti, kad jis jis yra skytablauzdis ir bailys. Ko gi kito tikėtis iš niekšingo Saljerio? Gruodį buvo publikuotas jo blog’as, kuriame Puteikis vadinamas psichiniu ligoniu, kurį reikia prievarta izoliuoti nuo visuomenės. Tai dabar Liekis tą sakinį paprasčiausiai ištrynė (publikuojant blog’ą “Vakarų eksprese” pats jį gali tvarkyti, tik negali trinti komentarų). Todėl dabar Liekis, kaip koks juokdarys “užsidėjęs psichiatro akinius” (citata iš jo paties kūrinio), pasirašinėja įvairiais vardais (asmenybės susidvejinimas yra šizofrenija) ir vis teigia, kad apie Puteikį jis visai nerašęs. Norisi priminti žmogui, nešiojančiam svetimus akinius, kad atminties sutrikimai jauname amžiuje yra progresuojančio debilizmo požymis. Taip rašo Wikipedija, kurią darbo laiku skaito Liekis.

Advokatas 2009 02 04 – 13:22

O aš turiu garsųjį Liekio kūrinio originalą - dar be kupiūrų…

stultitia 2009 02 04 – 13:33

visi jus cia vienodi tiek saulius tiek komentatoriai….
neturite ka rimciau veikti tai ir kapstotes nesamonese.gaila man jusu visu,o labiausiai gaila lietuveles, kad su tokiais proto bokstais toli nenukeliaus…

Bendorius 2009 02 04 – 13:50

Aš sąmoningai aukoju savo laiką, kad atskleisčiau tikruosius Liekio tikslus, nes tai, ką jis daro yra niekšinga. O siaip tai stultitia yra teisus: per daug garbės ir laiko Liekiui skiriame.

visiems 2009 02 04 – 13:59

negaliu skaityt bloga man nuo jusu komentaru ir straipsniu tokiu.panasu i skaliku buri.

To visiems 2009 02 04 – 14:59

Tai neskaityk…jei gali apsimetinėti, kad nieko nematai, jei sutinki, kad valdžioj sėdintys nėra tuo, kuo žmonės juos vadina.

Bendoriui 2009 02 05 – 01:12

Kaltinate Lieki sizofrenija. Pats-pati sergate ta pacia liga - asmenybes susidvejinimas. Paskaitykite savo komentarus. Jus kokios lyties?
Cituoju jus :
Bendorius 2009 02 04 – 12:00
Kadangi esu diplomuotas filologas, tai pastebėjau dar vieną dalyką,
Bendorius 2009 02 04 – 11:15
Esu tikra, kad tuoj pat susirasite blog’ų archyve ir paskaitysite

Jusu atvejis sunkesnis. Ar nevertetu pas Sauliu darbovieteje pasirodyti konsultacijai ?

Nina 2009 02 05 – 09:58

Na gerai,kad zmogus pats prisipazino,kad jis irgi vagis.

Autoriui 2009 02 05 – 10:02

Tai pasirodo tu dar ir bailus niekšelis, nes ištrynei iš savo pirmojo straipsnio pavardes. Tpfiu, šlykštu ir žema.

vanad: Sauliui 2009 02 03 – 13:37 2009 02 05 – 11:35

Seimo nario alga nera pati didz. kaip neteisingai pateikia purvasklaida:

yra zymiai didesniu ir savivaldybe simoniu direku: pav. Vilniaus energija direkas gauna 170 tukst. lt, Registru centro vadovas sabaliauskas 17 tukst. Lt, Leo direkas 50 tukst. Lt, dainavos poliklinikos direkas 11 tukst. Lt. jurininku ligonines vadas 20 tukst. Lt, lietuvos geleinkeliu vadas 30 tukst. Lt, vilniaus autobusu parko direkas 12 tukst. lt…

o valytoja gauna 800 Lt - tasi oficialus minimuas pagal turima kvalifikacija ir salies ekonomini pajeguma…

Liekiui 2009 02 05 – 12:11

Kazin ar ne Kestas Gapsys uzsake sita straipsni pries Puteiki? Labai jau toks uzsakomasis pasirode.

Bendorius 2009 02 05 – 12:18

Nreikia maišyti liapsus lingua su šizofrenija.

