Politikais turėtų susirūpinti ir psichiatrai
Mano gyvenimo likimo vingiai pasisuko taip, kad tenka dirbti psichikos sveikatos srityje. Darbas toks, kad tenka dažnai susidurti su psichikos ligoniais ir stebėti jų ligos požymius, eigą, jų elgseną. Turėdamas tam tikrų praktinių ir teorinių psichiatrijos žinių pradedi supantį pasaulį vertinti užsidėjus „psichiatro” akinius.
Stebėdamas Klaipėdoje vykstančius politinius procesus susidaro toks vaizdas, kad kai kurie politikai politiškai ir psichiškai perdegė. Šių politikų neadekvatūs veiksmai ima ryškėti nepriklausomai nuo mėnulio fazės. Šie veiksmai pasireiškia noru išsiskirti iš minios, protestuoti prieš bet ką, garsiai šaukti nors tiksliai nėra žinoma dėl ko šaukiama. Jie tarsi politiniai „klounai”, kurie pastaruoju metu labai „madingi” Lietuvos politikoje, nes tradiciniai politikai yra atsibodę Lietuvos liaudžiai. Šie visi požymiai leidžia daryti prielaidą, arba kaip yra pasakęs visiems žinomas Lietuvos politikas „kas gali paneigti, kad ….” - mūsų liaudies išrinkti politikai gali turėti ir psichikos sutrikimų.
Būdamas tolerantiškas žmogus negalėčiau pasakyti, kad turintys tam tikrų negalių ar sutrikimų žmonės negali dalyvauti visuomenės gyvenime, ar politikoje. Tai parodo regėjimo negalią turintis ir antrą kartą į LR Seimą išrinktas Edvardas Žakaris. Bet kai kurių politikų elgesys, manau, turėtų atkreipti ir psichiatrų dėmesį. Kalbu apie tai būdamas tolerantiškas visoms rasėms, seksualinėms orientacijoms, ligoms, ar politinėms pažiūroms, bet kai tas elgesys tampa kenkiantis valstybės ar miesto labui manau apie tai reikia pradėti kalbėti viešai.
Kai kurie politikai jau pradeda peržengti sveiko proto ribas ir bando manipuliuoti žmonėmis, ypač tai akivaizdu Klaipėdoje, kai vieno politiko mitingai prie savivaldybės jau tampa kasdienybė, nors mitingo dalyviai kartais patys nesupranta už ką protestuoja. Labai dažnai būna, kad psichikos sutrikimų turintys asmenys nepripažįsta, kad jie serga. Pagal Lietuvos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą ir baudžiamąjį kodeksą prievarta psichiatrijos ligoninėje galimą gydyti asmenis, kurie yra pavojingi sau arba aplinkiniams teismo leidimu. Psichikos sveikatos priežiūros įstatymo 28 straipsnyje nurodomas dviejų parų laikotarpis - tai laikas, kiek psichikos ligonis gali būti laikomas psichiatrijos įstaigoje be teismo sprendimo. Psichiatrijos administracija per šį laikotarpį privalo kreiptis į teismą ir pateikti rekomendacijas taikyti priverstinį gydymą. Kadangi prašymas išduoti teismo leidimą paprastai nagrinėjamas rašytinio proceso tvarka (CPK 582 straipsnio 1 dalis), bylai esminės reikšmės turi teismui pateikiami rašytiniai įrodymai (CPK 197 straipsnis), t. y., psichiatrų išvada dėl asmens psichikos sveikatos būklės. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 580 straipsniu, prašymas išduoti teismo leidimą pateikiamas apylinkės teismui. Teismo leidimas priverstinai hospitalizuoti asmenį išduodamas ne vėliau, kaip per vieną mėnesį. Prireikus leidimas gali būti pratęstas dar šešiems mėnesiams. Be teismo leidimo ir žmogaus sutikimo galima psichiatrijos ligoninėje laikyti 48 valandas. Įstatyme nieko nekalbama apie pavojų valstybei, kaip sakoma kas nedraudžiama tas galima.
Manau išrinkus naują ir tokį margą Seimą, verta pamastyti apie politikų norinčių kandidatuoti į savivaldą ar Seimą, laikas pradėti privalomai tikrinti psichikos sveikatą. Nuo to tik Lietuvos politika taptų sveikesne, o Lietuvos rinkėjai būtų mažiau manipuliuojami įtartinos psichikos politikų.

Petras 2008 12 12 – 19:46
Na ziurint i tavo fizionomija, manau, kad daug kam kyla itarimas pacio sveika nuovoka. Pasiziurek i ka panasus esi, uz toki ivaizdi vyru tarpe ar kitoje ekstremalioje vietoje greitai butum atgaidintas arba uzkozlintas. Vyriuti, kalbedamas apie Nagli, karo veterana, pasiciupinek ar paties klynas neslapias ir ar ziedinis raumuo dar pakankamai funkcionalus. Esu tolerantiskas, bet kai Naglis, pilietiskas zmogus , kovojantis su viska apraizgiuse komunistine giltine yra statomas i viena eile su bukaprociais, tai sorry. Jau vien tai, kad nieko neismanai apie politika, o tai reiskia, kad ir apie valstybes valdyma, vien del to vertetu patyleti. Jei dar nuvoki ka nors apie psichoanalize ar kita suda, tai ir rasyk apie gejus, kad jie tokie is prigimties ir kita suda malk, bet nelisk prie tu , kurie aukojasi ir gina viesaji interesa nuo komunistines mafijos.
R. 2008 12 12 – 20:29
Aciu, Sauliau uz drasu pastebejima
Dabar pilnatis, greiciausiai straipsnis sulauks daug komentaru. Neadekvati reakcija ir agresija taip pat psichiatrinis nukrypimas, ar ne ?
... 2008 12 12 – 21:32
…Vargšas Petras…
Petras 2008 12 12 – 22:11
Vargsai jus pataikunai, riebsnio kasnio ieskotojai, ideju laidotojai ir gejiskos isvaizdos psiaudo eruditai, laizantys komuniagom kloakas.
Bronius 2008 12 12 – 22:21
Tai liurbis tas Saulius. Šiaip ir vardas prie liurbiškų, jei prisimintume dėl ko šv. Paulius pasikeitė savo vardą. Matai, jam Puteikis užkliuvo, kažkoks siaubas. Drąsus žmogus bando kovoti prieš supuvusią sistemą, išviešinti visus vagis, na, kad ir vagį Šimkų, kuris kosminiu būdu sugeba vėl įsidarbint savivaldybėje. Ir dėl to, kad Puteikis neapsikęsdamas su teisėsaugininkų neveiklumu vykdo pilietines akcijas (kad ir kiekvieną dieną, jei reiks ir be pertraukos) yra apkvailinamas kažkokio nusususio pienburnio, išlindusio iš kanapių. Leisk paklaust liurbi, ką esi nuveikęs valstybės labui ? Turbūt nieko. Sugebi tik “raginius” akinius pirkti brangiose parduotuvėse pirkti iš neiškios veiklos. Kaip specialistas nesi žinomas, kaip pilietis irgi nežinomas, tai iškyla klausimas - ar turi moralinę teisę taip drėbt ant žmogaus, kuriuo mietiečiai pasitiki, kuris gerbuvio lovį keičia į miesto problemas ? Taip elgesi tik smegenų atrofija sergantys moraliniai degradai. Keista, kad įvardyji save tos srities asu, nors kas čia keisto, kai komunistas Kirkilas baige magistrantūrą eksternu (bakalauras marksistinis), o visas valdžios nišas (absoliučią didumą) yra uzurpavusi senoji gvardija, dar taip nesanai naikinusi Tautos žiedą. Gėda, liurbi.
baisu 2008 12 12 – 22:22
ponas petrai tau turbut jau nebestovi,kad daugiau neturi kur issiliet
ponas Saulius, jei teisingai 2008 12 12 – 22:30
supratau, siulo puteiki paskelbti psichikos ligoniu, palaikyti truputi psichuskeje is [radziu be teismo sprendimo, o po to kreiptis i teisma ir pateikti rekomendacijas taikyti priverstini gydyma?
Petras 2008 12 12 – 22:34
Ar gali galvot, kad man nuo tokio menkystelio rasinio gali atsistot ? Gal tu koks iskrypelis ar irgi kaip Bronious raso - moralinis degradas ? Man tik atrodo, kad tas rasliauninkas yra is vergu luomo (pasak Platono), kuriam rupi - paest, nusisikt ir pasikasyt i kita, o apie grynasias idejas nei bum bum. Deje laikmetyje, kuri sukure komuniagos tai jau tapo iprasta, kad vagims plojame katuciu, pavydime jiems ju turtu, padlauziaujam, o patriotus lyginam su idiotais.Gaila ir tiek.Ir salies ir tu vargseliu, kuriems negeda nesioti tokio ped…sko stiliaus akinukus.
Bronius Sauliui 2008 12 12 – 22:45
Ir dar. Vardini čia LR CK straipsnius, varai ant Naglio, bet ar tu suvoki, kad už tokius dalykus tau gresia teisinė atsakomybė, nes su tokiu rašiniu tu įžeidinėji žmonių pasitikėjimą turintį asmenį, o tai suponuoja situaciją, kad įžeidi viešo asmens ne tik orumą, bet ir garbę, kurios deje tu neturi, nes garbės sąvoka aiškinama, kaip visuomenės pozicija subjekto atžvilgiu. Netikiu, kad Naglis tave paduos į teismą tik dėl laiko stokos, nes jam svarbiau miestiečių, tai yra viešojo intereso ginimo klausimai, tuo tarpu kaip patsai vardindamas CK straipsnius užsiiminėji teisiniu fetišizmu (paskaityk Vaišvilą) ir taip parodai savo teisinio sąmoningumo lygį, t.y. visišką degradaciją. Viskas nebeaukosiu savo laiko tokiems “kvazi teisininkams”.
taina 2008 12 12 – 22:45
na, Sauliau, ka sugalvojai? Kaip gali taip apie Nagli? Aplamai, kam tos isvardintos pavardes? Kiek zinau, esi soc. darbuotojas, tai kur tolerancija? Cia klaida padarei…nebent uzsakomasis?
Jurgiskis 2008 12 12 – 23:19
Pilietis Saulius matyti pasiilgo laikų, kai jam “nepatinkami” būdavo suvaldomi “psichiatrų”. Žinoki, ponas Sauliau, tokių laikų bent tamsta nesulauksi. Kaip sakė Salomėja: Negrįš tie laikai,kur praėjo ir upės neplauks atgalios. Taip kad perdaug neįsijauskime.
pastebejimas 2008 12 12 – 23:35
Gerbiami komentatoriai- diagnoze straipsnyje.
asas 2008 12 13 – 00:26
Gerbiamieji, siulau kuo greiciau gerb. Nagli Puteiki uzdaryti i psichiatrine ligonine! Straipsnis labai puikus! Tas zmogus kelia pavoju ne tik sau, savo seimai, bet ir partijai, kauriai priklauso bei savo seimai. Paskaicius jos straipsnisu bei pabendravus su juo, pirmas sakinys, kuri galiu pasakyti - eik gydytis i psichiatrine, nes veliau istiks sizofrenija, o tai jau nepagydoma… jei kam reikes detalesnio komentaro - rasykite! Tam zmogui, nustojus prievarta gerti - pavaziavo stogas!!! Isgert norisi, o negali… nes alkoholikas ir taip… Tik nevberinkite tokiu zmoniu, zmones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prozak 2008 12 13 – 00:40
Ramiau. Tauoj nebeskaudes. Viskas gerai. Nepyk. Jie neteisus.Nusiramink. Daktaras meluouja. Daktaras blogas.
Saulius Liekis: CV 2008 12 13 – 02:25
1. Liberalų ir centro sąjungos Klaipėdos skyriaus tarybos narys;
2. Klaipėdos senamiesčio “Rotaract” klubo narys;
3. Liberalų ir centro sąjungos kandidatas į Seimą 2008 m.;
4. Liberalų ir centro sąjungos kandidatas į Klaipėdos m. savivaldybės tarybą 2007
5. VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centro profesinės sąjungos pirmininkas;
6. Nacionalinės jaunimo profesinės sąjungos ,,Solidarumas“ tarybos narys;
7. Lietuvos socialinių darbuotojų asociacijos Klaipėdos skyriaus pirmininkas;
8. Lietuvos sutrikusios psichikos žmonių globos bendrijos „Inkaras“ Klaipėdos skyriaus pirmininko pavaduotojas;
9. Klaipėdos miesto savivaldybės trišalės tarybos narys;
10. Klaipėdos miesto NVO ir savivaldybės Bendradarbiavimo Tarybos narys
11. Klaipėdos miesto savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos narys;
12. ES finansuojamo projekto „Socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų kvalifikacijos tobulinimas“ regionų koordinatorius;
13. “Gedulo diena-2″ Lietuvos socialinių darbuotojų asociacijos Klaipėdos skyriaus pilietinės akcijos (kai socialiniai darbuotojai apsivelka gedulo drabužiais ir tikimasi tuo atkreipti valstybės ir savivaldybių politikų dėmesį į šios profesijos problemas koordinatorius;
14. VšĮ Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centro konsultantas;
15. Profesinės sąjungos “Solidarumas” konsultantas.
Saulius Liekis: moto, CV ir www 2008 12 13 – 02:32
Mano motto: TĖVYNĘ REIKIA MYLĖT NE ŽODŽIAIS O DARBAIS.
CV:
1. Liberalų ir centro sąjungos Klaipėdos skyriaus tarybos narys;
2. Klaipėdos senamiesčio “Rotaract” klubo narys;
3. Liberalų ir centro sąjungos kandidatas į Seimą 2008 m.;
4. Liberalų ir centro sąjungos kandidatas į Klaipėdos m. savivaldybės tarybą 2007
5. VšĮ Klaipėdos psichikos sveikatos centro profesinės sąjungos pirmininkas;
6. Nacionalinės jaunimo profesinės sąjungos ,,Solidarumas“ tarybos narys;
7. Lietuvos socialinių darbuotojų asociacijos Klaipėdos skyriaus pirmininkas;
8. Lietuvos sutrikusios psichikos žmonių globos bendrijos „Inkaras“ Klaipėdos skyriaus pirmininko pavaduotojas;
9. Klaipėdos miesto savivaldybės trišalės tarybos narys;
10. Klaipėdos miesto NVO ir savivaldybės Bendradarbiavimo Tarybos narys
11. Klaipėdos miesto savivaldybės bendruomenės sveikatos tarybos narys;
12. ES finansuojamo projekto „Socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų kvalifikacijos tobulinimas“ regionų koordinatorius;
13. “Gedulo diena-2″ Lietuvos socialinių darbuotojų asociacijos Klaipėdos skyriaus pilietinės akcijos (kai socialiniai darbuotojai apsivelka gedulo drabužiais ir tikimasi tuo atkreipti valstybės ir savivaldybių politikų dėmesį į šios profesijos problemas koordinatorius;
14. VšĮ Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centro konsultantas;
15. Profesinės sąjungos “Solidarumas” konsultantas.
Che 2008 12 13 – 09:33
Sauliau, super straipsnis! Pasakei, ka seniai jau garsiai sneka klaipedos miesto gyventojai. Ir apie tai, kad jau yra kalbama kuluaruose apie psihines sveikatos patikrinima. Kazkodel visiems uzkliuvo tai, kad buvo paminetas p. Puteikis. Bet tokiu “pavydziu” kaip jis tikrai Lietuvos politkoje yra vienas ir ne du - ir autorius juos pateikia.