2 liekiui 2009 02 05 – 13:49

Ne Gapsys or Gabšys.Ir ne užsakė, o susitarė. Nereikia įžiūrėti korupcijos ten, kur jos nėra. Kęstutis čia tik žaidžia, rodo savo galią ir sugebėjimus Puteikiui įkasti.

visiems 2009 02 05 – 14:43

oi kaip jums patinka skalyti!
cia tipinis pavydas budingas lietuviui.
tik atsirastu sansas papult i valdzia ir tyletumet visi komentatoriai ir liekis tyletu,nes grobtumet geresni kasni sau.o dabar grauzia pavydas.
beje valdzia ne kas kitas issirinko o tauta!tai ko nepatenkinti esat?
JUOKDARIAI.

to visiems 2009 02 05 – 17:30

Taip, žmonės išsirinko valdžią, bet tai nereiškia, kad tautos išrinktieji gali daryti, ką panorėję. Ir tokius atlyginimus sau pasiskirti. Nors truputėlį sąžinės reikia turėti. Ar tu kitaip manai? Ir pavydas čia nė prie ko. Čia turėtų dominuoti padorumas. Ir žmonių juokdariais nereikėtų vadinti. Juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis, jeigu ką…

Paulius 2009 02 05 – 21:11

Dar kartą kartoju - eikit geriau ką nors naudingo veikit, o ne kvailais komentarais užsiimkit! Eikit dirbt visi liekiai, gabšiai, puteikiai, bendoriai ir t.t.

visiems 2009 02 05 – 21:51

pritariu pauliui!!!!
eikit dirbti suknisti tinginiai!!!
lojat nesamones!!!
del atlyginimu tai juk zmones issilavinimus turi todel ir gauna normalius pinigus.
o kas skundziasi yra visi tinginiai ir nenusisekeliai!!!

visiems 2009 02 05 – 21:52

ir juokdariai

očkarikui ir visiems 2009 02 05 – 22:22

o tu suknistas tingini ir melagi, kiek tu uzdirbi, ar tau nemoka uz sitas nesamones tavo meras? kosk tu profsajungistas jei tu pries profsajungas? ir dar pries nepriklausomas profsajungas loji, tu suknists geltonos profsajungos apsisaukeli pirmininke

očkarikui ir visiems 2009 02 05 – 22:23

o tu suknistas tingini ir melagi, kiek tu uzdirbi, ar tau nemoka uz sitas nesamones tavo meras? koks tu profsajungistas jei tu pries profsajungas? ir dar pries nepriklausomas profsajungas loji, tu suknists geltonos profsajungos apsisaukeli pirmininke

to E.Š. 2009 02 05 – 22:34

Straipsnis ne apie merus, profsajungas, geltonas profsajungas (kuriai pats manau priklausot) , o apie kad sunkmečiu laikas galvot apie teigiamus dalykus (suprasdamas kad yra daug bėdu ir problemu) ir mažiau pykčio nes labai jau isteriškai atrodote E. Š.

visiems 2009 02 05 – 23:19

o profsajungas isvis uzdaryciau
jokios naudos….
durniu laivas

visiems 2009 02 05 – 23:20

niekas man nemoka pats uzsidirbu

autoriui 2009 02 06 – 09:17

tai kaip ten dėl cenzūros, ar tiesa, kad iš pirmjo savo straipnio apie politinius psichus pavardes vėliau išbraukei?

to visiems 2009 02 06 – 09:48

Profsąjungų tu uždaryti negali, tą padarys jos pačios, jei jų nariai to pareikalaus. Tik tas, kas įkūrė,tik tas ir turi teisę ją išregistruoti. Sprendžiant iš tavo komentarų, žmogau, tu neturi visiškai jokio supratimo, kas yra profesinės sąjungos. Juk sakiau - pasiskaityk darbo kodeksą. Ten aiškiai parašyta, kas yra profesinės sąjungos, ką jos turi daryti. Ir kam jos turi dirbti. Profesinės sąjungos dirba savo nariams. Prieš komentuodamas, parašyk geriau savo vardą ir nerašyk “visiems”, nes savo patarimus tu gali pareikšti gal tik vištoms, bet ne žmonėms, ir dar visiems. Pats esi durnas, kaip batų aulas. Į jokius rėmus tu netelpi. Aš tavęs net į durnių laivą neimčiau.