griztant prie p. Puteikio pasiziurekite ar normalus zmpgus sedetu ir naktimis kurptu blogus, bei is ryto 8 valandai savivaldybes darbuotojams iteiktu bent po viena skunda?!
Nemesis 2008 12 13 – 10:05
Straipsnyje yra protingu minciu, bet kad taip, neistyrus zmoniu psichines sveikatos bukles nurodyti juos kaip sutrikimo pavyzdi??? Tikrai neprofesionalu ir neetiska. Na, o sis sakinys sukele juoka;”Pagal Lietuvos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą ir baudžiamąjį kodeksą prievarta psichiatrijos ligoninėje galimą gydyti asmenis, kurie yra pavojingi sau arba aplinkiniams teismo leidimu.”Iseitu, kad teismas leidzia psichams buti pavojingiems…:)) Nebent cia straipsnio trumpintojai is redakcijos sudarke teksta…
O kitiems komentatoriams noreciau korektiskai papriekaistauti del tolerancijos zmogaus isvaizdai stokos. Straipsnio tema ne apie tai ir negrazu zmogu i suns dienas deti del nepatikusiu akiniu ar sukuosenos.
Na, o as si autoriu vingiu aplenksiu, nes nekelia pasitikejimo del profesines etikos nesuvokimo.
Fa 2008 12 13 – 10:21
Taigi. tai vadinasi labai paprastai: fašizmu - atskyrimu nuo visuomenės tų, kurie drįsta manyti kitaip, drįsta tai pasakyti. Galiu priminti, Sauliau, kad žmonijos istorijoje kitaip manantys buvo naikinami įvairiais būdais: galima į psichiatrinę, galima į dujų kamerą, galima į Sibirą. Tokius kaip Naglis sovietiniais laikais netyčia suvažinėdavo sunkvežimis arba jie dingdavo KGB rūsiuose.
Už fašizmo idėjų kurstymą gresia baudžiamoji atsakomybę. Ir nemanau, kad šis genialus niekam nežinomo autoriaus, kuriam pilnatis taip sumaišė protą, jog būdamas socialiniu darbuotoju skelbia viešas diagnozes, išvengs teisėsaugos bei psichinės sveikatos specialistų dėmesio.
Nesitikėjau, kad laikraštis, nuo kurio pradedu savo dieną, pasielgs taip neprofesionaliai - pažeis visas įmanomas žurnalistikos etikos taisykles.
Daktaras 2008 12 13 – 10:33
Mielasis paciente Lieki, ar jūs dažniau jaučiatės Napoleonu ar psichiatru. O kuo vakare persirengiate?
Klaipėdiečiai, būkite būdrūs, dabar pilnatis, ir sutemus uostamiesčio gatvėse galite sutikti žmogų, kuris per akimirką gali persikūnyti ir pasijusti bet kuo: Kaligula, Gebelsu, psichiatru ar ginekologu, dantistu ar urologu. O tai tik vargšas KU soc. darbo bakalauras Liekis.
nuomone 2008 12 13 – 11:15
Matyt liberalai paprase kad parasytu apie Nagli ir kad jam diagnoze nustatytu. Siaubas ir taip pasiduoda kitu itakai tas p. Saulius.
Darius 2008 12 13 – 11:48
Ko cia visi varot ant Sauliaus,patys negalit parasyti tokiu geru straipsiu,tai ir varot ant kitu.apie Nagli ir as galiu daug ka pasakyti blogo,bet geriau si karta susilaikysiu,n es apie ji zinau daug ir nemazai is patirities.
O Saulius geras psihologas ir zmogus,ne taip kaip kiti partiju nariai.Tai va nevarykit ant Sauliuko
x 2008 12 13 – 11:59
Pagal Sauliaus CV matosi kad zmogus nori visur pasireiksti ir dalyvauti, bet tiek daug visur dalyvaudamas, ar bent vienoje veikloje sugeba padaryti viska iki galo? Tokie zmones ir vadinami psichiniais ligoniais.
Dariui 2008 12 13 – 12:22
Tai Saulius, pasirodo, dar ir psichologas :)Tai kaip vadinamas asmenybes susitrejinimas?
Anzelika 2008 12 13 – 13:26
p.Saulius geras zmogus.
t.t. 2008 12 13 – 13:48
Šis rašinys juk su ironija, šaržu ir ne mokslinis veikalas , ir visiškai ne apie Naglį, o apie Lietuvos linksma poltika….bent man taip pasirodė perskaičius. Saulių sveikinu už drąsą.
Petras 2008 12 13 – 15:45
Saulius yra banditu seske, rasantis straipsnius apie dalykus, kuriu neismano, skistaklynis benkartas, psichopatas.
Tomas 2008 12 13 – 16:43
Liberalcentristai atiduoda galus:kuo labiau jie stengiasi juodinti Naglį. tuo geriau jam sekasi. Tokias nesąmones rašinėdamas tūlas Liekis daugiau pasakė apie save, o ne apie Naglį.
Sėkmės, Nagli, ir laikykis, nes liberalcentristai pereina prie kriminalinės veikos būdu. Tuo jie visiškai demaskuoja save kaip partija.
Monika 2008 12 13 – 17:02
Sauliau, jei tu esi visu pirmininku pirmininkas kaip tu suspeji, as niekaip nesuprantu.10 amatu ir basas. Sauliau prasymas gal tu kada nors apsilankyk pas ligonius su pshichine negale. As kazkaip taves nematau lankascio mano kaimyno, kuris tikrai vieniskas senas zmogelis gyvena su pshichine negale. Sako kad ploklininkoje ant kalniuko, tu tik vaikstai su papake ir tai kazkokia nesvaria(taukuota) ir vaidini kad dirbi. O Gydytojai ten sako kad tik apsimeti kazka darai. Aplinkui visa poliklinika net juokiasi is taves. Vargsiuk, bet gi tu zinai paciam reikia tau pagalbos. Gaila taves.
oho 2008 12 13 – 18:24
sekmes nagli,ir gerk,gerk kol zemele apsivers
Snikeris 2008 12 13 – 21:19
Gavau ziniu, pasirodo ponas socialpscichoteisininkas pauglysteje buvo vaflistas.
Paulius 2008 12 14 – 02:08
Linksma skaityti desperatišką stimpančio liberalcentrizmo atstovo pasvaičiojimą. Ponai iškrypę liberolai, susitaikykit su tuo, kad esat paguldyti ant menčių ir neabejotinai nebeprisikelsit, net jei ir Puteikį uždarysit į durchatą. Ir už savo nesėkmes būkit dėkingi Klaipėdbašiui bei Zuokulai. Esat šlykščiai saldūs, kad net vemti nuo jūsų norisi.
petrui,broniui,snikeriui,daktarui 2008 12 14 – 02:25
sedit prie kompo pyskinat drasiai koks tik sudas i galva sauna ,iseinat i gatve- dedat i kelnes,suknisti komentatoriai.petrai matyt isdraskyta tau subine kad visa jos anatomija taip puikiai zinai.koks jusu reikalas ka zmogus parase,jei nesutinkat taip ir parasykit nesutinku ,o nesigaidinkit!atsargiau truputeli nes galima skaudziai nukentet.
pauliui 2008 12 14 – 02:26
cia ne pasvaiciojimas o nuomone!skirkime savokas
oziui 2008 12 14 – 02:27
RASYTOJAS LIBERALU OZYS
oziui 2008 12 14 – 02:39
jei jis ozys tai tu gaidys
monikute 2008 12 14 – 04:25
tai girdejai, kaip sako, o pati nieko nezinai, kas ten dirba ir su kokia papke vaiksto? ir prie kaimyno duru stovi ir lauki, kada Saulius apsilankys. tai gal pasidomek, kokia ten sistema pati, o ne nuogirdu trupinius gaudyk. pati dirbu sioje srityje ir kiek tenka susitikti su Sauliumi, tai puikus zmogus. o del to, kad cia visiems uzkliuva jo akiniai, tai cia jau jums tada su galva negerai
Smalsu 2008 12 14 – 15:02
Visada su smalsumu klausydavausi tu senuju sovietiniu istoriju, kai kitaip mastantys buvo vadinami ir ne tik vadinimi, bet ir uzdaromi ten kur visi tokie psichiniai. Bjauru, bet vis delto netiketa, kad sulaukiau tokios dienos ir siu dienu Lietuvoje. pamanykit tik, jei neiprastai reiski savo paziuras, ar esi kitokio nei avinu banda charakterio, taip pat garseji astriais pasisakymais ir veiksmais, pasirodo, nesi nei lyderis, nei asmnybe, nei vertas demesio, pasirodo tesi psichinis ligonis. Butu juokingfa, jei nebutu graudu. Nuo siol dar skeptiskiau ir net paniekinanciai vertinsiu tradicine psichiatrija, o siaip, lauksiu, kad po sio teksto psihiniais ivardinti politikai duotu atkirti pasichiniam psichiatrui, o psichiatru bendruomene, galbut, nors vilties mazai, pasmerks tokius viesus ir slykscius bei neprofiasionalius kolegos pasisakymus. Budrumo, Lietuva.
Petras 2008 12 14 – 15:03
Tokius kaip pedryla Saulius tiek rastu, tiek najevu galiu atgaidinti. O gatve vaikstau ramiai, nes daug tokiu esu atgaidines. Atgaidinti - nelygu atgaidinimui, nors gaideliai tai iskart priima tiesiogiai. Atgaidint galima uzmetus i knysle, patvarkant drauge, jei tokia yra, taciau palei akiniu remelius , tas fruktas greiciau turi drauga. Nes normaliu paziuru ir sveiko proto dama su tokiu kaziolu tikrai nerestu nieko bendro, na neskaitant Kazimyros ar Ausrines Marijos.
petriukui 2008 12 14 – 16:57
klausyk petrai-gaidy ar kartais ne uz belanges sedi uz pedofilija,kad kas antras zodis gaidys.vargse tu,tave uzgaidino,tai nors taip issilieji ir linkmini save
ooo 2008 12 14 – 16:59
kazin ka mes darytumem be tokiu petru ir t.t.gi butu liudna net gyvent.gaila man jusu nes jusu proto lygis zemiau “kiausiu”
petriukui 2008 12 14 – 17:38
musu petriukas tikras komunistas,nes nesupranta kad kiekvienas turi teise reiksti savo nuomone.uzdare i belange jauna berniuka,kai dar gyveno komunistiniam pasauli,tai dar iki siol jame gyvena.petriuk lisk i sviesa komunismas baiges.gyvenkime draugiskai.
Aušrinė Marija to petras 2008 12 14 – 18:21
Tu, nepraustaburni, esi vargšas. Saulius yra puikus berniukas, man du kartus per savaitę “Reno” išplauna, todėl nedrįsk jo įžeidinėti, išgama tu .
kurmeliui 2008 12 14 – 18:22
ar tik musu petras ,ne petras kurmelis
ausrinei marijai 2008 12 14 – 18:25
tau pasiseke,ir as noriu,duok kontaktus.gal kita karta viena kitai “reno”plausim
Petras 2008 12 14 – 18:31
Apgeilestauja, kad tiek daug čia pasirašo Petro niku. Šiais laikais matyt tai populiarus vardas, parodantis tam tikrą žmogaus poziciją, kitaip sakant politinę laikyseną, stuburą. Todėl manau esan beprasmišką taip isteriškai reguoti į kai kurių komentatorių griežtesnes pozicijas bei kelti šuršalį. Taigi, mielas Sauliau, gerbiu Jūsų teisę rašyti bei išsakyti savo nuomonę, gal net siūlyti absurdiškus dalykus. Manau, jei neišmanone teisinių vingrybių, geriau nekiškite nosies komentuojant LR Civilinį kodeksą, nes tai yra rimtas teisinis dokumentas, kurį dar konkretizuoja ir aiškina šeši tomai komentarų, na pvz. aš nedrįsčiau komentuoti gydymo vingrybių , nes nesu medikas. O, kad Saulius būdamas , tik sušiktos įstaigos ir sušiktų studijų bakalauras drįsta komentuoti civilinius teisinius santykius, tai įpareigoja mane palaikyti tuos komentatorius, kurie jo asmenyje mato tik balvoną, ir visai nenustebčiau jei pasitvirtintų faktas, jog jis vaflistas. Sorry už grubesnį žodelį, bet išgama turi žinoti, kad yra išgama.
komentatoriams 2008 12 14 – 20:00
Atsargiai komentatoriai pasisaugokit. Gi Saulius ir Jums psichine liga nustatys, po to pasitelkęs STT uždarys į psichūške.
.... 2008 12 14 – 20:23
O kuriam jis cia nustatė ta liga??Jis tik siulo patikrint profilaktiškai….
to ... 2008 12 14 – 21:43
Kai kuriems politikams nustatė ir parašė pagal kokį straipsnį juos uždaryti reiktų.
Sigita 2008 12 14 – 21:47
Turbūt Sauliukas jaučia nuoskauda nepatekęs į seimą.
.... 2008 12 14 – 21:56
nematau nei vienam išvardintam , kad butu nustatyta…Sakaityt nemokat, arba matot ta ka norit matyt…
sauliui 2008 12 14 – 22:18
Atkreipkite demesi, kokia vykusi provokacija. Tik uzuominos , tik hipotezes, ir tiek reakcijos. Neapykanta, zeminimai, agresija. Idomu ,tik ar ne straipsnyje pamineti asmenis cia raso svetimais “nicais” ? Zinot liaudies isminti- uz teisybe nepykstama.
moteris 2008 12 14 – 23:42
o ką reiškia “vaflistas” ?