visiems2 2009 02 06 – 10:00

Apie ka čia diskusija ??? Kokios profsajungos? Koks darbo kodeksas? Pats galetumet prisistatyt.. Jei norite kazka kasakyt apie profsajungas tai rašykite savo…mintis ne komentaruose..

to visiems 2 2009 02 06 – 13:11

Matai, sakau, kad tu nesupranti nieko….geriau nekomentuok nieko…Apgailėtina, kai žmogus nieko neišmano, o lenda į internetinę erdvę… ir komentuoja visiems… Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. :(

Gitana 2009 02 06 – 14:50

Laikykitės, sekmės, linkėjimai Giedriui!

Gitanai 2009 02 06 – 14:59

O tai kur čia tas Giedrius? Ir ko jis turi laikytis?

Gitana 2009 02 06 – 15:53

O gal daugiau suprantu nei jūs visi pajėmus, dalyvaudavau daugelyje psichiatrinių ir galiu tave patį prakonsultuoti, pakolkas tai dar nemokama, o šiaip visur dalyvauju jei tik mane pakviečia!

Anonymous 2009 02 06 – 15:54

tik už geros vietos, o ją reikia saugoti!

Anonymous 2009 02 06 – 15:58

zuokas gaidys

Anonymous 2009 02 06 – 16:00

piso, piso bet matyt nedapiso jo tenai policijoje, o jūm visiem linkiu po 2 tabletes haloperidolio, sako tai labai padeda!

visiems 2009 02 06 – 16:22

kad cia vienas haloperidolis nepadės
reikia mixiuko haloperidolio ir aminazino po ampulike.
juokdariai.

baločka jonas 2009 02 06 – 16:28

prof.sajungos reikalingos, bet ne tokio lygio kokios kuriamos lietuvoj.
papudrina smegenis darbininkams o tie ir moka sajungu ikurejams uz nieka tik uz idejas.
lietuviskos prof.sajungos neturi visiskai jokiu galiu.
giliau pasiknisus, ju ikurejai su valdzia i viena unitaza myza.
ir isvis eikit dirbt neciauskeje nesamoniu.

kolega 2009 02 06 – 16:30

giedriui ir sauliui linkejimai!

Baločkai 2009 02 06 – 16:35

Na tai ateikit ir ikurkit , ir parodykit kokia turi buti tikra profsajunga …..

kas yra 2009 02 06 – 20:00

kas yra:
1. giedrius;
2. saulius;
3. Baločka;
4. Jonas;
5. haloperidolis;
6. aminazinas;
7. ampulė.
Būč dėkingas už išsamius atsakymus.

baločka jonas 2009 02 07 – 12:30

ne ta teisine sistema lietuvoj kad kurciau
nesvaistau laiko vejais

to kas yra 2009 02 07 – 12:31

o kam cia tokiam (tokiai) paaiskint?

baločka jonas 2009 02 07 – 18:02

siandien sestadienis
niekas neraso….
nera prieimo prie interneto….
vat pirmadieni visos ofisines ziurkes suses prie kompu ir vel pasipils i eteri sudai…

Baločkai 2009 02 07 – 18:21

Tai tada eik ponas i valdzia ir pakeisk ta netinkama Lietuvos tesine sistema

balockai jonui 2009 02 09 – 08:50

ai kas visdelto yra sie daiktai:
kas yra:
1. giedrius;
2. saulius;
3. Baločka;
4. Jonas;
5. haloperidolis;
6. aminazinas;
7. ampulė.

baločka jonas 2009 02 09 – 14:12

osobo tupym
aiskinu
atsiversk lituviu kalbos zodyna ir rasi tu daiktu paaiskinimus.
jei tai nepades kreipkis psichikos sveikatos centra.

jonui 2009 02 10 – 09:09

psichikos sveikatos centras kaip visatos centras. jame galima rasti visus atsakymus i visus gyvenimo klausimus.

baločka jonas 2009 02 10 – 12:33

zinoma kad galima
ten dirba zmones kurie viska apie viska zino:)