Žinovas to moteris 2008 12 15 – 04:57
vaflistas _čiulpikas
Petras=Puteikis 2008 12 15 – 08:26
Petrai, arba tiesiog Puteiki, niekam ne paslaptis, kad po siuo psiaudonimu tu slapstaisi, todel rasydamas komentarus pabandyk kazkiek subtiliau reikstis. Nors gal tikrai per daug is taves tikiuosi, nes dabar tai pilnatis..
Tadas 2008 12 15 – 08:44
O gal Liekis - sektantas?
Anonymous 2008 12 15 – 11:32
nagli, apsispresk kaip vadintis - ar broniumi, ar petru. O tai juokinga tokius “dvyniu” komentarus skaityti
sauliau, puiki mintis: 2008 12 15 – 11:51
ar Taraskevicius jau paprase, kad psichuskes administracija kreiptusi i teisma del puteikio priverstinio uzdarymo?
nerastingiems 2008 12 15 – 12:25
zmones man jusu gaila,uzaugot o skaityt nemokat,si straipsni skaiciau kelis kartus ,bet nerandu tos vietos kur parasyta kad puteiki reikia uzdaryti.o gal tik pas mane sutrumpintas straipsnis?sauliau laikykis
Austėja 2008 12 15 – 16:07
Labai puikus ir drąsus rašinys. Šiek tiek pažįstu Saulių ir visada jį siedavau su išmintimi,kultūringu ,teisingu jaunu vyru.
Manau visi kurie prieš jį pasisako ir nesutinka su jo mintimis ir konkrečiomis pavardėmis kuris jis nurodo,siūlau gerai pamąstyti,įsigilinti, ir su juo pačiu Sauliumi pakalbėti . Įsitikinsite kad jis teisus. Tokių mažai žmonių. Linkiu Sauliui likti tokiu geru žmogumi toliau padėti ,užjausti juos,nes nedaug tokių kaip Saulius kad suprastų nelaimėlius.
austėjai 2008 12 15 – 19:04
Kol Liekis vienas organizavo tuos pirmus du mitingus dėl per mažų socialinių darbuotojų algų, tol jam nei mitingai nei jų organizatoriai nekliuvo. Kai tik atsirado konkurentai (Puteikis), tai jau tie konkurentai yra išprotėję. Reikia pasiūlyti Puteikiui pasinaudoti S.Liekio patirtimi: tegu pasiūlo savo mitingų dalyviams apsirengti gedulo drabužiais,kap kad aprenginėjo saviškius Liekis, tai tuoj nuomonė pasitaisys.
Algis 2008 12 15 – 19:12
Šiandien Liekis nebuvo išleistas iš Klaipėdos sveikatos centro: psichiatrai profesionalai dveims paroms be teismo sprendimo apsisprendė nuimti jam psichiatro akinius ir aprengti tramdomaisiais marškinėliais.Sanitarai pasakojo, kad jau Liekis pradeda sugrįžti į tikrovę: mokosi naudotis savarankiškai tualetu, užmiega be čiulptuko. Buvo ūmus pablogėjimas, kai sužinojo, kad liberalcentristai Klaipėdoje per Seimo rinkimus tegavo 4 procentus. Visa laimė, kad jį lanko ir per vamzdelį pučia jo širdies ir kitų kūno dalių draugas Gabšys.
Valerija 2008 12 15 – 19:16
Aš taip ir įtariau dėl Gabšio…
Algiui 2008 12 15 – 21:14
Ka reiskia sirdies ir kitu kuno daliu draugas Gabsys? juk Kestutis Gabsys, jei cia apie ji kalba, yra koncervatorius, o ji sjuk nera gejus, nes turi sirdies drauge.
Kazyte 2008 12 15 – 21:20
Kiek man žinoma, tai Kęstukas jam į palatą buvo nunešęs čiulptuką, kurio ilgis bemaž 23 cm, todėl ponas Saulius ir springo ir čepsėjo pasigardžiuodamas, protarpiais net paspringdamas. Kęstukas pasižymi tuomi, kad turi nemažą kalvadosą.
Mykoliukas 2008 12 15 – 21:24
Mano gyvenimo likimo vingiai pasisuko taip, kad tenka dirbti psichikos sveikatos srityje. Darbas toks, kad tenka dažnai susidurti su psichikos ligoniais ir stebėti jų ligos požymius, eigą, jų elgseną. Turėdamas tam tikrų praktinių ir teorinių psichiatrijos žinių pradedi supantį pasaulį vertinti užsidėjus „psichiatro” akinius.
Stebėdamas Klaipėdoje vykstančius politinius procesus susidaro toks vaizdas, kad kai kurie politikai politiškai ir psichiškai perdegė. Šių politikų neadekvatūs veiksmai ima ryškėti nepriklausomai nuo mėnulio fazės. Šie veiksmai pasireiškia noru išsiskirti iš minios, protestuoti prieš bet ką, garsiai šaukti nors tiksliai nėra žinoma dėl ko šaukiama. Jie tarsi politiniai „klounai”, kurie pastaruoju metu labai „madingi” Lietuvos politikoje, nes tradiciniai politikai yra atsibodę Lietuvos liaudžiai. Šie visi požymiai leidžia daryti prielaidą, arba kaip yra pasakęs visiems žinomas Lietuvos politikas „kas gali paneigti, kad ….” - mūsų liaudies išrinkti politikai gali turėti ir psichikos sutrikimų.
Būdamas tolerantiškas žmogus negalėčiau pasakyti, kad turintys tam tikrų negalių ar sutrikimų žmonės negali dalyvauti visuomenės gyvenime, ar politikoje. Tai parodo regėjimo negalią turintis ir antrą kartą į LR Seimą išrinktas Edvardas Vakaris. Bet kai kurių politikų, tokių kaip Mindaugas Murza, Petras Gražulis, Klaipėdoje - Naglio Puteikio, Justino Burbos elgesys, manau, turėtų atkreipti ir psichiatrų dėmesį. Kalbu apie tai būdamas tolerantiškas visoms rasėms, seksualinėms orientacijoms, ligoms, ar politinėms pažiūroms, bet kai tas elgesys tampa kenkiantis valstybės ar miesto labui manau apie tai reikia pradėti kalbėti viešai.
Kai kurie politikai jau pradeda peržengti sveiko proto ribas ir bando manipuliuoti žmonėmis, ypač tai akivaizdu Klaipėdoje, kai vieno politiko mitingai prie savivaldybės jau tampa kasdienybė, nors mitingo dalyviai kartais patys nesupranta už ką protestuoja. Labai dažnai būna, kad psichikos sutrikimų turintys asmenys nepripažįsta, kad jie serga. Pagal Lietuvos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą ir baudžiamąjį kodeksą prievarta psichiatrijos ligoninėje galimą gydyti asmenis, kurie yra pavojingi sau arba aplinkiniams teismo leidimu. Psichikos sveikatos priežiūros įstatymo 28 straipsnyje nurodomas dviejų parų laikotarpis - tai laikas, kiek psichikos ligonis gali būti laikomas psichiatrijos įstaigoje be teismo sprendimo. Psichiatrijos administracija per šį laikotarpį privalo kreiptis į teismą ir pateikti rekomendacijas taikyti priverstinį gydymą. Kadangi prašymas išduoti teismo leidimą paprastai nagrinėjamas rašytinio proceso tvarka (CPK 582 straipsnio 1 dalis), bylai esminės reikšmės turi teismui pateikiami rašytiniai įrodymai (CPK 197 straipsnis), t. y., psichiatrų išvada dėl asmens psichikos sveikatos būklės. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 580 straipsniu, prašymas išduoti teismo leidimą pateikiamas apylinkės teismui. Teismo leidimas priverstinai hospitalizuoti asmenį išduodamas ne vėliau, kaip per vieną mėnesį. Prireikus leidimas gali būti pratęstas dar šešiems mėnesiams. Be teismo leidimo ir žmogaus sutikimo galima psichiatrijos ligoninėje laikyti 48 valandas. Įstatyme nieko nekalbama apie pavojų valstybei, kaip sakoma kas nedraudžiama tas galima.
Manau išrinkus naują ir tokį margą Seimą, verta pamastyti apie politikų norinčių kandidatuoti į savivaldą ar Seimą, laikas pradėti privalomai tikrinti psichikos sveikatą. Nuo to tik Lietuvos politika taptų sveikesne, o Lietuvos rinkėjai būtų mažiau manipuliuojami įtartinos psichikos politikų.
Mykoliukas 2008 12 15 – 21:24
Mano gyvenimo likimo vingiai pasisuko taip, kad tenka dirbti psichikos sveikatos srityje. Darbas toks, kad tenka dažnai susidurti su psichikos ligoniais ir stebėti jų ligos požymius, eigą, jų elgseną. Turėdamas tam tikrų praktinių ir teorinių psichiatrijos žinių pradedi supantį pasaulį vertinti užsidėjus „psichiatro” akinius.
Stebėdamas Klaipėdoje vykstančius politinius procesus susidaro toks vaizdas, kad kai kurie politikai politiškai ir psichiškai perdegė. Šių politikų neadekvatūs veiksmai ima ryškėti nepriklausomai nuo mėnulio fazės. Šie veiksmai pasireiškia noru išsiskirti iš minios, protestuoti prieš bet ką, garsiai šaukti nors tiksliai nėra žinoma dėl ko šaukiama. Jie tarsi politiniai „klounai”, kurie pastaruoju metu labai „madingi” Lietuvos politikoje, nes tradiciniai politikai yra atsibodę Lietuvos liaudžiai. Šie visi požymiai leidžia daryti prielaidą, arba kaip yra pasakęs visiems žinomas Lietuvos politikas „kas gali paneigti, kad ….” - mūsų liaudies išrinkti politikai gali turėti ir psichikos sutrikimų.
Būdamas tolerantiškas žmogus negalėčiau pasakyti, kad turintys tam tikrų negalių ar sutrikimų žmonės negali dalyvauti visuomenės gyvenime, ar politikoje. Tai parodo regėjimo negalią turintis ir antrą kartą į LR Seimą išrinktas Edvardas Vakaris. Bet kai kurių politikų, tokių kaip Mindaugas Murza, Petras Gražulis, Klaipėdoje - Naglio Puteikio, Justino Burbos elgesys, manau, turėtų atkreipti ir psichiatrų dėmesį. Kalbu apie tai būdamas tolerantiškas visoms rasėms, seksualinėms orientacijoms, ligoms, ar politinėms pažiūroms, bet kai tas elgesys tampa kenkiantis valstybės ar miesto labui manau apie tai reikia pradėti kalbėti viešai.
Kai kurie politikai jau pradeda peržengti sveiko proto ribas ir bando manipuliuoti žmonėmis, ypač tai akivaizdu Klaipėdoje, kai vieno politiko mitingai prie savivaldybės jau tampa kasdienybė, nors mitingo dalyviai kartais patys nesupranta už ką protestuoja. Labai dažnai būna, kad psichikos sutrikimų turintys asmenys nepripažįsta, kad jie serga. Pagal Lietuvos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą ir baudžiamąjį kodeksą prievarta psichiatrijos ligoninėje galimą gydyti asmenis, kurie yra pavojingi sau arba aplinkiniams teismo leidimu. Psichikos sveikatos priežiūros įstatymo 28 straipsnyje nurodomas dviejų parų laikotarpis - tai laikas, kiek psichikos ligonis gali būti laikomas psichiatrijos įstaigoje be teismo sprendimo. Psichiatrijos administracija per šį laikotarpį privalo kreiptis į teismą ir pateikti rekomendacijas taikyti priverstinį gydymą. Kadangi prašymas išduoti teismo leidimą paprastai nagrinėjamas rašytinio proceso tvarka (CPK 582 straipsnio 1 dalis), bylai esminės reikšmės turi teismui pateikiami rašytiniai įrodymai (CPK 197 straipsnis), t. y., psichiatrų išvada dėl asmens psichikos sveikatos būklės. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 580 straipsniu, prašymas išduoti teismo leidimą pateikiamas apylinkės teismui. Teismo leidimas priverstinai hospitalizuoti asmenį išduodamas ne vėliau, kaip per vieną mėnesį. Prireikus leidimas gali būti pratęstas dar šešiems mėnesiams. Be teismo leidimo ir žmogaus sutikimo galima psichiatrijos ligoninėje laikyti 48 valandas. Įstatyme nieko nekalbama apie pavojų valstybei, kaip sakoma kas nedraudžiama tas galima..
Manau išrinkus naują ir tokį margą Seimą, verta pamastyti apie politikų norinčių kandidatuoti į savivaldą ar Seimą, laikas pradėti privalomai tikrinti psichikos sveikatą. Nuo to tik Lietuvos politika taptų sveikesne, o Lietuvos rinkėjai būtų mažiau manipuliuojami įtartinos psichikos politikų.
Mykoliukas 2008 12 15 – 21:24
Mano gyvenimo likimo vingiai pasisuko taip, kad tenka dirbti psichikos sveikatos srityje. Darbas toks, kad tenka dažnai susidurti su psichikos ligoniais ir stebėti jų ligos požymius, eigą, jų elgseną. Turėdamas tam tikrų praktinių ir teorinių psichiatrijos žinių pradedi supantį pasaulį vertinti užsidėjus „psichiatro” akinius.
Stebėdamas Klaipėdoje vykstančius politinius procesus susidaro toks vaizdas, kad kai kurie politikai politiškai ir psichiškai perdegė. Šių politikų neadekvatūs veiksmai ima ryškėti nepriklausomai nuo mėnulio fazės. Šie veiksmai pasireiškia noru išsiskirti iš minios, protestuoti prieš bet ką, garsiai šaukti nors tiksliai nėra žinoma dėl ko šaukiama. Jie tarsi politiniai „klounai”, kurie pastaruoju metu labai „madingi” Lietuvos politikoje, nes tradiciniai politikai yra atsibodę Lietuvos liaudžiai. Šie visi požymiai leidžia daryti prielaidą, arba kaip yra pasakęs visiems žinomas Lietuvos politikas „kas gali paneigti, kad ….” - mūsų liaudies išrinkti politikai gali turėti ir psichikos sutrikimų.
Būdamas tolerantiškas žmogus negalėčiau pasakyti, kad turintys tam tikrų negalių ar sutrikimų žmonės negali dalyvauti visuomenės gyvenime, ar politikoje. Tai parodo regėjimo negalią turintis ir antrą kartą į LR Seimą išrinktas Edvardas Vakaris. Bet kai kurių politikų, tokių kaip Mindaugas Murza, Petras Gražulis, Klaipėdoje - Naglio Puteikio, Justino Burbos elgesys, manau, turėtų atkreipti ir psichiatrų dėmesį. Kalbu apie tai būdamas tolerantiškas visoms rasėms, seksualinėms orientacijoms, ligoms, ar politinėms pažiūroms, bet kai tas elgesys tampa kenkiantis valstybės ar miesto labui manau apie tai reikia pradėti kalbėti viešai.
Kai kurie politikai jau pradeda peržengti sveiko proto ribas ir bando manipuliuoti žmonėmis, ypač tai akivaizdu Klaipėdoje, kai vieno politiko mitingai prie savivaldybės jau tampa kasdienybė, nors mitingo dalyviai kartais patys nesupranta už ką protestuoja. Labai dažnai būna, kad psichikos sutrikimų turintys asmenys nepripažįsta, kad jie serga. Pagal Lietuvos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą ir baudžiamąjį kodeksą prievarta psichiatrijos ligoninėje galimą gydyti asmenis, kurie yra pavojingi sau arba aplinkiniams teismo leidimu. Psichikos sveikatos priežiūros įstatymo 28 straipsnyje nurodomas dviejų parų laikotarpis - tai laikas, kiek psichikos ligonis gali būti laikomas psichiatrijos įstaigoje be teismo sprendimo. Psichiatrijos administracija per šį laikotarpį privalo kreiptis į teismą ir pateikti rekomendacijas taikyti priverstinį gydymą. Kadangi prašymas išduoti teismo leidimą paprastai nagrinėjamas rašytinio proceso tvarka (CPK 582 straipsnio 1 dalis), bylai esminės reikšmės turi teismui pateikiami rašytiniai įrodymai (CPK 197 straipsnis), t. y., psichiatrų išvada dėl asmens psichikos sveikatos būklės. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 580 straipsniu, prašymas išduoti teismo leidimą pateikiamas apylinkės teismui. Teismo leidimas priverstinai hospitalizuoti asmenį išduodamas ne vėliau, kaip per vieną mėnesį. Prireikus leidimas gali būti pratęstas dar šešiems mėnesiams. Be teismo leidimo ir žmogaus sutikimo galima psichiatrijos ligoninėje laikyti 48 valandas. Įstatyme nieko nekalbama apie pavojų valstybei, kaip sakoma kas nedraudžiama tas galima.,,
Manau išrinkus naują ir tokį margą Seimą, verta pamastyti apie politikų norinčių kandidatuoti į savivaldą ar Seimą, laikas pradėti privalomai tikrinti psichikos sveikatą. Nuo to tik Lietuvos politika taptų sveikesne, o Lietuvos rinkėjai būtų mažiau manipuliuojami įtartinos psichikos politikų.
Mykoliukas 2008 12 15 – 21:25
Mano gyvenimo likimo vingiai pasisuko taip, kad tenka dirbti psichikos sveikatos srityje. Darbas toks, kad tenka dažnai susidurti su psichikos ligoniais ir stebėti jų ligos požymius, eigą, jų elgseną. Turėdamas tam tikrų praktinių ir teorinių psichiatrijos žinių pradedi supantį pasaulį vertinti užsidėjus „psichiatro” akinius.
Stebėdamas Klaipėdoje vykstančius politinius procesus susidaro toks vaizdas, kad kai kurie politikai politiškai ir psichiškai perdegė. Šių politikų neadekvatūs veiksmai ima ryškėti nepriklausomai nuo mėnulio fazės. Šie veiksmai pasireiškia noru išsiskirti iš minios, protestuoti prieš bet ką, garsiai šaukti nors tiksliai nėra žinoma dėl ko šaukiama. Jie tarsi politiniai „klounai”, kurie pastaruoju metu labai „madingi” Lietuvos politikoje, nes tradiciniai politikai yra atsibodę Lietuvos liaudžiai. Šie visi požymiai leidžia daryti prielaidą, arba kaip yra pasakęs visiems žinomas Lietuvos politikas „kas gali paneigti, kad ….” - mūsų liaudies išrinkti politikai gali turėti ir psichikos sutrikimų.
Būdamas tolerantiškas žmogus negalėčiau pasakyti, kad turintys tam tikrų negalių ar sutrikimų žmonės negali dalyvauti visuomenės gyvenime, ar politikoje. Tai parodo regėjimo negalią turintis ir antrą kartą į LR Seimą išrinktas Edvardas Vakaris. Bet kai kurių politikų, tokių kaip Mindaugas Murza, Petras Gražulis, Klaipėdoje - Naglio Puteikio, Justino Burbos elgesys, manau, turėtų atkreipti ir psichiatrų dėmesį. Kalbu apie tai būdamas tolerantiškas visoms rasėms, seksualinėms orientacijoms, ligoms, ar politinėms pažiūroms, bet kai tas elgesys tampa kenkiantis valstybės ar miesto labui manau apie tai reikia pradėti kalbėti viešai.
Kai kurie politikai jau pradeda peržengti sveiko proto ribas ir bando manipuliuoti žmonėmis, ypač tai akivaizdu Klaipėdoje, kai vieno politiko mitingai prie savivaldybės jau tampa kasdienybė, nors mitingo dalyviai kartais patys nesupranta už ką protestuoja. Labai dažnai būna, kad psichikos sutrikimų turintys asmenys nepripažįsta, kad jie serga. Pagal Lietuvos psichikos sveikatos priežiūros įstatymą ir baudžiamąjį kodeksą prievarta psichiatrijos ligoninėje galimą gydyti asmenis, kurie yra pavojingi sau arba aplinkiniams teismo leidimu. Psichikos sveikatos priežiūros įstatymo 28 straipsnyje nurodomas dviejų parų laikotarpis - tai laikas, kiek psichikos ligonis gali būti laikomas psichiatrijos įstaigoje be teismo sprendimo. Psichiatrijos administracija per šį laikotarpį privalo kreiptis į teismą ir pateikti rekomendacijas taikyti priverstinį gydymą. Kadangi prašymas išduoti teismo leidimą paprastai nagrinėjamas rašytinio proceso tvarka (CPK 582 straipsnio 1 dalis), bylai esminės reikšmės turi teismui pateikiami rašytiniai įrodymai (CPK 197 straipsnis), t. y., psichiatrų išvada dėl asmens psichikos sveikatos būklės. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 580 straipsniu, prašymas išduoti teismo leidimą pateikiamas apylinkės teismui. Teismo leidimas priverstinai hospitalizuoti asmenį išduodamas ne vėliau, kaip per vieną mėnesį. Prireikus leidimas gali būti pratęstas dar šešiems mėnesiams. Be teismo leidimo ir žmogaus sutikimo galima psichiatrijos ligoninėje laikyti 48 valandas. Įstatyme nieko nekalbama apie pavojų valstybei, kaip sakoma kas nedraudžiama tas galima…..
Manau išrinkus naują ir tokį margą Seimą, verta pamastyti apie politikų norinčių kandidatuoti į savivaldą ar Seimą, laikas pradėti privalomai tikrinti psichikos sveikatą. Nuo to tik Lietuvos politika taptų sveikesne, o Lietuvos rinkėjai būtų mažiau manipuliuojami įtartinos psichikos politikų.
Mykoliukui 2008 12 15 – 21:40
Gerai giedi, geras giedorius matyt esi; išsigimėli tu, pusproti, berazumji.
Klausas 2008 12 15 – 21:42
Liekiui laaaabai blogai: jau pasivadino Mykoliuku ir dauginasi:)
Anonymous 2008 12 15 – 21:45
Neapsišvietųsių žiniai: Kęstutis visiškai pakeitė orientaciją. Konservatoriškas požūris neleido jam įgyvendinti kai kurių modernių jo asmenybės aspektų: pirmiausia - liberalaus požiūrio į santykius. Dabar ir jis, ir jo santykiai - visiškai liberalūs ir netradiciniai. Jie tikrai labai graži pora:)
PR 2008 12 15 – 23:20
Rinkimai baigėsi. Rinkimai prasidėjo.
Libcentrui: taip lengvai Puteikio nenukalsit. TS rinkėjų psichologiniai argumentai neveikia. O tokiu stiliumi LICS ir savo prarastų rinkėjų nesusigrąžins. Netikusi stratgegija. Šūvis pro šalį.
Anonymous 2008 12 16 – 01:18
Anonymas Kazyte ir Liekio CV autorius yra vienas ir tas pats. Naglis jau tiek nudurnejo, kad del visu savo nelaimiu kaltina savo kolegas. Jam tiktai uzuojautos reikia.
Observeris 2008 12 16 – 07:09
Nemalonu stebėti iš šalies, kai drabstomasi tokiais nepamatuotais kaltinimais, toli prasilenkiančiais su sveiku protu. Kalbu apie šitą rašinį. Sunku patikėti, kad jo autorius - realus žmogus, gyvenantis realiu laiku. Puikiai suprantu, kad tiesos sakymas, kuris yra Puteikio gyvenimo būdas, gali keistai atrodyti tiems, kuriems norma yra nuolatinis melas. Taip kad p. Lieki, jeigu tikrai esate ne fantomas ir kažkieno liguistos vaizduotės tvarinys, atmerkite akis, pamatykite tikrovę - joje jūsų svaičiojimai atrodo daugiau nei juokingi…
Kolega 2008 12 16 – 09:15
Ne vieneri metai esu TS narys. Labai stebiuosi tuo, ką ir kaip daro Kęstutis. Pastaruoju laiku jis vaikšto ir juodina Naglį. Nereikia būti genijum, kad suvoktum, kaip atsirado šitas Liekio rašinukas: atsiverti Liekio “blogą” - Kęstutis Gabšys vienas artimiausių jo draugų. Atsiverti kęstučio “blogą” - Liekis jo artimas draugas. Taip kad ši istorija yra labai negraži, purvina ir baltais siūlais siūta. Tikrai neketinu tylėti, kai tokie dalykai vyksta partijoje. Kęstutis turėtų apsisręsti: jeigu jam nepakeliui su konservatoriais, reikia rasti jėgų tai atvirai prisipažinti ir palikti šią partiją, o ne regzti purvinas intrigas.
kolegai 2008 12 16 – 09:46
dekoju uz komentara, daug aiskiau
Karalius 2008 12 16 – 17:58
Karalius nuogas. Paprastai, kas pirmas išdrįsta tai pasakyti, yra apmėtomas (kai kada netgi užmėtomas negyvai) komentarais arba akmenimis.
Šiaip dar tikiu, kad nėra visiškai blogų žmonių ir nepagydomų ligonių. Tad linkiu Puteikiui pasveikti, o straipsnio autoriui - nesusirgti. Gėris nugalės!
SSSR 2008 12 16 – 21:30
SSSR laikais kitaminčius grūsdavo į kalėjimus. Suprantu, kad autorius turbūt jaunesnis ir nėra gyvenęs prie sovietų, bet kažkodėl šitas nenumaldomas noras įkišti į kalėjimą kitaip manatį ir valdžią kritikuojantį yra labai gyvybingas ir užkrečiamas.
... 2008 12 17 – 01:50
As pagal straipsni kaip tik supratau kad uždaryt i psichuske siais laikais neimanima o ka jau kalbet apie Nagli
2 Anonymous 2008 12 17 – 09:32
tai kad gabsys lyg ir turi kazkokiapanele ar pana?
2 Anonymous 2008 12 17 – 09:33
Tai kad Kestas Gabsys lygtai turi kazkokia pana ar panele? Be to prie ko cia Gabsys jei raso konkretus Liekis?
dsbabd 2008 12 17 – 09:35
dgnngnd
anonymous'ui 2008 12 17 – 09:35
Tai kad Kestas Gabsys lygtai turi kazkokia pana ar panele? Be to prie ko cia Gabsys jei raso konkretus Liekis?
Nesvarbu 2008 12 17 – 10:13
Aš irgi nesupratau, prie ko Gabšys, jei rašo konkretus Liekis. Iš viso, ar jau kultūros visai nebėr, kad šitaip keiktis, drabstytis purvais ir pan.? Burnas išsiplaukit, tie kur varote. Kažkodėl visi, kas “už Saulių”, bet “prieš Puteikį” nė karto neapsižodžiavo. Matyt, kas Naglį palaiko ir patys tokie , kaip ir jis - nenormelūs. Nei kalbėt žmoniškai nemoka. Teisingai čia kažkas pasakė, kad visokie puteikiai- grėsmė visuomenei, šeimai ir pan.
O kas dėl mitingų - soc darbuotuojam senai jau jų reikėjo, o Puteikio kokie tie mitingai - pensinkų nesąmonės ir tiek, kur daugelis dalyvaujančių patys nežino ko ten stovi ir už ką mitinguoja.
2 nesvarbu 2008 12 17 – 18:16
kas dėl mitingų - soc darbuotuojam senai jau jų reikėjo, o Puteikio kokie tie mitingai - pensinkų nesąmonės ir tiek, kur daugelis dalyvaujančių patys nežino ko ten stovi ir už ką mitinguoja.
Pats Lieki ir rasai? Taiko dabar nemitinguoji? Ar todel, kad tavo partija yra valdancioji? Drasu pries socdemu ministre Blin-Blin sokineti, o kai pries savo Taraskeviciu, kuris tavo darbuotojams skirtus priedus nuvaro Alfonso Simkaus iseitinei paslapai, priedui, stazui ir kitoms nesamonems ypac po to, kai ta veikeja STT sulaiko, tai jau nebe drasu?
Che 2008 12 28 – 22:22
Jus cia apie Kestuti. geriausia ginyba - puolimas. Beje, man rodos, kad p. Kestuciui pagaliau atsivere akys ir jis pamate tikraja TS-KD Klaipedos skyriaus pirmininko veida ir budo bruozus. Neveltui tiek laiko kartu praleista. Kazkaip nujauciu, jog p. Kestuciui tapo nebepriimtini kai kurie metodai.
Apskritai, ten skyriuje tokia dviveidziu sutvele susirinkus…
2 che 2008 12 28 – 22:29
As irgi pritariu Kestuciui, reikia ta pusproti Puteiki versti ir kuo greiciau, nes jis Klaipedos TS nuvarys i dugna
to 2 che 2008 12 29 – 09:33
Ar apie Kestą Gabšį čia visi rašo
Bailiui autoriui 2009 02 05 – 10:01
Ištrynei pavardes, baily? Tai tu dar ir bailus niekšelis.
drąsuoliui 2009 02 05 – 23:04
Jei toks drasus rašyk savo varda ir pavarde, o ne pasilepes rašinek nesamones (taip juk lengviau)
Sauliui 2012 02 20 – 20:09
Matau Saulius prisiminė gerus Sovietinius laikus, kai visu komunistų partijos priešus uždarydavo į psichiatrinę ligoninę.
Iš kur Saulius taip daug žino apie komunistų partijos veiklą?